Alpa arnikový krém na stuhnuté svaly - must have počas home officu!!!

Alpa arnikovy krem

Môj home office čas trvá už takmer rok. V živote by som neverila, že sa ja dám na prácu z domu natrvalo. Nuž ono to teda úplne môj výmysel nebol, ale doba to zariadila. Beriem to však hlavne ako príležitosť vyskúšať si tento typ života. Zistila som, že v letných mesiacoch mi tento systém maximálne vyhovuje. A aj pospať si v sychravom počasí zase nie je na škodu. Chýba mi však rozhodne socializácia a kolegovia a to ja na reči o ničom vôbec nie som. Avšak ako sa vraví, váž si čo máš lebo o to prídeš. Home office život má však aj svoje tienisté stránky a tými je hlavne stuhnuté svalstvo. Našťastie však naša milovaná a rokmi overená značka Alpa na to má riešenie. Je ním práve arnikový krém.

Možno ste tiež dlhý čas ako ja žili v tom, že Alpa to je proste len ten liehový roztok. Ono je to však značka, ktorá vyrába aj rôzne iné typy produktov. Napríklad aj túto emulziu s arnikou. Arnika je rastlina, ktorá by mala pomáhať znižovať svalovú únavu a podporovať krvný obeh. Hodí sa teda športovcom po svalovej záťaži, pomáha pri kŕčových žilách a ako som zistila aj pri stuhnutom svalstve či na masáž tela. A toho si ja v oblasti krčnej chrbtice veru užijem dosť. Dôvod je jasný - sedavé zamestnanie a nie úplne vhodne nastavená výška monitora. Ono keď pracujete zvyčajne iba na notebooku tak tam si toho veľa nenastavíte. Paradoxne aj v práci a za ideálnych podmienok mi svalstvo na krku tuhlo a sem-tam sa mi aj zablokovalo. Z psychosomatického hľadiska, ak tomu ako ja veríte, si nakladáte na plecia príliš veľa. Nuž a ja si toho viem naložiť dosť a ak nie ja sama, tak mi toho naložia druhí. Tu je určite na mieste spomenúť zdravé nastavenie hraníc, ale nebojte sa, pracujem na tom a už sa mi darí. 

Alpa arnika

Samotný krém je biely, mne to príliš ako emulzia nepripadá. Je to hutné ako hutnejší krém, avšak nebudem sa s výrobcom hádať. 100 ml balenie v tube je praktické a krém sa vytláča veľmi ľahko. Vonia sviežo i keď ide nielen o arniku, ale o kombináciu arniky a nechtíka. Ja si ho nanášam na krk takým masážnym pohybom aby som to svalstvo aj trochu manuálne uvoľnila. Krém pri nanášaní príjemne chladí, mne tá vôňa a efekt pripomína mentolový krém. Paradoxne sa však po veľmi krátkom čase jeho chladivý efekt zmení na hrejivý, takmer až mierne pálivý. Nejde však o nič, čo sa nedá vydržať a práve asi kombinácia týchto efektov u mňa fakt funguje. Krk je uvoľnený, bolesť miernejšia a aj tie migrény tým pádom tak často nemávam. Netvrdím, že vám krém nahradí úplne cvičenie alebo masáž u odborníka, ale v kritických časoch sa dá použiť. 

Hodnotenie krému: 5/5 bodov, ozajstný pomocník na stuhnuté svalstvo.

Na uvoľnenie svalstva môžete samozrejme použiť aj rôzne štipľavé krémy, konskú masť, mentolovú či rôznu inú. Možností je veľa a treba skúšať. Raz to určite zaberie. Myslím, že na domáce masáže sú tieto emulzie resp. krémy vhodnejšie ako oleje. Nebude mať po nich tak mastnú pokožku a to je u žien s dlhými vlasmi rozhodne vítané. Takže ako vidíte aj v zime sa dá pre svoje zdravie niečo robiť. Samozrejme by sme nemali ostať len pri masáži, ideálne si doprajte aj pohyb. 

Majte sa krásne a dajte mi vedieť, čo pomáha vám pri stuhnutom svalstve. 

Komentáre