Padlí bojovníci posledného mesiaca v roku - december


Dnešný článok bude vlastne takým akoby pohľadom do minulosti, dávnej minulosti roka 2014. Posledný mesiac v roku december znamenal v mojom blogosvete opäť ďalšie lúčenia s kozmetikou, ktorá padla za obeť.

Pleťová a dekoratívna kozmetika

Opäť som minula zázrak na akné Essence SOS Spot Killer a aj keď mám tých krémov a špeciálnych zázrakov na akné kopec, uvažujem, že si tento Essence kúpiť opäť, už po neviem koľkýkrát, je to skrátka zázrak, ktorý funguje takmer okamžite. Len som si všimla, že je potrebné ho proste otvoriť a spotrebovať, ak by ste si ho chceli nechať na horšie časy hrozí riziko stvrdnutia a vyschnutia zázračnej tekutiny, podobne ako v prípade lakov na nechty. To je asi jeho jediná nevýhoda.

Kúpim znova: áno

Dermacol Invisible fixing powder som konečne minula a o ďalšom balení neuvažujem, nie som spokojná, pretože pleť nezmatňuje, v lete je totálne nepoužiteľný, kúpila som si ho v lete a čakala som do zimy, že snáď sa hodí, ale neposkytuje mi ten efekt, ktorý hľadám, make-up zafixuje to áno, vydrží s ním dlhšie ako bez neho ale to je celé, žiadne zmatnenie či kontrolu lesku nečakajte, hlavne ak máte mastnú pleť. Toto výrobca nejako zabudol uviesť, keď si spomeniem na pomerne vysokú cenu okolo 8 EUR je to totálny prepadák.

Kúpim znova: nie

Effaclar gél na mastnú pleť od La Roche-Posay je vynikajúci a pre mňa asi ten najlepší a najjemnejší gél na svete, používam ho hlavne na oblasť dekoltu a ramien, kde sa mi občas objaví nejaké to akné, na pleť iba výnimočne, asi už viete, že sa gélom vyhýbam, ale inak toto je moja srdcovka, skvelý produkt.

Kúpim znova: áno 

Napokon tu mám ešte niečo z dermatokozmetiky a tým je hydratačný krém od Avene Hydrance UV Riche, krém je vynikajúci, nie je extra mastný, dá sa používať bez problémov aj ako podklad pod make-up. Nemám slov, fantázia. 

Kúpim znova: áno

Telová a vlasová kozmetika

Začnem Dermacolom krémom na ruky Beautiful Hands spomínanom nedávno v recenzii, názor som nezmenila, krém je veľmi dobrý a určite si ho opäť kúpim.

Kúpim znova: áno

Dove sprchový krém s vôňou vanilky a bambuckého masla nebol až taký úžasný, vonia inak ako telové mlieko, ostatné vlastnosti sú fajn, dobre pení a je to Dove, takže pokožku tak nevysušuje, ale v tejto vôni ho už nekúpim. 

Kúpim znova: nie

Balea Raiser Gel s vôňou manga je pre mňa veľkým sklamaním. držal síce dobre, aj holenie s ním išlo jedna radosť, ale strašne smrdel, niekedy to bolo až neznesiteľné, nič pre mňa. 

Kúpim znova: nie

Dove Anti-dandruff - šampón proti lupinám bol vynikajúci, nesvrbela ma po ňom nejako extra hlava čo považujem vo svojom súčasnom stave vlasov za veľký úspech, pekne voňal a dobre penil, aj keď je to šampón obsahujúci silikóny, moje vlasy s ním boli veľmi spokojné a tým pádom aj ja tiež. 

Kúpim znova: áno

Alverde telové maslo z limitovanej jesennej edície s vôňou aloe vera a mango ma pomerne dosť sklamalo, balenie je krásne a to bol aj dôvod, prečo som si tieto maslá tak veľmi chcela kúpiť, ale to je tak asi všetko. Vôňa je celkom príjemná, ale rozotierajú sa príšerne a hydratujú strašne slabo, takmer nijako. 

Kúpim znova: nie

Poznáte niektorí z dnes spomínaných produktov? Aké sú vaše skúsenosti s nimi?



Komentáre