Zimný krém na ruky bez vône od Balea


Balea Hand Konzentrat alebo koncentrát na ruky už z blogov určite poznáte. Nejde o žiadnu novinku na trhu, myslím, že sa predáva už minimálne dva roky, ak nie viac. Krém má nádherný obal, ktorý mi pripomína zimu a Vianoce. Tá farebná kombinácia sa fakt vydarila, koniec koncov Balea to s obalmi podľa mňa fakt vie. Krém používam v práci a bola som zvedavá, či budeme kamaráti.

Po prvýkrát mám vo svojej zbierke krém bez vône. Tento fakt som si pri kupovaní nejako neuvedomila aj keď to výrobca uvádza rovno na obale. Neviem čítať čo vám poviem. Trochu sklamaná chýbajúcou vôňou som zaťala zuby a povedala som si, že ho teda miniem. Na moje prekvapenie to však vôbec nie je nič nepríjemné. Práve naopak, krém je úžasný i keď nevonia. Možno by mohli vyrobiť aj nejakú jemne voňavú verziu, uvidíme o rok.

Krém je hutnejší a presne to je v zime žiadúce. Nie je to však hutná zmes, ktorá zanechá vaše ruky lepkavé a mastné. V práci by som taký krém mať logicky nemohla. Tento je skvelý v tom, že je síce hutný, no dobre sa do rúk vstrebáva. S množstvom to pri jednej aplikácii tiež netreba preháňať, stačí ho fakt málo a aj toto 50 ml balenie vám vydrží pomerne dlho.



Tubička v sebe ukrýva glycerín a olej babassu. Hľadala som, čo je tento olej zač a dozvedela som sa, že ide o olej získaný z orechov brazílskej palmy babassu. Svojimi vlastnosťami sa podobá kokosovému oleju. Ide o zjemňujúci olej vhodný pre všetky typy pokožky, najideálnejší je však pre tú suchú. V čistej forme ho nájdete aj v sortimente našej slovenskej prírodnej značky Soaphoria. 

Samozrejme podiel tohto oleja v kréme nebude asi nijako extra vysoký. V zložení sa na prvých priečkach nenachádza čiže ho v kréme ho bude pomenej, niečo však robí. Okrem tohto oleja a glycerínu sú v kréme dokonca aj bambucké maslo či panthenol. Silikóny som síce v zložení nerozpoznala, no zase až tak skvelo tie zložky ešte neovládam. Laicky sa mi však zdá, že nejaký silikón tam bude nakoľko má  krém dosť vyhladzujúci účinok aký mávajú práve produkty so silikónmi.

Krém si ma získal a možno si ho ďalšiu zimu kúpim znova. Je perfektný aj do kancelárie a na rukách ostáva aj potom, ako si ich umyjete. Nie celý, no niečo tam ostane. Navyše nezanecháva pocit mastnoty takže stačí ho naniesť a môžete pracovať alebo ísť von či robiť iné činnosti.

Hodnotenie: 4/5 bodov, bod dole za nulovú vôňu.

Zima sa nám už pomaly končí, teploty sa začínajú podobať na jarné, miestami až letné. Opäť raz mám obavy, či tá jar bude alebo skočíme rovno do leta. Každopádne krém sa mi už takmer minul, takže aj z tohto hľadiska už teplejšie počasie môže prísť. Pokiaľ hľadáte výživný krém, ktorý sa rýchlo vstrebáva toto je to pravé. Jediná vec, ktorá mi chýba je vôňa.

Majte sa krásne a do komentárov mi napíšte či ste skúšali tento krém prípadne aké krémy na ruky používate. 


Komentáre

  1. Balea produkty používam veľmi rada a najviac milujem ich sprchové gély, ktoré vždy nádherne voňajú :) Ja mám s pravidelným používaním krému na ruky vždy problém a potom sa čudujem, že mám tak suchú pokožku, každopádne tento vyzerá super, aj keď mám aj ja oveľa radšej krémy, ktoré sú aspoň trošku parfumované :)

    FRENCHSTYLE

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veru keď produkt vonia to sa hneď lepšie používa plne ťa chápem. Balea je skvelá aj v tom, že má rôzne vychytávky a za skvelé ceny.

      Odstrániť
  2. Krém neznám a nezaujal mě svým obalem :-(

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak na každého to vplýva inak. Ktorý krém na ruky máš rada ty?

      Odstrániť
  3. Prosim kde ho zoženiem :(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Už sa asi nevyrába, ale skúste Balea MED krém s alantonínom.

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý milý komentár.