7 najlepších produktov roka 2016 - pleť a telo


Keďže je sedmička moje šťastné číslo a aj narodeniny mám siedmeho v mesiaci, rozhodla som sa tento rok zvoliť práve 7 najlepších produktov v jednotlivých kategóriách. Nedá mi začať inak ako postom o pleťovej kozmetike, ktorá ma zaujíma asi najviac spomedzi všetkých. Pridala som k nej niečo málo z telovej kozmetiky a tak vznikol sumár tých najlepších za rok 2016.

Začnem telovým produktom značky Sensual, ide o upokojujúci balzam po holení, ktorý si dokázal poradiť aj s precitlivenosťou pokožky po holení, dokonale ju upokojil a spomalil aj rast chĺpkov. Navyše príjemne vonia, takže mňa tento produkt oslovil na plnej čiare a nájdete ho v predajniach drogérií Teta.

Nasleduje môj top favorit za uplynulý rok a ním je prírodný krém značky Weleda Skin Food. Básnila som už o ňom niekoľkokrát, lepší poklad som nenašla, je univerzálny a v zime fakt nenahraditeľný, či už ide o starostlivosť o pleť, o pery, o ruky, dá sa použiť skrátka na všetko a navyše príjemne vonia. Taká moja láska minulého roka. 

Fluid Alverde sa ocitol medzi najlepšími produktmi aj tento rok, inak mi to skrátka nedá, udržiava aknóznu a mastnú pleť vo vynikajúcej kondícií, dá sa povedať, že s ním už akné neexistuje a čo je podstatné, pleť nevysušuje, takže ho môžte používať celoročne.

Najlepší odličovač pre mňa je tento kamilkový od Yves Rocher, pleť nevysušuje, dokáže si poradiť fakt so všetkým čo sa týka pleťového make-upu, na oči tak dobrý síce nie je, no aj napriek tomu ho mám veľmi rada a samozrejme krásne vonia. Je to vlastne odličovač plus tonikum takže vašu pleť nijako nevysušuje a to je to, čo u mňa momentálne v kozmetike kraľuje - hydratácia. 


Konečne po toľkých rokoch čítania o úžasnosti kokosového oleja som sa k nemu dostala aj ja. Rada ho používam namiesto telového krému, občas na pery, ako odličovač, krém na ruky, nočný pleťový krém, spôsobov jeho použitia je milión, o tom existuje nejeden článok. Na čo mi však nesadol je vlasová kozmetika, ani pred umytím ani po umytí nemal na mojich vlasoch žiaden viditeľný či citeľný efekt. Využívam ho teda v pleťovej a telovej starostlivosti.

Prírodnej kozmetike som sa minulý rok začala venovať viac a krém Andelská tvář len potvrdil, že prírodná kozmetika je fakt úžasná. Používam ho buď ako nočný krém alebo ako podkladový krém pod make-up, vstrebe sa rýchlosťou blesku, čo som na prírodný produkt fakt nečakala, jemne pleť hydratuje, nevonia síce nejako úžasne, no aj napriek tomu ho zbožňujem. 

Sedem statočných uzatvára vôňa Giorgio Armani Si Rose Signature. Je to výrazná, sladká vôňa, ktorá mi sedí, vydrží od rána do večera, má úžasný flakón a tromfla aj môj Lancome Tresor Lumineuse. Myslím, že nie každému by sedela, nakoľko je fakt sladká, no ak máte radi sladké vône, choďte do toho.

Keď si porovnám top produkty minulého roka s tými súčasnými, vidím jeden zásadný rozdiel a tým je práve prechod k prírodnej kozmetike. Raz to muselo prísť, prírodná kozmetika je fakt lepšia, ani mýtus, že je drahšia neplatí, niektoré produkty a značky určite áno, ale rovnako to funguje aj v prípade konvenčnej kozmetiky. Tento rok sa vynasnažím prírodnú kozmetiku otestovať ešte viac. 

Majte sa krásne a do komentárov mi napíšte, čo ste si v uplynulom roku z kozmetiky najviac obľúbili vy. Máte skúsenosti aj s niektorým z dnes spomenutých produktov?


Komentáre

  1. Souhlasím, že Skinfood je láska, taky na něj nedám dopustit a používám ho na všechno možné, především ale večer na pleť teď během zimy :) Jinak mě zaujal fluid od Alverde a krém od Havlíkovy Apotéky, tahle značka mě láká už delší dobu, ale zatím jsem se k ní pořád nedostala, tak věřím, že tenhle rok to už vyjde :)
    LOVELY IMPERFECTIONS

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite vyskúšaj, ja sa tiež chystám hlavne na Královskú snídane pro pleť. Mala som vzorku a je skvelá. Skin Food je miláčik.

      Odstrániť
  2. Ten kokosový olej mám tiež a úprimne je zatiaľ najlepší, ktorý som mala. Inak, som si tento rok obľúbila slovenské prírodné produkty :)


    Zvláštne dievča
    Čítanie je sexy

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Naozaj je najlepší? Tak to som rada, že som to takto trafila hneď na prvý pokus, iný kokosový olej som zatiaľ nemala, no láka ma Saloos s vanilkovou vôňou. Evidujem slovenskú prírodnú kozmetiku, no skúsila som toho zatiaľ veľmi málo. Čo by si mi odporučila?

      Odstrániť
  3. Ten krém od Weledy musím zkusit, vypadá skvěle! :)
    HAUTE BASICS giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mávajú naň často akciu, je to naozaj univerzálny krém, takže ak ti nebude vyhovovať v jednej oblasti, využiješ ho v inej, to sa mi na ňom páči najviac.

      Odstrániť
  4. Tak ten balzam po holeni ma naozaj zaujal, ja sa vacsinou po holeni nakremujem hocijakym kremom :) Weledu mam velmi rada, na kosatcovy rad nedam dopustit, ale Skinfood som este neskusala :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Kosatcový by som rada skúsila. Ten krém po holení mi veľmi pomohol hlavne v časoch, kedy ma z nevysvetliteľných príčin pokožka po holení svrbela.

      Odstrániť
  5. Z týchto produktov som vyskúšala iba kokosový olej a tiež som si ho zamilovala, najmä kvôli jeho všestranným účinkom:) Inak produkty od značky Weleda a YR mám veľmi rada:)

    Giveaway o balíček produktov v hodnote 100€

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Yves Rocher si začínam obľubovať tiež, momentálne milujem ich šampóny.

      Odstrániť
  6. Pekny vyber produktov. Zatial som nic neskusala, no Alverde, Weleda a Havlikova apoteka ma zaujali.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Všetko prírodné produkty a fakt dobré. Od Havlíka sa chystám na extra hydratačnú rannú masku.

      Odstrániť
    2. Alverde mam uz doma. Pouzivas ho samostatne, alebo nanho davas este aj krem?

      Odstrániť
    3. Fíha tak to si fakt rýchla. Používam ho samostatne ako nočný krém. Účinky by si mala vidieť tak za 3 týždne, nie je to krém, kde vidíš hneď od prvého dňa zlepšenie stavu pleti, ale ten efekt je potom fakt dlhodobý. A ani počas používania som nezaznamenala nové akné.

      Odstrániť
  7. Od Havlíka jsem měla český krém na pleť a ten byl moc dobrý :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj po tom som sa pozerala, no bála som sa, že bude príliš hutný.

      Odstrániť
  8. O kokosovom oleji tiež stále čítam, ale zatiaľ som sa ešte neodhodlala ho kúpiť. Tento rok mu asi už neodolám.

    AN Beauty Blog

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mne trvalo asi 4 roky, kým som sa dokopala ku kúpe resp. dostala som ho, to som už na výber nemala.

      Odstrániť
  9. Ja prírodnú kozmetiku preferrujem skôr na telo - najmä deodoranty, na pleť mi bohužiaľ nesedí. Naposledy som tak skúšala ružovú vodu a to bola číra katastrofa =/ V každom prípade ma veľmi zaujal balzam po holení. Možno je to konečne riešenie na tie moje dve sušienky alias nohy.=D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nohy mám veľmi suché aj ja, je to asi dôsledok holenia. Tento krém veľmi hydratačný nie je, teda trochu áno ako bežné telové mlieko, ale extra výživu nedodá. Dokáže však pokožku upokojiť. Ak hľadáš niečo na suchú pokožku skús oleje.

      Odstrániť
  10. Skin Food som si nesmierne obľúbila aj ja, zachránil mi ruky pred alergiou z mrazu :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mne prv na ruky nejako nevyhovoval, ale bolo len treba odhadnúť správne množstvo. Teraz si ním natieram ruky vždy večer pred spaním a ráno sú ruky v perfektnom stave.

      Odstrániť
  11. Odličovač od Yves Rocher mala aj moja sestra a viem, že si ho celkom pochvaľovala, inak tento kokosák je boží ja ho mám tiež veľmi rada, ale dávam si ho aj na vlasy pred umytím, mne ich celkom pomáha hydratovať. A vidím to tak, že asi vyskúšam to tonikum od Alverde, niečo na akné sa stále zide :)

    LIFE IN PICTURES BY LU

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Neviem, kde robím chybu, no mne nejako kokosový olej na vlasy nepomáha, skôr olivový. Asi záleží od typu vlasov.

      Odstrániť
  12. You really have some nice product here.
    Look at my blog and we can follow each other if you like >> http://kathydelight.blogspot.rs/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Thanks for your comment. Wish you all the best with your blog.

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý milý komentár.