Levanduľový sen od Navie


Úvody článkov sa mi niekedy píšu ťažko. Poznáte to, malo by to byť krátke a vtiahnuť čitateľa do deja. Nuž a v prípade tohto produktu ide o skutočnú senzáciu. O produkte ako je toto som dlho snívala až si ku mne nakoniec našiel cestu. So snami to vraj tak funguje, nakoniec k vám prídu samé, len si treba veci vizualizovať. A tak som sa dostala aj ja do ríše levanduľových snov. 

Levanduľový sen je vlastne šľahaný telový krém. Nájdete ho vo viacerých vôňach, no ja som tou levanduľou tak trochu posadnutá. Produkt tohto typu som doma zatiaľ nemala. Šľahaný telový krém som si predstavovala ako niečo jemné, podobné šľahačke. Toto je však naopak mega hutný produkt pripomínajúci bambucké maslo. Nečudo, veď ho má vo svojom zložení pomerne dosť. Okrem bambuckého masla sa v produkte nachádza skvelý mandľový olej, avokádový olej, vitamín E esecinálny olej z levandule. To je celé, nič viac a nič menej. Zloženie je jednoduché, prehľadné a maximálne zroumiteľné aj pre laikov. Dokonca sú na ňom uvedené aj preklady jednotlivých zložiek. Mne sa toto zloženie veľmi páči a je vidieť, že ide o prírodný produkt. Oleje, bambucké maslo a krásna vôňa - čo viac treba.


Produkt som dostala na svoje májové narodeniny a spotrebovať ho treba do konca roka. Pre mňa to bola vzácnosť a tak som ho odkladala na chladnejšie dni. Nuž a veru presne na obdobie jeseň zima sa krém hodí. Je totiž hutný, výživný, skrátka presne to, čo pokožka v chlade potrebuje. Na leto by  asi nebol ideálny nakoľko sa trochu pomalšie vstrebáva. Ja si ho dávam vždy po sprche, trocha zahrejem v rukách a potom to s ním ide ako po masle. Áno, produkt mi maslo fakt pripomína, také to klasické, nie nejakú ramu alebo iný rastlinný tuk.

Vytknúť mu asi nemám čo, zloženie je super, je prírodný a navyše značka je slovenská. Sídli na východe v Humennom a majiteľka sa už dokonca ocitla aj v relácii Inkognito. Toto je síce len 3tí produkt, ktorý od Navie mám, no určite nie posledný. Chystám sa na ich šípkový olej nakoľko práve tento typ oleja dokáže pleť napumpovať a odstrániť jazvičky po akné. No a hlavne prirodzeným spôsobom. 


Myslím, že aj obaly značky sú veľmi premakané a maximálne efektné. Je to fakt estetický kúsok a práca majstra. Maslo má dokonca ešte jedno ochranné viečko aby sa zabránilo kontaminácii a vy tak máte istotu, že produkt pred vami fakt nik nerozbalil. Jediným mínusom je asi pomer cena/množstvo. Produkt má len 60 ml a míňa sa dosť rýchlo, takže po 2 týždňoch bolo po ňom, čo je škoda, hlavne za cenu 5 EUR. Nie je to možno príliš veľa, no v drogérii si zvyčajne kúpite za túto cenu 200 ml produktu. Je však pravda, že zloženie je kvalitné a tak je vyššia cena opodstatnená. 

Hodnotenie: 5/5 bodov.

Až na to malé balenie mi produkt maximálne vyhovuje. Odporúčam ho hlavne teraz v chladnejšom počasí a myslím, že aj suchej pokožke bude sedieť. Ak vám vôna levandule nesedí, tak máte na výber z viacerých vôní. Vidím, že pridali aj nejaké nové a dokonca majú aj verziu bez vône, keby to niekomu náhodou prekážalo. Hm spolupracovať s touto značkou by pre mňa bolo cťou, avšak kúpim si ich aj sama. Veď za kvalitou sa ísť oplatí. A Navia je u mňa tak nejak symbolom kvalitnej kozmetiky.

Majte sa krásne a do komentárov mi napíšte ako to máte s kozmetikou Navia vy. Poznáte ju a používate? 



Komentáre

  1. Kosmetiku poznám. Už jsem něco málo zkoušela a byla jsem taky spokojená. Já se právě v kosmetice levanduli vyhýbám, takže bych si krém vybrala jen v jiné vůni.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Som si istá, že by si si svoju vôňu našla, majú ich dosť. A ako vidím, tak značku poznáš čo ma teší :)

      Odstrániť
  2. Túto kozmetiku nepoznám, ale mám veľmi rada levanduľovú vôňu, takže tento produkt by som určite zbožňovala :)
    What A Fancy World

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak toto by ti určite sedelo, tá levanduľová vôňa je nádherná a taká čistá, nie umelá.

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý milý komentár.