Nivea rad Pure and Natural

Nivea pure and natural produkty recenzia

Značka Nivea pôsobí na trhu už fakt dlho, jej produkty patria u nás doma medzi také kozmetické stálice. Ak nevieš, aký krém použiť na daný problém, skús Niveu, zaručene to zaberie. Jej rad Pure and Natural ma v poslednom čase zaujal asi najviac a aj preto by som mu rada venovala viac priestoru.

Nivea dezodorant pure and Natural

Moje prvé skúsenosti s týmto radom vznikli v čase, keď som sa už presýtila povlaku, ktorý po aplikácii zanechávajú antiperspiranty a snažila sa nájsť nejaký deodorant, ktorý by fakt fungoval. No a doma ma naučili, po čom siahnuť, keď neviete kam z konopy - áno po značke Nivea. Ich deodorant Pure and Natural si ma okamžite získal svojím 100% účinkom a krásnou, no jemnou vôňou jasmínu. Navyše neobsahuje hliníkové soli, takže ja si už nič iné cca rok ani nekupujem. Prežil so mnou aj leto a nedám naň dopustiť.

Nivea telove mlieko pure and natural


Po dobrej skúsenosti s týmto deodorantom som mala chuť skúsiť aj iné produkty a tak už mám doma aj telové mlieko. Je určené na suchú až veľmi suchú pokožku a výrobca uvádza, že jeho zloženie tvorí 95% ingrediencií prírodného pôvodu. Na prvých miestach v zložení sa uvádzajú voda a glycerín, ďalej by sa v mlieku mali nachádzať arganový a jojobový olej. 

Pokiaľ hľadáte jemnú, príjemnú vôňu vhodnú na každý deň, toto odporúčam. Určite viete, že milujem sladké vône, ale táto je hádam ešte krajšia, ako moja milovaná vanilka. Mlieko má sviežu vôňu, sama neviem, čo to je, ale vonia to nádherne. Myslím, že intenzitou to nie je nič závratné, takže aj citlivej pokožke by mlieko mohlo vyhovovať.

Čo sa týka hydratácie som mierne sklamaná, mlieko sa síce dobre rozotiera a vstrebáva do pokožky, ale hydratuje pomerne slabo. Po pár hodinách ho už skrátka necítite. Asi je to práca vody, ktorá sa uvádza v zložení na prvej priečke, čiže veľkú výživu asi čakať netreba. Suchej pokožky by podľa mňa takýto produkt nestačil. ak však hľadáte ľahké telové mlieko, ktoré sa rýchlo vstrebe do pokožky, toto odporúčam. Myslím, že s blížiacim sa letom si ho užijem ešte viac.

Hodnotenie: kvôli vôni dávam až 4 body.

Aj keď telové mlieko, čo sa účinkov týka, nespraví dieru do sveta, mám ho rada. Deodorant považujem za taký môj kozmetický objav roka, ale už skôr toho minulého, ako ste si mali možnosť všimnúť v letných kozmetických láskach.

Majte sa krásne, dúfam, že ste si sviatky Veľkej Noci užili ako to len najlepšie išlo. Do komentárov mi určite napíšte svoje skúsenosti s danými produktmi a pokiaľ sa vám moja tvorba páči, podporte ma v súťaži Bloger roka. 

Komentáre

  1. Niveu mam hrozně rada kvůli její parfemaci :))

    LITTLETHINGSFOREM

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Niveu mam rada asi ze vsech nejvice..Ale pouzivala jsem ji nekolik let za sebou a uz se mi ovonela.. Takze jsem momentalne presla na Dove...

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý milý komentár.