Farebná maska na vlasy zo Škandinávie


Škandináviu charakterizuje hlavne vysoká životná úroveň a samozrejme chladné počasie. Doposiaľ som sa tam nedostala, no hádam sa to raz podarí. Našťastie dovoz produktov z tejto krajiny funguje dokonale a aj na našom trhu máme nejaké Škandinávske produkty. Posledné roky určite odvšadiaľ počúvate o maskách na vlasy Maria Nila. Zo zvedavosti som si jednu ich farebnú masku kúpila. Vsadila som sa na hnedú, experimenty som nechala bokom a tak mám doma Cacao. Vlasnte už nemám, lebo som ho celé minula takže je pravý čas na hodnotenie.


Maria Nila je švédska kozmetická značka. Je prírodná, 100% vegánska a neobsahuje parabény. Ich asi najviac populárnym produktom sú práve farebné masky na vlasy. Ide vlastne o nepermanentné farby na vlasy, ktoré si nanesiete a po pár použitiach sa vymyjú. Tento spôsob je super hlavne ak túžite skúsiť nejakú divokejšiu farbu typu modrá, ružová, fialová či akákoľvek iná. Ak sa to nepodarí tak sa to skrátka po pár použitiach stratí. V tom vidím obrovskú výhodu takéhoto spôsobu farbenia vlasov a mám chuť skúsiť práve tú ružovú. Na začiatok som si však zvolila hnedé Cacao. 

Cacao je odtieň pre svetlejšie hnedovlásky, teda priamo pre mňa. Majú aj Cacao Intense a to je určené pre tmavšie hnedé vlasy. Musím uznať, že farba nie je úplne najlacnejšou záležitosťou. Malé 100 ml balenie vás vyjde na cca 13 EUR a zoženiete ho napr. na notino.sk. Na druhej strane vám vystačí na nejakých cca 6 použití čiže to aspoň nejde o jednorázovku. V celkovom meradle sa to myslím vyplatí.

Farba je vlastne maskou a tak sa aj aplikuje. Najprv si vlasy umyjete klasickým šampónom a následne do mokrých nanesiete túto masku. Môžete si ju dokonca primiešať aj do svojho obľúbeného kondicionéru či do masky. Efekt bude tak menej intenzívny čiže ak experimentujete s farbou odporúčam zvoliť tento postup a farbu zriediť. Samotná farba má konzistenciu dosť podobnú klasickým maskám na vlasy. Pri nanášaní odporúčam použiť rukavice, nefarbí síce extrémne, ale trochu áno. Skvelé je aj to, že ju stačí nechať pôsobiť len 10 minút. Dlhšie to s mokrými vlasmi aj tak nedávam. Následne si už vlasy len umyjete a máte hotovo. Keďže je to maska, nie je potrebná už žiadna ďalšia starostlivosť ako kondicionér či maska na vlasy.


S maskou sa mi dobre pracuje, farbenie je s ňou fakt zábava a nestrávim pritom hodiny. Na druhej strane ten efekt je fakt krátkodobý. Vydrží mi to také 2-3 umytia, viac určite nie. Odtieň Cacao mi sedí, je možno o stupeň tamvší ako moja hnedá čiže chlapi by si zmenu farby určite nevšimli. Doma už mám aj Cacao Intense takže uvidíme, či tento odtieň je fakt tmavší. 

Masku si aplikujem tak asi raz mesačne podľa nálady. Dá sa naniesť aj od korienkov na celé vlasy ako premanentná farba a vlasy nebudú mastné. Rovnako ich nijako nezaťažuje čo sa mi tiež páči. Aj rozčesávanie je po tejto maske oveľa ľahšou záležitosťou. Myslím, že maska je skvelá na také oživenie farby či dodanie tónu. Pokiaľ však chcete niečo, čo kryje šediny, tak toto nebude ono. Kamoška to skúšala a nič jej to nezakrylo. Na druhej strane vlasy vôbec nevysušuje ani neničí ako permanentné farby. Skôr sa o nich stará, skrátka maska.

Hodnotenie: 4/5 bodov.

Neviem či je na trhu podobný produkt a ak, tak ich bude asi veľmi málo. Maria Nila je dostpuná aj na našom trhu a vydrží viacero použití. Mne sa páči a určite by som si ju kúpila znova. Chcem však skúsiť nejaký odvážnejší odtieň, možno tú ružovú alebo fialovú uvidíme. Keďže mám hnedý a nie blond základ tak tá farba by nemala byť tak šialene sýta. Uvidíme. Každopádne farbu odporúčam vyskúšať, ide o fakt prevratný a dobrý produkt. Navyše je prírodný a k našim vlasom fakt šetrný.
Majte sa krásne a do komentárov mi napíšte, či ste skúšali takúto formu farby na vlasy. Dostala vás povesť týchto farieb?

Komentáre