Kde čerpať inšpiráciu a chuť do života



Stratiť chuť do života je asi to najhoršie, čo sa môže človeku stať. Aby sa tak nestalo alebo aby sme s z tejto fázy života dostali, potrebujeme podporiť. V tom nám môžu pomôcť rôzne knihy zamerané na osobný rozvoj alebo aj náš starý dobrý online svet. Aj v ňom nájdete ľudí - napríklad blogerov a vlogerov, ktorí sa tejto tématike venujú. A ja vám dnes ukážem pár miest, kde si viete vždy dobiť baterky a načerpať energiu a chuť žiť ďalej.

Začala by som blogerkou a vlogerkou Mámou stylově, dnes už pod názvom S láskou Alice. Jej autorkou je Alice, ktorá píše v podstate o všetkom. Dá sa povedať, že najviac ju zaujímajú oblasti ako móda, kozmetika, rodičovstvo a osobný rozvoj. O týtchto témach píše a zároveň natáča videá. V poslednej dobe, tak asi cca rok sa začala v dosť veľkej miere venovať téme osobného rozvoja. To bol aj dôvod, pre ktorý som Alice začala sledovať. Každé jej video je pozitívne a nesie v sebe obrovské množstvo inšpirácie. Dozviete sa ako si poradiť s partnerskými vzťahmi, ako byť šťastnejší a ako s tým všetkým začať. Rovnako tak na jej blogu nájdete kopec tipov na knihy, ktoré dokážu povzbudiť a pomôcť s niektorými problémami.



Tereza Salte píše už roky blog Tereza in Oslo. Tereza totiž žila istý čas v Nórsku, kde si našla aj manžela. Spolu s ním založili blogerskú agenútru Elitte Bloggers a aktuálne žijú v Čechách. Napísala aj knihu Šlehačková oblaka a dnes natáča hlavne podcasty. A práve tie sú neskutočne inšpirujúce.Terezin milý hlas vám v nich priblíži rôzne oblasti života o dotkne sa aj podnikania či marketingu. Odporúčam vypočuť si aspoň jednu časť, určite si z nej niečo do života odnesiete.

Na Kus reči s Jozefom Banášom je už možno nie až tak celkom tento žáner. Mňa však pán Banáš fascinuje a vždy má dobrých hostí. Vždy sa rozprávajú aj o životných veciach a je to celé také praktické. Z každej časti som si niečo zaujímavé odniesla. V pamäti mi utkveli najmä dvaja ľudia a to Jan Muhlfeit a doktor Mikuláš Štefan. Aj dcéra pán Banáša zdedila talent po svojom otcovi. Trochu inak s Adelou Vinczeovou by som sem mohla tiež zaradiť. Bola som na tomto predstavení dvakrát a vždy mi to niečo dalo. Odporúčam pozrieť na youtube aj prednášky a rozhovory so samotnou Adelou.

Duše K talkshaw Jaroslava Dušeka. Tak pána Dušeka hádam predstavovať netreba. Ak ho nepoznáte, pridávam link na skvelé spracovanie knihy 4 dohody. Jarda vie proste všetko perfektne a ľudsky vysvetliť. Nuž a témou osobného rozvoja sa zaoberá fakt vo veľkom. Na youtube s ním nájdete aj rôzne druhy rozhovorov. Napríklad rozhovor s Janom Hnízdilom, ktorý má prevratný spôsob liečenia ľudí. Je to doktor nebojte sa, aktuálne sa však už nezaoberá klasickou liečbou, ale tou psychosomatickou.

Dve blogerky, dvaja páni, to by myslím na dnes stačilo. Pravdaže len počúvať dobré rady nestačí, treba ich vedieť aj prakticky preniesť do života. Skrátka žiť podľa nich. Mňa osobný rozvoj fakt zaujal, navštívila som dva roky po sebe aj konferenciu Umenie byť ženou, kde je prednášok na túto tému fakt požehnane. Pracovať na sebe by sme mali všetci bez rozdielu a žilo by sa nám tak omnoho lepšie a ľahšie. No a myslím, že ak nič nepomáha, tak aj ten psychológ je možnosť, to už zvážte vy. Na Slovensku stále prevláda ten zastaralý fenomén, že ku psychológom chodia iba ľudia duševne chorí. V Amerike alebo susednom Česku to berú úplne normálne a tak by to aj malo byť. Nie vždy totiž máme v našom okolí spoľahlivého človeka, ktorý vie objetktívne poradiť a posunúť nás v živote ďalej.

Majte sa krásne a do komentárov mi napíšte vaše tipy na inšpiratívne blogy a youtube kanály. V blízkej dobe bude určite aj článok o dobrých knihách. 

Komentáre