Oddychová úvaha o vzťahoch z dielne Lucie Kollárovej


Knižnice a kníhkupectvá sú miestom, kde dokážem stráviť hodiny. Lákavé obaly, zaujímavý obsah, toľko noviniek a inšpirácií proste nenájdete nikde inde. Na otázku našich čo chcem na Vianoce som odpovedala jednoznačne - knihu. V mojom prípade čím hrubšia, tým lepšia, ale samozrejme hrúbka nezaručuje kvalitu. Táto kniha Bradaté problémy s láskou od Lucie Kollárovej je pomerne tenká, nemá ani 200 strán, no číta sa ľahko a pútavo od prvej stránky až po poslednú. 

Kniha sa ku mne dostala náhodou, keď som prechádzala regály Mestskej knižnice a veru neľutujem, že som si ju požičala. Už som ju dokonca posunula aj kamarátke, žiaľ kniha sa u mňa dlho neohriala, prečítala som ju fakt jedným dychom. Lucia má fakt talent, takto nejako si predstavujem poriadnu knihu, z ktorej sa mám niečo naučiť. Tématikou sú čo iné ako vzťahy, ktoré priznajme si to či nie, rozoberáme všetci dookola. Chlapi to možno rozoberajú menej, no vzťahovej dileme sa nevyhne nikto.

V tejto knihe sa dozviete veľa zaujímavých vecí. V podstate byť dobrou poslušnou slečnou je fajn, ale na zbalenie chlapa to asi stačiť nebude, aspoň tak som to z tejto knihy pochopila ja. Všetky pasáže knihy sú zaujímavé od prvého bodu až po posledný. 

Naozaj sa oplatí túto knihu si prečítať a ak náhodou neviete, ako dať zbohom otravnému nápadníkovi, s ktorým by ste sa už najradšej nikdy nestretli, aj na to nájdete v knihe úplne jasné, priame riešenie. 

Zaujal ma hlavne štýl písania, nájdete tu úplne jasné, konkrétne príklady zo života, žiadne zaoblené omáčky či dvojzmyselné vety, ktorých význam si môže každý vysveltiť inak. Skrátka vrelo odporúčam, ak neviete, čo kúpiť sestre, mame či kamarátke na Vianoce, tak siahnite po tomto, nebudete ľutovať a ešte k tomu sa aj zasmejete. 

A na záver jedna moja rada: Nikdy nepodliehajte tlaku okolia, láska príde, ale každý máme svoju cestu a svoj príbeh, neznamená, že keď už vaše kamarátky majú frajera alebo sa vydávajú, tak ste zmeškali vlak, to sú len reči, ktoré treba brať jedným uchom dnu a druhým von

Čítali ste túto knihu? Poznáte nejaké podobné knihy, ktoré stoja za prečítanie?


Komentáre

  1. Knižku nepoznám, no vyzerá veľmi zaujímavo...

    Pozývam ťa na vianočnú Giveaway, ktorá práve prebieha na mojom blogu :)
    Hello, my name is Ev

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý milý komentár.