Divoká ruža ovládla moju kúpeľňu

Cien sprchovy krem divoka ruza

Sama som bola ešte tak rok dozadu veľký odporca predajní Lidl. Prišli mi strašne malé, neprehľadné, neupratané a sortimentu som veľmi nerozumela resp. som ho nepoznala. Aj dnes si myslím, že z estetickej stránky a prehľadnosti majú na čom zapracovať, ale čo sa týka kvality produktov moja mienka sa vylepšila, kozmetiku nevynímajúc. V zime sa mi v limitkách podarilo uloviť úžasný sprchový krém s olejom a dnes tu mám pre vás ďalší super kúsok z radu Cien Nature, bohužiaľ opäť limitka čiže zakúpiť sa už  nedá.

Cien Nature neobsahuje silikónové oleje, zložky na báze minerálnych olejov a produkty z tohto radu sú dermatologicky testované. Podľa môjho neodborného pohľadu to úplne prírodný produkt asi nebude, ale zloženie je asi lepšie ako bežné. 

Lidl vyrobil túto limitku s vôňou divokej ruže a ja som siahla po sprchovom géli. Vhodný je pre všetky typy pokožky. Konkrétne obsahuje bio olej z divokej ruže a tá vôňa je veľmi príjemná, nie je extra výrazná ani príliš slabá, skrátka taká akurát. 

Sprchové produkty Lidl mám rada najmä kvôli tomu, že pokožku nevysušujú tak ako iné sprchové produkty. Po sprche sa už teda nemusím ničím ďalším natierať, na čo som v poslednom čase extra lenivá. Na to, že pokožku nevysušuje vytvára fakt bohatú penu a pozor na dávkovanie, gél je priesvitný a vyteká o sto šesť, takže pracujte opatrne.

Nedá mi nepristaviť sa pri obale - spojenie jemno zelenej s bielou a ružovou bol nápad génia. Aj predošlá limitka Seba Med mala veľmi vydarené obaly. V marketingu a obaloch sa Lidl teda vyzná tiež.

Hodnotenie produktu: plných 5 bodov.

Jediné, čo ľutujem je fakt, že šlo o limitovanú edíciu produktov a zohnať sa už nedajú. Niekedy tie stratégie limitiek nechápem, zdá sa mi, že si nimi značky skôr škodia a nám vyrábajú smútok na duši.  V tejto limitke boli tuším ešte pleťové krémy a možno aj niečo viac, no to si už nepamätám.

Majte sa krásne a do komentárov mi napíšte, či sa vám podarilo uloviť nejaký kúsok z limitky Wild Rose. Ako vnímate značku Cien? 

Komentáre