Novinky v starostlivosti o vlasy


Minulý rok som testovala rôzne šampóny na vlasy. Tie prírodné mi však nejako extra nesadli, no chuť testovať vlasové produkty ma neopustila. Aspoň vás teda neunudím starostlivosťou o pleť. Tá je pre mňa síce stále najzábavnejšou oblasťou, no treba sa starať aj o vlasy. Lebo povedzme si úprimne, na tie chlapi skrátka letia. No netreba to robiť len pre nich, na prvom mieste by mala byť vždy naša vlastná spokojnosť. Dnes tu mám pre vás pár noviniek v mojej starostlivosti o vlasy.

Alpecin kofeínový šampón predstavuje legendu medzi šampónmi. Primárne je určený pre ľudí so slabými vlasmi a tých, ktorým vlasy vypadávajú. Ja som si ho kúpila skôr zo zvedavosti a na základe spokojnosti so vzorkami.

Vôňa je skôr pánska, no na vlasoch neostáva, predsa len ide o šampón. Pení perfektne a stačí ho fakt malé množstvo. Už od prvého použitia je cítiť, že sú vlasy silnejšie. Neviem, ako to šampón robí, no robí vlasy takými akoby tuhšími. Objem dodáva tiež takže z tohto hľadiska super. Akurát sa mi zdalo, že vlasy trochu akoby vysušoval. Mastili sa mi rovnako ako pri iných šampónoch, no boli také suchšie. Aktuálne mám vlasy nafarbené takže šampón dostal krátke voľno. Prvé dojmy sú však dobré a konečný verdikt bude známy neskôr. 

Jediné nevýhody, ktoré pozorujem sú cena a zamotanosť vlasov. Kedysi sa dal tento šampón kúpiť len online, dnes je už dostupný aj v DM drogérii a vyjde vás na cca 8 EUR.


Annemarie Borlind intenzívny kondicionér  mi prišiel na testovanie spolu s balzamom z e-shopu naureus.sk. Značka sa radí medzi výrobcov prírodnej kozmetiky. Kondicionér som si vybrala na základe jeho zloženia, obsahuje totiž mandľový olej, pšeničné proteíny a cukrovú repu. Zaujal ma hlavne ten mandľový olej, ktorý sa v zložení nachádza na prvých priečkach. Produkt je vhodný pre všetky typy vlasov a disponuje úžasnou, sladkou vôňou. Asi jediné, čo by vás mohlo od skúšania odradiť je vyššia cena, stojí okolo 12 EUR čo je na kondicionér fakt dosť.

Produkt má, ako som spomínala, nádhernú vôňu. Je bielej farby a tým, že v sebe neobsahuje silikóny, sulfáty ani parabény sa musíte s jeho aplikáciou trochu pohrať. Nejde o nič zložité, len skrátka tak po vlasoch nekĺže. Okrem toho sa mi osvedčilo nanášať ho vo väčšom množstve. V malom množstve akosi nemal na moje vlasy účinok. Po nanesení sú vlasy jemnejšie, hladšie a hlavne rovné. Mám pocit akoby som si končeky vlasov vyžehlila. Žiaľ čo sa týka uľahčenia rozčesávania tam som veľké účinky nepostrehla. Ten efekt mi príde slabý, za tú cenu som čakala rozhodne viac.

Hodnotenie: 3/5 bodov, priemer.


Značka Klorane vyrába perfektné suché šampóny, no ich cena nie je dvakrát nízka. Rozhodla som sa teda skúsiť opäť ospevované šampóny Batiste, tentokrát v klasickej, bielej verzii. Verzia pre brunetky je super, no túžila som po zmene. Problém bolo akú vôňu si vybrať, na trhu je ich totiž obrovské množstvo. Katka zo Zrkadielka spomínala vôňu Blush, vraj je príjemná, kvetinová a tak som si povedala, že to skúsim. A mala fakt pravdu, šampón vonia úžasne. 

Batiste dry schampoo Blush má krásnu, kvetinovú vôňu a fakt funguje. Je síce klasický biely, no dá sa z vlasov vpohode vyčesať. Ani moje hnedé vlasy s ním neutrpeli žiadnu ujmu. Okrem odmastenia dodá šampón vlasom aj objem a tým pádom som maximálne spokojná. Samozrejme, Klorane sú ešte o niečo lepšie, no vzhľadom k cene sa Batiste vyplatia viac. Kúpite ich za nejaké cca 4 eurá pričom Klorane stoja až okolo 9 eur.

Hodnotenie: 4/5 bodov, veľmi dobrý. 

Ako vidíte skúšať novú kozmetiku ma baviť neprestalo. Koniec koncov na beauty blogerku by to bolo aj trochu zvláštne. Z dnešných produktov mi robí najväčšiu radosť práve suchý šampón od Batiste. Ak ste ich ešte neskúšali prichádzate o veľa. Navyše tento som včera kúpila aj v mini verzii na cesty. Pokiaľ chcete Batiste skúsiť, no bojíte sa veľkého balenia, skúste tie malé. Cenovo sa však vždy viac vyplatí to plné balenie.

Majte sa krásne a do komentárov mi napíšte vaše skúsenosti s týmito produtkmi. Používate suché šampóny Batiste? Ktorá vôňa sa vám najviac páči?

Komentáre

  1. Suché šampony od Batiste zbožňuji :-) nemám svého oblíbence, takže nedokáži říct, jaká jedna vůně mi voní nejvíce.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som skúšala z tých klasických zatiaľ iba túto kvetinovú takže tiež neviem povedať. Avšak páči sa mi.

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý milý komentár.