3 novinky dekoratívnej kozmetiky značky Avon


Nedávno mi došli takmer všetky podstatné make-up produkty. Začalo to korektorom, to by som ešte nejako prežila. Chýbajúce linky však už boli vážnym problémom. Našťastie mi boli z Avonu ochotní  zaslať na testovanie tieto moje stálice. Okrem toho som vyskúšala ešte jeden olej na pery. Udomácnili sa títo nováčikovia v mojej kozmetickej taštičke? Nuž nie všetky.

Začnem asi tým dobrým a tým je rozhodne Avon True nourishing lip oil. Jedná sa o vyživujúci olej na pery. Ja som si zvolila ružový odtieň Blossom. Podobný produkt má vo svojej ponuke Clarins a ide fakt o ikonický produkt. Prvý olej na pery, o ktorom som počula, bol tuším od Gosh, no neskúšala som ho. Oleje na pery nie sú síce extrémne čerstvom novinkou na trhu, no stále ich ešte neponúka každá značka. Ich spoločným znakom je, že pery vyživujú a zároveň jemne farbia. 

Olej od Avonu je veľmi príjemný, dobre sa nanáša pomocou štetčeka. Aj to balenie je mi viac ako sympatické. Pery sú po nanesení vyživené, majú taký mokrý a jemne lesklý nádych. Niečo v štýle bezfarebných leskov na pery, aké si pamätáme ešte z čias strednej školy. Len to konečne neobsahuje trblietky. Mne osobne sa ten efekt na perách veľmi páči, len farby sa žiaľ nedočkáte. Ja používam tento olej ako klasický balzam na pery. Znáša sa aj s rúžom, môžete ho aplikovať pod rúž alebo naň pre dodanie lesku. Osobne sa mi tento produkt fakt páči. Dôkazom je aj to, že ho musím mať vždy poruke.

V produkte sa nachádzajú jojobový, avokádový, kokosový olej a tiež náš milovaný vitamín E. Musím uznať, že to zloženie spolu pracuje veľmi dobre. Jasné, nie je to čistá zmes olejov, no funguje to perfektne. Nemám pocit vysušených pier a čo je najlepšie, vôbec to nelepí. Konečne lesk resp. olej, na ktorý sa vám nezachytia všetky vlasy. Navyše si ho viem naniesť aj poslepiačky a bez zrkadielka. Za mňa rozhodne skvelý kúsok, škoda len, že to viac nefarbí. Inak je to paráda. Kúpite na stránkach avononline za cca 6 EUR. 

Hodnotenie: 4/5 bodov. 


Nuž a teraz poďme na to horšie. Ako prvé tu máme tekuté očné linky v pere. Ja som doposiaľ používala len tie s pevným hrotom, no všade sa uvádza, že tie v pere sú perfektné. Dala som im teda šancu vo forme liniek The Big Dot. Siahla som po klasických čiernych a musím uznať, že kreslia dokonale. Pracuje sa s nimi tak precízne, že to zvládne hádam aj dieťa. Okrem toho s nimi viete vykresliť krásne tenké linky. Avšak nejako na mne nedržia, už po hodine sa strácajú a ku koncu pracovnej doby som už totálne bez liniek. To je niečo, čo mi dobré nepríde. Neviem, či je to letom alebo mojimi mastnými viečkami alebo sú na vine fakt tie linky. Skúšala som už mnohé iné linky, no v pere iba tieto čiže ťažko povedať. Každopádne za mňa nie.

Hodnotenie: 2/5 bodov, slabé. 

To najlepšie resp. dneska najhoršie som si nechala na záver. A tým je korektor Brightening Illuminator. Mám ho vo svetlom odtieni Fair radiance. Ide o rozjasňujúci korektor pod oči. Nanáša sa aplikátorom a obsahuje 6,5 ml produktu. Farba je svetlá a má taký skôr neutrálny podtón. Sedí aj mne no nie je to typicky ružový produkt. Farba mi však vyhovuje, problémom sú všetky ostatné veci. Neviem ako vy, no pre mňa správny korektor musí kryť a rozjasňovať zároveň. Ideálne ešte nezaliezať do vrások. Tento vrásky síce nezýrazňuje, ale nerobí ani nič iné. Ja nikdy neviem, či som si ho naniesla alebo nie. Nekryje to fakt nič, dokonca to ani len farebne nezjednotí očné okolie. No a o efekte rozjasnenia tu tiež nemôže byť reč. 

Hodnotenie: 1/5 bodov, toto si nekupujte, páči sa mi jedine farba.


S Avon produktmi je to ako s jazdou na horskej dráhe. Niečo mi sedí a niečo zase vôbec. Tá dekoratívka je na tom dosť podobne. Za ich rozjasňujúce guličky na líca by som dala ruku do ohňa. Olej na pery či ceruzka na obočie sú na tom rovnako. Linky a korektor ma však sklamali dosť. Aktuálne som fakt bez poriadneho korektoru pod oči. Riešim to BB krémom Missha, ktorý je na tento účel prekvapivo skvelý. Ak však zvažujete kúpu niektorého z dnešných produktov, olej je tá správna voľba. 

Majte sa krásne a do komentárov mi napíšte, aké produkty značky Avon máte radi. Používate aj ich dekoratívnu kozmetiku?

Komentáre