Hľadanie prírodnej kozmetiky - deodorant Nivea


Účinnosť deodorantov a antiperspirantov sa najlepšie ukáže práve v lete, žiaľ do leta je ešte relatívne ďaleko a tak som skrátka podstúpila testovanie za miernejších podmienok. Dlhý čas som používala antiperspiranty Garnier Mineral, dokonca už existuje aj novinka s účinnosťou až 72 hodín, avšak nejako mi ich vôňa začala prekážať. Zároveň som v tom istom období zaregistrovala viaceré pozitívne recenzie na tento deodorant a aj keď deodorantom neverím ani trochu, rozhodla som sa tento v podstate prírodný deodorant skúsiť.


Pevne verím, že chápete rozdiel medzi deodorantom a antiperspirantom, ale keby náhodou nie, rozdiel je jednoduchý, deodorant chráni len proti zápachu, antiperspirant chráni proti zápachu aj proti poteniu. Z hľadiska účinnosti je teda antiperspirant rozhodne lepšia voľba, avšak o antiperspirante bez obsahu hliníka som ešte nepočula, ak o takom viete, som samé ucho. 

Deodorant Nivea neobsahuje hliníkove soli, má krásnu, jemnú jasmínovú vôňu a ten obal, no skrátka rozprávka. Účinnosť výrobca garantuje až na 48 hodín, tieto čísla však vždy beriem s rezervou. 


Nie som človek, ktorý sa potí nejako extrémne, takže som si povedala, že deodorant hádam niečo zvládne a veru zvládol, celý pracovný deň, pokiaľ nie som nejako extra v strese a aj keď som, tak ma vie podržať. Jednoducho u mňa účinkuje takmer rovnako, ako antiperspirant, čo je dosť zvláštne, keďže je to deodorant. Na zimu je priam ideálny. 

Myslím, že ako prírodná alternatíva antiperspirantov na zimu, jar či jeseň je tento Nivea fešák vynikajúci. Porovnávať ho s antiperspirantmi možno nie je fér, ale jeho výkon hovorí o inom. 

Hodnotenie: 5 bodov z 5

Na záver len dodám, že zatiaľ zo mňa síce bio blogerka nie je, ale skúšam už aj tieto produkty a doposiaľ boli moje skúsenosti s touto kozmetikou prevažne pozitívne, takže niečo na tom skrátka bude.

Na záver dávam do pozornosti súťaž bloger roka a budem veľmi rada, ak môj blog podporíte aj touto formou. Do konca súťaže ostáva už len pár posledných dní.

Majte sa krásne, prežite pekné veľkonočné sviatky a do komentárov mi napíšte aké prípravky proti poteniu používate vy? Preferujete skôr antiperspiranty alebo deodoranty? Skúšali ste aj tento prírodný variant?

Komentáre

  1. Ja Niveu veľmi nemusím, prírodná mi absolútne nepríde, no vône má skvelé! Ja milujem deodorant od Alverde ♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Správne, Nivea nevyrába prírodnú kozmetiku, tento deodorant je však niečo iné. Alverde mám veľmi rada, no nesedí mi v každej oblasti.

      Odstrániť
  2. Deodorant prirodny nie je, ale urcite je fajn, ze neobsahuje hlinik v ziadnej jeho podobe. :-) Ak mi bude vonat, tak vyskusam. Nevies ci nemaju tuto verziu aj v spreji?
    |Kaviareň u mačky|

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Žiaľ neviem, verzie v spreji u mňa zvyčajne neúčinkujú a robia mi dosť fľaky, takže ich nepoužívam.

      Odstrániť
    2. Maju aj sprejovu verziu. Dnes som ho kupila. Ja deodoranty v spreji pouzivam pri cviceni.

      Odstrániť
  3. Tento "prirodni" jsem jeste nezkousela ;)

    andreabblog

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ja volim radsi antiperspiranty ve forme spreje. Tyto mi prilis nevyhovuji.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ja som mala aj tuhý aj v guľôčke no jeden horoší než druhý.V trhom prevedení - po pol hodine som cítila čudný zápach nie tu prvotnú vôňu (sprchovým sa 2x a deo vždy po dôkladnom umytí pazušiek) no s mojou telesnou vôňou zle zreagoval a guľôčka mi spravila niečo ako popáleniny, popraskala mi pokožka až do krvi a týždeň som sa s bolesťami z toho liečila.Ale tento istý Nivea deo v spreji je super :-D.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ja som mala aj tuhý aj v guľôčke no jeden horoší než druhý.V tuhom prevedení - po pol hodine som cítila čudný zápach nie tu prvotnú vôňu (sprchujem sa 2x a deo vždy po dôkladnom umytí pazušiek) no s mojou telesnou vôňou zle zreagoval a guľôčka mi spravila niečo ako popáleniny, popraskala mi pokožka až do krvi a týždeň som sa s bolesťami z toho liečila.Ale tento istý Nivea deo v spreji je super :-D.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ja som mala aj tuhý aj v guľôčke no jeden horoší než druhý.V tuhom prevedení - po pol hodine som cítila čudný zápach nie tu prvotnú vôňu (sprchujem sa 2x a deo vždy po dôkladnom umytí pazušiek) no s mojou telesnou vôňou zle zreagoval a guľôčka mi spravila niečo ako popáleniny, popraskala mi pokožka až do krvi a týždeň som sa s bolesťami z toho liečila.Ale tento istý Nivea deo v spreji je super :-D.

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý milý komentár.