Weleda SOS záchranca

Weleda SOS akne

Tento produkt mi dal veru zabrať. Mám ho doma už nejakých pár mesiacov, no vytvoriť si naň názor mi trvalo. Dôvod je jednoduchý, toto skrátka nepoužívate denne a tak ten efekt neviete tak rýchlo zistiť. Weleda má vo svojom sortimente od minulého roka aj starostlivosť o problematickú pleť. Rad obsahuje 4 produkty a mňa zaujal hlavne tento S.O.S. pomocník na akné. Podobné produkty som už vyskúšala a tak viem porovnať ich efekt. Doposiaľ top bol pre mňa produkt od Essence a bola som zvedavá, čo dokáže produkt s prírodným zložením s akné spraviť. Takže poďme na to.

Naturally clear S.O.S. starostlivosť o akné predstavuje takú tú lokálnu starostlivosť o akné. Nie je teda potrebné a asi ani vhodné nanášať si ho plošne na celú pleť, ale len tam, kde máme akné. Mal by bojovať s pupienkami a komedónmi. Produkt obsahuje výťažok z vŕbovej kôry, sladkého drievka, vodu z hamammelu a ďalšie látky. Na prvých pričkach zloženia dominujú voda, alkohol, glycerín a xanátová guma. Celé zloženie nájdete na ich stránke v linku vyššie. Ja len dodám, že prítomnosť alkoholu v produktoch vo mne vždy vyvoláva mierny zmätok. Hlavne v tých prírodných, avšak nie som zase taký expert aby som vedela povedať, či je to na škodu alebo na úžitok. Asi to tam bude kvôli konzervácii a lepšej výdrži produktu. 

Produkt ako taký je malý, má 10 ml avšak na to, že sa používa lokálne vám vydrží mesiace, možno aj roky. Aplikuje sa veľmi dobre, má taký úzky aplikátor, ktorý vám dá produkt priamo na prst. Myslím, že nejaká kontaminácia produktu teda nehrozí. Obal a jeho farebné prevedenie na mňa pôsobia maximálne krásne. Toto proste Weleda vie, čo si budeme hovoriť. Nuž a teraz poďme už k farbe, vôni a textúre. Ja by som tento produkt nazvala ľahkým bilinkovým gélom. Presne tak mi vonia, tá vôňa nie je úplne moja top, ale dá sa to prežiť a alkohol v nej takmer necítim. Farebne ide o taký mierne žltý produkt, ale na pleti je číry a nefarbí obliečky ani nič iné. Takže zatiaľ všetko fajn, no ešte nám ostali účinky a tie sú podstatné. 

Weleda SOS akne gel

Mne teda nepríde, žeby tento produkt robil nejaký extra zázrak. Nánašala som ho ako všetky SOS proudkty na lokálne, nové akné. Vedel si s ním poradiť, ale trvalo to na moje pomery dosť dlho. Tuším to chcelo dva dni nanášania aby sa to akné zmenšilo a dalo do procesu hojenia. Prvé mesiace som si myslela, že produkt nerobí vôbec nič avšak to som ho aplikovala na staršie jazvičky a s tými logicky pohnúť nevie. S novým akné áno a nemáte pritom pocit vysušenej pleti ani toho daného miesta, čo je fajn. No na druhej strane ten efekt mi príde o dosť slabší ako tomu bývalo v prípade zinkového SOS Spot Killeru od Essence. Toto mi príde jemnejšie, také viac prírodné, čo je aj logické na základe zloženia. Dá sa s ním pracovať, ale nie je tak super účinný.

Hodnotenie: 3/5 bodov, taký priemer.

Netuším, kedy sa mi podarí produkt spotrebovať lebo je ho na ten lokálny efekt fakt dosť. Na druhej strane myslím, že jeho konzistencia vydrží dlho čerstvá. Môj Essence vedel zaschnúť do pár mesiacov. Samozrejme, je aj trochu drahší, stojí takmer 13 eur čo mi príde dosť, avšak vydrží vám dlho takže tie peniaze sa vám vrátia. Za skúšku to stojí, ja som produkt dostala v rámci spolupráce s Weledou za čo som vďačná. Celý rad obsahuje  ešte  čistiaci gél, zmatňujúci fluid a korektor. Ja však takéto produkty nepoužívam čiže pre mňa je využiteľný hlavne tento SOS lokálny produkt.

Majte sa krásne a do komentárov mi napíšte, aké SOS produkt na akné používate a ako vám fungujú. Skúšali ste tento prírodný od Weledy?

Komentáre

  1. Zacala som citat s velkou nadejou. Skoda vsak, ze nie je az tak ucinny.
    Mačka z blogu Kaviareň u mačky

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hej ja som dlho nevedela, čo si o ňom myslieť. Žiaľ no na trhu sú aj lepšie produkty.

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý milý komentár.