This is not working - Nie veľmi účiiný roztok Options Multi


Honba za hľadaním najlepšieho roztoku na šošovky sa stále neskončila a keďže som tvor od prírody zvedavý, tak skrátka skúšam a skúšam. Tentokrát som siahla po značke Cooper Vision a ich multifunkčnom roztoku Options Multi. 
Šošovky nenosím celotýždenne, ale rada ich striedam s okuliarmi, oči si tak lepšie oddýchnu a navyše mám nové okuliare, ktoré sa mi veľmi páčia, takže ich je fakt radosť nosiť. Späť ale k téme - roztok. To balenie je podľa mňa dosť slabé, myslím hlavne dizajnovo, výrobca si na obale asi nepotrpí, čo je podľa mňa škoda, asi nepozná slogan že aj obal predáva.

Roztok sa radí medzi all-in-one čiže viacúčelové roztoky, je vhodný pre mäkké a tiež silikón-hydrogélové šošovky, teda presne pre typ šošoviek, aký používam ja. Aj citlivé oči by si s ním mali rozumieť, podrobnejšie detaily o roztoku nájdete tu.

Ja vám teda neviem, ale z môjho pohľadu ide o dosť slabý roztok, šošovky sa mi s ním strašne rýchlo potrhali, to je ale možno vina šošoviek, nie roztoku, ok beriem, ale pri iných roztokoch sa mi tak netrhali, používam ten istý typ, takže neviem čím to je. Nepocítila som ani nejaký extra komfort nosenia, skôr sa mi zdá, že mi oči rýchlejšie vysychali ako za bežných okolností, čistiace schopnosti boli v norme, ja aj napriek tomu vždy čistím šošovky aj ručne. 

Skrátka taký nič moc roztok, u mňa teda zatiaľ stále dominuje roztok Gelone, ktorý moje oči vysušoval minimálne a bola som s ním veľmi spokojná.

Hodnotenie: 1 bod, slabé.

Giveaway na blogu stále beží, ešte necelý týždeň máte šancu zapojiť sa. Losovanie bude 15.6.2015.

Skúšali ste tento roztok?Máte nejaký svoj obľúbený alebo používate vždy ten istý?

Komentáre