Vplyvom pekného počasia, teda možno to tým nebude, ale skrátka vplyvom ani neviem čoho sa u mňa ocitlo pár vskutku zaujímavých a úchvatných vecí a keďže nie som sebec, tak vám ich idem ukázať. O tom, koľko časopisov si v poslednom čase kupujem, vám vykladať asi veľa nebudem, prsty jednej ruky na to určite postačia. Skrátka pre mňa stratili výpovednú hodnotu nakoľko nie som až tak paf z kopy reklám a fashion fotiek na celé strany, ktoré mi ako milovníkovi písaného slova veľkú výpovednú hodnotu neposkytnú. Chystala som sa však na dlhšiu cestu vlakom - opäť moje cestovanie cez celú republiku, mnohé to určite poznáte. Na takú cestu je dobré sa vopred pripraviť a keď som ako prílohu uvidela sadu štetcov, bolo rozhodnuté. Marianne to vyhrala.
Takmer zadarmo som teda prišla naraz ku štyrom štetcom, čo je z ekonomického hľadiska obrovský prínos. Kvalita štetcov sa mi zatiaľ hodnotí ťažko, ale páčia sa mi, aj keď som ich najprv musela z tých puzdier doslova odlepiť, momentálne sa už vyťahovať dajú.
Po štetcoch prichádza na rad môj nedávny výlet do Prahy, kde som opäť zamierila do v Čechách tak známej a na Slovensku neúprosne nedostupnej parfumérie Sephora. V Prahe ju nájdete fakt na každom kroku. Neobišla som naprázdno, no snažila som sa držať hesla - zodpovedný spotrebiteľ - takže som si kúpila červený tie na oči a dvoje odličovacie tampóny, na ktoré bola akcia - dve balenia za 51 CZK. Mimochodom skúšali ste už hľadať červený alebo aspoň červeno - ružový tieň v bežnej drogérii? Ja k tomu dodám Mission Impossible.
Toľko čo sa noviniek týka, asi ste si všimli, že som tento mesiac neuverejnila post o padlých bojovníkoch, ale nebojte sa, február a marec spojím do jedného postu, takže sa máte na čo tešiť.
Doufám, že u nás v Marianne taky jsou štětce, protože jí běžím koupit :D. Jinak s těmi časopisy máš naprostou pravdu. Zrovna mi přišla nová JOY, že by se tam dalo do něčeho začíst, to fakt nehrozí. Jsou tam samé reklamy. Když už narazím třeba na nějakou kosmetiku, zjistím, že k mému barevnému typu se hodí jen rtěnka Lancome za 650 Kč nebo nebo YSL za 790 Kč. Do toho si vyberu v ELLE naušnice, které by mohly mít v HMku (vzhledově by tak odpovídaly) a zjistím, že je to Cartier a stojí 250 000 Kč. Takže bych řekla, že módní časopisy pomalu přestávají být pro běžné smrtelnice.
OdpovedaťOdstrániťTú Marianne som kupovala už dávnejšie, takže neviem, či ju majú ešte v predaji. Kým som nemala blog, tak mi časopisy stačili, ale dnes ich už takmer nekupujem.
OdstrániťTen časopis som si nikdy nekúpila, ale kvôli tým štetcom si ho kúpim :D Možno sa konečne naučím, ako ich používať :D
OdpovedaťOdstrániťPozývam Ťa do mojej GIVEAWAY :) Nika z Break the Rules
Ty štětce vypadají dobře na to, že to byl dárek k časopisu. Chvíli jsem přemýšlela, zda jsem někde v drogerii viděla červené stíny. A nikde jsem je neviděla. :D
OdpovedaťOdstrániťNo presne, tie červené tiene sú veľmi ťažko dostupné, neviem, ako sú na tom parfumérie, ale v ponuke značike GOSH, Max Factor ani Bourjous som nenašla tiež nič. Je to ako s lakmi na nechty, takmer každá značka ponúka rovnakú paletu odtieňov, preto mám rada Rimmel, pretože ich laky nie sú uniformované.
Odstrániť