Ako zvládať zmeny v živote - video


Zmena je jediná istota, ktorú v živote máme. Pokiaľ teda ste ten typ človeka, ktorý zmeny nevie prijímať a drží sa zubami nechtami života, aký má, asi to pre vás nebude ľahké. Zmeny v živote prichádzajú či chceme alebo nechceme. Sú ako vlak, ktorý sa rozbehne a vy ho skrátka nezastavíte. Tiež ich možno prirovnať k rieke, nemôžete ísť proti prúdu, strhol by vás. Musíte plávať s prúdom a zmeny v živote prijímať. A potom už nebudete viac smutní a skľúčení.

Každá zmena v sebe nesie niečo pozitívne. Problém nastáva, že zvyčajne sa naša myseľ uberá presne opačným smerom. Vyhľadáva všetky možné negatívne scenáre a predpovede. A tak je potom logické, že sa zmien bojíme. Nuž ani sa vám nečudujem, sledovaním všetkých tých negatívnych správ sa tento scenár ani nezmení. Snažte sa preto zapĺňať si hlavu len peknými myšlienkami a správami. 

Ani ja som nebola vždy prirodzený talent na zvládanie zmien. Tiež ma vedeli rozhodiť, niekedy aj na pár dní. Sem-tam mi ani nedovolili spať a to už bol teda vrchol. Dobrý spánok je predsa predpoklad dobrého dňa. Nuž a tak som si povedala, že sa s nimi musím naučiť fungovať inak. Dnes už zmeny prijímam s ľahkosťou a máločo ma vie vyviesť z miery. O tom ako na to som natočila aj video. Zvuk je akosi tichší, no verím, že stále sa to dá počúvať. Nie som ešte úplne technický expert, chápete. 



Majte sa krásne a dajte mi určite vedieť či dokážete prijímať zmeny s ľahkosťou. 



Komentáre

  1. Ja zmeny absolútne neznášam, ale snažím sa ich tak nejak prijať za svoje, hoci nie stále mi to ide. A to keď sa mi niečo zmenilo cez deň, z toho som bola aj ja často rozhodená, našťastie myslím, že u mňa to odišlo aj vekom :D. Zvuk je fajn :), ak by si chcela lepší potom si treba kúpiť hocijaký malý mikrofón, urobí to veľa, hlavne keď je kamera ďalej. Ja mám taký za 4 doláre z Ali a robí celkom dobrú prácu.
    www.lifeinpicturesbylu.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mikrofón mám jasné, ale díky za tip. Áno zmeny sú veľká téma a vidím, že sme na tom boli rovnako. Prijatie zmien je super krok, to určite pomáha sa s nimi vyrovnať :)

      Odstrániť
  2. Veľmi pekná téma Janka, máš príjemný hlas, ktorý sa skvele počúva :) Ja som presne typ človeka, ktorý zmeny neznáša a ťažko sa s nimi vyrovnáva. Presne ako hovoríš, vždy vidím len to negatívne. Obdivujem, že si sa dokázala so zmenami tak dobre popasovať a že už vieš zmeny bez problémov prijať :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Teší ma, že sa ti videá páčia. Nuž tak tiež to bola u mňa so zmenami dlhá cesta, chce to čas nejde to určite hneď. Postupne po malých krôčikoch to pôjde neboj sa :)

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý milý komentár.