NYX zmatňujúci fixačný sprej na make-up


Napísať recenziu na tento produkt sa chystám už pol roka.Stále mi však chýbalo jeho otestovanie vo fakt záťažovej situácii. A tá nastala vcelku nedávno, kedy sme boli s mojím fešákom na plese. Pre mňa šlo o prvý ples v živote, ok stužková sa nepočíta. Outfit aj make-up vyšli a držali ako treba, šaty sa mi tiež podarilo zohnať k mojej spokojnosti a aj ples bol fajn. Záťažový test máme teda za sebou a konečne vám môžem s pokojom na duši predstaviť zázračný setting spray NYX.

Fixačný sprej predstavuje moje prvé zoznámenie sa so značkou NYX. Jej produkty zakúpite v kamenných predajniach, ale aj na internete. Značka patrí pod slávny Loréal a bola založená v USA v mestečku Los Angeles. Názov značky je vraj gréckym názvom pre bohyňu noci. Aspoň toľko prezradila wikipedia. Pre mňa vcelku zaujímavé zistenia, hlavne to, že spadá pod Lóreal. Značka je známa hlavne u českých blogeriek pretože samozrejme do Čiech prichádzajú značky skôr ako k nám.

Nakoľko mám mastnú pleť a produkt som kupovala v lete, zvolila som matnú verziu. Fixátor Matte Finish Fini Mat predstavuje fixačný sprej na make-up. Na trhu nejde už o nič unikátne, môj prvý fixátor som mala už pred rokmi od značky Elf. Ten má však nejakú divnú arómu aj keď je tuším lacnejší. Fungoval perfektne, no zatúžila so po zmene. Tento zakúpite za cenu cca 7 EUR napr tu. V ponuke majú aj verziu pre suchú pleť.


Obal je plastová, 60 ml fľaštička s rozprašovačom, ktorý funguje úplne dokonale. Na obale je uvedené aj zloženie produktu, ja som bola schopná rozpoznať vodu, alkohol a niacinamide čo je vitamín B3. Produkt vonia vcelku príjemne, nejde o taký divný puch ako tomu bolo v prípade fixátora od Elfu. Míňa sa pomaly a čo je hlavné funguje. Používala som ho už v lete na zmatnenie a fixáciu make-up a musím priznať, že mi nahradil púder. Pleť fakt zmatnil a od tej doby už toho púdru toľko nepotrebujem. Make-up s ním perfektne sedí na pleti a vydrží od rána až do večera v nepohnutnom stave. 

Najviac ma však zaujímalo, či zvládne nejakú celonočnú akciu typu svadba, ples či párty. Otestovala som ho počas plesu kedy som sa nalíčila o nejakej 3tej popoludní a odlíčila o 3tej ráno. Moje líčenie držalo ako pribité, pleť nebola mastná a líčidlá sa ani nepohli. Poznáte ten taký rozbitý look make-upu po pár hodinách, s týmto sa mi to nestalo. Myslím, že tých 12 hodín zvládol úplne s prehľadom. A vďaka príjemnejšej vôni si ho asi budem kupovať stále.

Počula som, že tieto fixátory sa dajú použiť aj pod make-up kvázi ako podkladová báza. To som ja nejako neskúšala, no ak máte chuť experimentovať, je tu cesta. 

Hodnotenie: 5/5 bodov.

Prvé dojmy zo značky NYX sú perfektné a určite chcem skúsiť ďalšie produkty. Lákajú ma ich rúže a primer pod očné tiene, aj keď z toho čo viem, majú len tie tekuté a ja som skôr na tuhé verzie. Pokiaľ hľadáte niečo spoľahlivé na fixáciu make-upu, NYX môžem na 100% odporučiť. Ceny produktov sú vcelku primerané.

Majte sa krásne a do komentárov mi napíšte aké sú vaše skúsenosti so značkou NYX. Skúšali ste nejaké produkty? Čo používate na fixáciu make-upu?


Komentáre

  1. Musím sa priznať, že make up nefixujem ničím ale na poličke už mám asi mesiac fixátor "mark" z Avonu. Akosi sa k tomu neviem dokopať možno aj kvôli tomu, že s výdržou môjho make-upu som na bežný deň spokojná a zvyknutá. Prekvapilo by ma kebyže drží ešte lepšie s fixátorom. DO kelu, musím ho už vyskúšať. Na tomto od NYX sa mi páči že obsahuje ten niacínamid!
    Recenzie-Kozmetiky

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Počula som, že aj ten Mark od Avonu fixuje slušne. Možno ho skúsim tiež až sa mi podarí minúť tento.

      Odstrániť
  2. Jee, tak ten potřebuju :)) Všechno, co je matné, je super. :D Já měla jeden sprej z Avonu a nic moc teda.. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veľmi ma teší, že vyrábajú aj tieto matné verzie, ale nebýva to u značiek časté. Zvyčajne majú v ponuke iba jeden univerzálny sprej takže toto je fakt super.

      Odstrániť
  3. Úplně nejvíce se mi líbí, kromě fixačního efektu, ten zmatňující. Tuším, že jsem od této značky ještě nic neměla, tak bych to měla napravit.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Máš pravdu, to je na ňom úplne super, že okrem fixácie aj zmatňuje. Myslím, že pri týchto produktoch by to malo byť automatické. Aspoň sa vyhneme tomu fest púdrovému efektu na pleti.

      Odstrániť
  4. Já na tyhle spreje moc nevěřím, ale čím dál tím víc slyším, že si je lidi chválí. Zrovna od Nyxu bych si teď chtěla něco objednávat, tak do košíku asi i příhodím fixační sprej.


    Dokonalý tabu

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mala som rovnaký prístup ale ako sa vraví, treba zažiť. Skús a uvidíš, mne tento vyhovuje zatiaľ najviac.

      Odstrániť
  5. Tento som mala a fakt pekne fixoval :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Nad týmto fixačným sprejom už dlho premýšľam, tak ďakujem za recenziu, s radosťou si ho najbližšie kúpim :) Inak mám od NYXu najviac rada ich tekuté rúže :)
    What A Fancy World

    OdpovedaťOdstrániť
  7. O spreji slyším poprvé, vím, že jako fixaci si naše babičky stříkali sprej na vlasy, aby make-up déle držel, ale tenhle výrobek asi bude lepší:D

    ByGabra

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno o tomto triku s lakom som tiež počula. Moja kamoška si na výške takto fixovala obočie.

      Odstrániť
  8. Fixačné spreje som nikdy nepoužívala neviem akosi som tomu neverila nikdy, vždy som naniesla na seba len špiralu obočie a išla som:) ale už na nejaku slávnejšiu príležitosť som použila aj make up a to fakt veľmi málo, ale o fixovaní obočia som nepočula to musím vyskúšať kedže si ho kreslím a niekedy si to utriem :-D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jasné je to vec navyše, pri líčení je však pre mňa dosť dôležitá. Hlavne sa vďaka nej vyhnem kilu púdru na pleti a všetko dlhšie vydrží. Tiež ho však nepoužívam úplne každý deň.

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý milý komentár.