Kefovanie vlasov


Začnem trochu netradične, určite poznáte slávne vtipy od Andera z Košíc, ja ich zbožňujem, sú skvelé, trefné a dajú sa praktizovať aj v bežnom živote. Najlepšie sú tie z čias vojny a práve časť jedného sa mi k tomuto príspevku náramne hodí. Generál sa pýta Andera: Keľo ma mac vojak kefi? Ander odpovedal: tri. A tak veru aj ja mám tri kefy, štvrtá je len taká cestovná, tú za kefu ani veľmi nepovažujem, ale poviem vám niečo aj k nej.


Začnem kefou kúpenou v Hypernove z edície Pretty Women, čierno-modrá kefa, spomedzi všetkých, ktoré vlastním je asi najväčšia no a donedávna to bola aj najlepšia kefa, akú som mala. Aj keď modré hlavičky už takmer všade statočne odpadli, kefa plní stále svoju funkciu, vlasy rozčeše, ale pozor len suché vlasy, na mokré by som ju fakt nepoužívala, ono kefy by sa všeobecne mali používať skôr na suché vlasy. Česaním s touto kefou som dokázala dodať vlasom objem, kefa ich pekne nadvihla a vlasy trochu aj vyleštila. Kefa sa aj dobre čistí, ja používam riedky hrebeň a ide to bez problémov. Cenu si už fakt nepamätám, bolo to už pomerne dávno, keď som si ju kupovala. Toto je môj druhý kus, prvý, ktorý som dostala ako darček mám doma. 

Hodnotenie: 9 bodov

No a teraz prejdem na trochu smutnejšiu tému a tou je drevená kefa od Manufaktury, stála ma takmer nič 2,70 EUR a ja celá šťastná, že mám drevenú kefu, o ktorej sa píše, že je fakt dobrá pre vlasy, som si ju kúpila. Poviem to takto, pokiaľ sa túžite svojich vlasov zbaviť a vytrhať si ich tak si ju určite kúpte, v opačnom prípade neodporúčam. Po prvé, kefa kuše vlasy, trhá ich, proste nedajú sa vôbec rozčesať, ak sú nedajbože trochu zauzlenejšie tak to už dovidenia, toto proste nezvláda ani náhodou. Na vlasy je viac než nepoužiteľná a naviac je nevyčistiteľná, ani hrebeňom, ani rukou, takmer ničím nemôžem tie vlasy dostať z kefy preč. Ak poznáte nejaký účinný spôsob čistenia takejto divnej kefy, prosím napíšte mi to do komentárov. 

Hodnotenie: slabý 1 bod za dizajn, inak nula bodov, totálne nevyžiteľná.

Teraz prichádza na rad praktická cestovná minikefa od Avonu, z jednej časti kefa, z druhej zrkadlo, pekne sa zatvára, ľahko sa čistí, vlasy rozčeše celkom schopne, aj keď tiež niekedy trochu kuše vlasy, ale určite je lepšia ako Manufaktura. Naviac kefa je veľmi skladná a obal sa mi veľmi páči, zmestí sa do každej kabelky, ja ju nosievam skôr na také dlhšie trasy, kedy tie vlasy po dlhých hodinách sedenia skrátka spľasnú, vtedy sa fakt hodí. 

Hodnotenie: 9 bodov. 

Najlepším kúskom mojej zbierky je nedávno kúpená kefa Hairway, stála ma 4,40 EUR a kúpila som si ju na Interbeauty. Po týždni používania musím povedať, že si získala moje srdce, toto je úplne iná káva, češe vlasy veľmi šetrne, dodá im objem, nadvihne ich a pozor, dá sa použiť aj na mokré vlasy. Je to kefa s prírodnými štetinami z diviaka ak si dobre spomínam na popis, ktorý mi vykladali na výstave. Pôvodne som si ju kúpiť nechcela, veď načo ďalšiu do zbierky, ale poviem vám, vyplatilo sa. Neviem, ako to opísať, ale proste tie vlasy vyzerajú parádne. Zase musím oceniť aj dizajnovú úpravu kefy, ja sa totiž vždy pozerám aj na obal. 

Hodnotenie: plných 10 bodov. 

Rebríček obľúbenosti:
1. Hairway
2. Pretty Woman
3. Avon
4. Manufaktura

A čo vy? Čím si češete svoje vlasy? Máte radšej klasické hrebene alebo kefy na vlasy?

Komentáre

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý milý komentár.