Azúrovo modré spa od Kneipp

Domaca pedikura SPA Kneipp

Nemecká značka Kneipp sa u mňa doma často neobjavuje. Dlho som používala vlastnú soľ do kúpeľa avšak z času na čas mám chuť vyskúšať aj niečo iné. A ak ide o soli do kúpeľa tak siaham vždy po značke Kneipp. Mala som už ich levanduľovú soľ a tá vôňa mi sedela asi najviac. V poslednej dobe som sa však tej levandule trochu akoby prejedla a rozhodla som sa siahnuť po novom rade GOODBY STRESS. Veď stresu máme v živote vždy dosť a trochu ho odbúrať nezaškodí. 

Asi viete, že som celkom milovník pedikúry a takýchto domácich spa rituálov. S maskami na pleť si to viem tiež užiť, no tieto kúpele na nohy milujem hádam ešte viac. Navyše v týchto korona časoch je potrebné robiť si doma radosť. Sme predsa doma 90% času takže nedá sa len čítať knihy alebo sledovať televíziu. Samotná soľ je nádhernej tyrkysovej farby, keď ju nalejete do vody cítite sa ako pri azúrovo čistom mori. Takže keď nemôžeme ísť na dovolenku k moru tak prečo si to more nespraviť doma. Soľ vonia neskutočne nádherne. Tak úžasnú vôňu som hádam ešte nikdy necítila. Ide o zmes mäty a rozmarínu a pôsobí to fakt ukľudňujúco a antistresovo. Aspoň teda na mňa určite áno. Myslím, že z tohto radu sa predáva ešte sprchový gél a možno ešte niečo ďalšie. 

Kneipp sol Goodbye stress

Balenie je samozrejme dosť malé, má to 60 ml avšak vydrží vám nadlho. Dobré na tejto soli je, že jej stačí použiť relatívne málo a má to svoj efekt. Tak sa pozná kvalita. Zaujímavé je aj to, že soľ v sebe neobsahuje silikóny, parabény ani minerálne oleje. Nuž nie som síce príliš expert, no keď si vyrábam doma soľ ja tak mi stačí nejaká základná soľ a éterický olej takže nejaké iné zvláštne zložky by som pri soli ani nečakala. Produkt je navyše vegan takže ak si na to potrpíte máte o bod viac. Myslím, že Kneipp je značka prírodná a mne osobne tie ich soli veľmi vyhovujú. 

Samozrejme po kúpeli si nohy zvyknem natierať už na blogu stokrát spomínaným krémom od CeraVe. Naozaj už len čakám na akciu aby som si ho kúpila znova. A ak sa tak nestane tak si ho kľudne kúpim aj v plnej cene. Toto sa proste oplatí mať doma. Mňa osobne by toto duo - soľ a krém - pod stromčekom rozhodne potešili. No a potom si už môžete ľahnúť do postele, dať si pokojne masku na oči a ponoriť sa do ríše snov.

Neverila by som, že raz napíšem článok o soli do kúpeľa, no táto je výnimočná. Skrátka mi prišlo, že vám o nej musím povedať. Viem, že na trhu sú aj iné soli do kúpeľa, avšak mne osobne veľmi lahodí aj estetika obalov. V tomto smere oceňujem marketingové oddelenie značky. Naozaj sú majstri svojho remesla. 

Majte sa krásne a dajte mi vedieť, či zvyknete kupovať soli do kúpeľa. A ak áno, tak po akej značke siahate najčastejšie. 

Komentáre

  1. Já jsem si na soli do koupele zatím moc nezvykla, přeci jen jsem milovnicí pořádné pěny :D Ale tyto soli od Kneipp se mi moc líbí, sama jsem je kupovala jako dárek kamarádce k Vánocům :)

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Peny su tiež skvelé, ja mam teraz obdobie na soľ a Kneipp je skvelá značka.

      Odstrániť
  2. Kneipp mam rada. Obcas pouzivam ich sprchovacie gely a peny.
    Mačka z blogu Kaviareň u mačky

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý milý komentár.