Klorane suchý šampón pre brunetky

Klorane suchy sampon

Asi tak pred rokom obletela kozmetický svet obrovská novinka značky Klorane. Doposiaľ sa v ich sortimente suchých šampónov nachádzal len klasický biely variant so žihľavou. Práve tento suchý šampón bol prvým, aký som vyskúšala a neskutočne ma ohúril. A keď uviedla značka na trh nový šampón pre hnedovlásky, bolo mi jasné, že ho musím skúsiť. A tak som skúsila a ohúrená som ešte viac, no poďme sa na to pozrieť detailnejšie.

Klorane je francúzska značka, ktorá na našom trhu pôsobí už istý čas. Jej produkty sú dostupné v lekárniach i na internete. Cenová hladina je trochu vyššia ako u bežnej kozmetiky, tento šampón kúpite za cca 9 EUR. 

Suché šampóny sú praktickým záchrancom mastných vlasov. Vedia im vrátiť život, tvar i dodať objem. Klorane pochopil, že nie všetky ženy máme svetlé vlasy a biely prášok sa z nich nie vždy dostane a prišiel na trh s ovseným suchým šampónom. Je určený hlavne pre gaštanové a hnedé vlasy, z čoho mám dvojnásobnú radosť. V jeho zložení sa nevyskytujú žiadne parabény a kategoricky môžme túto značku zaradiť medzi dermatokozmetiku.

Ja mám so suchými šampónmi bohaté skúsenosti. Z tých pre brunetky som už mala tú česť so šampónmi Batiste i Balea a poviem vám, tento mi vyhovuje najviac. Jeho vôňa je jemná, skôr lekárenská, no nič, čo by nejako dráždilo pľúca. To sa mi napr. pri šampónoch Balea niekedy stáva. Nanášam ho priamo na vlasy z trochu väčšej vzdialenosti a čo sa týka množstva, stačí pár strieknutí. Nanesiem ho večer a nechám cez noc pôsobiť. Ráno mám krásne, objemné vlasy bez znakov mastnoty, akoby som si ich deň predtým čerstvo umyla. A aj moja hnedá farba sa týmto šampónom trochu oživí. 

Hodnotenie: 5/5 bodov, perfektný šampón.

Musím uznať, že Klorane suché šampóny sú veľmi dobré, asi najlepšie, aké som kedy mala. Sú síce trochu drahšie, no na druhej strane ich stačí na jedno použitie naniesť menej, takže vám aj dlhšie vydržia. Ja som už svoj top suchý šampón našla. Jediné, čomu sa pri suchých šampónoch vyvarujte je ich príliš častá aplikácia. Potom sa totiž dostaví svrbenie vlasovej pokožky a je jedno, akú značku šampónu používate. Takže všetko s mierou. 

Majte sa krásne a do komentárov mi napíšte, či ste skúšali nejaký suchý šampón od Klorane. Používate suché šampóny? Ktorý je podľa vás ten najlepší?


Komentáre

  1. Tento suchý šampon jsme zkoušela asi před dvěma lety a byla jsem s ním spokojená, ale raději si kupuji Batiste, protože jsou levnější a mnohdy lepší :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Od Klorane som ešte neskúšala, moja stálica je Batiste Divine Dark :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Batiste sú tiež veľmi dobré, no tieto od Klorane sa mi zdajú predsa len lepšie. Hlavne ten objem dodávajú vlasom oveľa väčší a v podstate okamžitý.

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý milý komentár.