7 najlepších beauty produktov roka 2016 - dekoratívka a vlasy


Tak ako na konci roka zvykneme bilancovať naše životy pripadá aj nám beauty blogerom milá povinnosť bilancovať produkty, s ktorými sme sa mali možnosť stretnúť. Keďže beauty je oblasť veľmi široká, veď drogérie sú obchody obrovské a majú niekoľko oddelení, rozdelila som najlepšie produkty do dvoch postov a dnes vám ukážem 7 najlepších beauty produktov z oblasti dekoratívnej a vlasovej kozmetiky.



Make-up Dermacol 24h Control znie už asi trochu otrepane, ale čo sa dá robiť, keď je stále najlepším vo svojej kategórii. Používam ho už asi 4 roky a za ten čas sa jeho účinky nezmenili, dobre kryje, vydrží celý deň, neoxiduje na pleti a z odtieňov si dokážu vybrať aj ružové bleduľky ako som ja. Myslím, že slogan dať si na pleť Dermacol u mňa rozhodne platí a lepšie make-upy ako tieto som zatiaľ nenašla.

Stále patrím k tým ženám, ktoré potrebujú nejaké to zmatnenie, hlavne v letných mesiacoch a už druhý rok mi svoje skvelé zmatňujúce služby poskytuje púder Manhattan Soft Mat Loose Powder, používam odtieň 01 Natural, ktorý je svetlý s ružovým podtónom. Púder je jemne namletý, pôsobí na pleti prirodzene a zmatňuje dokonale. Jedinou nevýhodou je jeho dostupnosť, na Slovensku táto značka už nefiguruje, takže ak som raz za čas u susedov v Rakúsku, beriem si ho do zásoby. 

Posledných pár rokov už používam aj rúže na pery, od tej doby, kedy mi na Vianoce otec jeden kúpil, som si nejako vstúpila do svedomia a snažím sa na rúž nezabúdať. Našla som si už svojho miláčika a je ním rúž Rimmel by Kate v odtieni 107, ktorý má obrovskú výdrž a neuveriteľne krásnu sýtočervenú farbu s bordovým nádychom. Tento rúž dokáže dokonale oživiť každý outfit a dodať môjmu líčeniu tú správnu iskru. 

Dekoratívnu kozmetiku uzatvára očný tieň Essence odtieň 01 chill out. Je to veľmi univerzálny strieborný očný tieň s trblietavým efektom, ktorý dokonale rozjasní pohľad a myslím si, že takýto tieň by nemal chýbať v kozmetickej taštičke žiadnej ženy. Jeho výdrž je vcelku slušná, nie úplne celý deň, ale niečo zvládne.


Vlasová kozmetika u mňa tento rok nejako extra nevynikla, objavila som len dva produkty, ktoré stoja za zmienku. Tým prvým je suchý šampón pre tmavé vlasy Balea, jeho účinky sú porovnateľné so suchými šampónmi Batiste, len je lacnejší, pre mňa rozhodne objav roka. V rebríčku top vlasových produktov sa už minulý rok ocitol vlasový olej TMT Milano Inca Oil a inak tomu nebolo ani tento rok, momentálne mi už došiel a používam Orofluido, ale tento sa mi zdá oveľa lepší. 

Dnešný post uzatvára lak na nechty značky Rimmel 60 seconds v krásnom púdrovo-ružovom odtieni 203 Lose your lingerie. Táto farba dominovala jari 2016 a tak ako v oblečení, aj na nechtoch pôsobí skvostne. Keďže je to svetlá farba nepotrebujete ani podkladový lak a vo forme vydrží pár dní, také 4 by som povedala, čo je na lak vcelku dosť. Ja síce nepatrím medzi ženy, ktoré si nechty lakujú nonstop, na vlastnej koži som okúsila ako to nechtom škodí, ale z času na čas si ich nalakujem, raz sa ma dokonca kamarát pýtal, prečo nemám nalakované nechty, od tej doby sa snažím polepšiť a zároveň vyhnúť nonstop lakovaniu. 

Asi najviac sa v poslednej dobe vyžívam v pleťovej kozmetike, avšak na moje prekvapenie aj dekoratívna kozmetika minulého roka obstála vcelku slušne. Ak by som si spomedzi týchto produktov mala zvoliť len jeden, volím rúž Rimmel, jednoznačne. 

Rok 2016 máme už z beauty hľadiska za sebou a ja sa teším na všetky tie novinky, ktoré kozmetický priemysel na nás vysype v tom novom. 

Majte sa krásne a do komentárov mi napíšte, aké produtky ste v roku 2016 používali najradšej čo sa týka dekoratívnej a vlasovej kozmetiky. Ak by ste si mali zvoliť jeden finálny top produkt, ktorý by to bol? 

Komentáre

  1. skús suchý šampón Batiste na hnedé vlasy :) ten je tiež skvelý :)
    Pozývam ťa na moju Giveaway na blogu :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Batiste na hnedé vlasy som mala a v tom čase pre mňa lepší neexistoval, no príde mi, že tento od značky Balea je rovnako skvelý.

      Odstrániť
  2. Môj najlepši produkt za rok 2016 je asi highlighter od NYX ;) inak super produkty

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Priznám sa, že highlighters nepoužívam, zatiaľ no niečo na rozjasnenie očného okolia by sa mi fakt zišlo.

      Odstrániť
  3. Můj oblíbený produkt za tento rok je také Makeup 24H Control - používám ho už několik let a nemůžu si ho vynachválit. Jen tento rok s ním mám trochu problém, nějak se mi v zimě více vysušila pleť a makeup mi trochu suchou pleť zvýrazní. Ale jinak je to opravdu TOP produkt.

    http://life-by-marie.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ten suchý šampón musím skúsiť! :) Baleu mám veľmi rada :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Rimmel od Kate mám tiež, len v inom odtieni a je vážne super.

    AN Beauty Blog

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Je výborný a ja len dúfam, že môj odtieň budú vyrábať ešte dlho.

      Odstrániť
  6. Ja som mala od balei presne tento šampón a nejako som z neho nadšená nebola. Nevravím, že nepomohol, to hej, aj dodal objem, ale aj tak vlasy po pár hodinách zmastneli ešte viac. Mala som pred tým suchý šampón od Schaumy a ten bol o dosť lepší.

    Lavandula Diary

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ten od Schaumy som zase neskúšala ja, tých suchých šampónov je už na trhu pomerne dosť, nie ako kedysi, takže kým otestujem ďalšie ešte to potrvá. Chystám sa skúsiť Klorane na hnedé vlasy s ovsom.

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý milý komentár.