Fantastický telový krém Barnangen

Barnangen telove maslo

Značku Barnangen ste si už v našich predajniach určite všimli. Vyskakuje na nás z každého rohu a spadá pod značku Henkel. Barnangen je však pôvodom švédska kozmetika, ktorá sa ale zjavne nejakým spôsobom prepojila s firmou Henkel. Jej produktové rady sa odlišujú farbou obalu, čo rozhodne vítam. Ja som siahla na základe odporúčania kamarátky po modrom rade All over rescue. Je určený na ochranu pokožky pred chladom takže ideálny asi skôr v zime. Ja som si ho však kúpila hlavne kvôli jeho krásnej vôni. Poďme už ale na samotnú recenziu krému.

Ide o telový krém o objeme 200 ml. Kedysi som nemala rada krémy v kelímkovom balení, avšak pri krémoch na telo mi to akosi začalo vyhovovať. Dávkujem si ho teda sama koľko chcem a kedy chcem. Keby šlo však o pleťový krém v kelímku tak tie obchádzam zoširoka-zďaleka. Krém vraj až obsahuje 95% ingrediencií prírodného pôvodu a žiadne silikóny. Tak toto sa mi nechce veriť, avšak teším sa. Produkty s obsahom silikónov nemám rada asi vôbec. I keď pri telových krémoch by som tie silikóny asi prežila. 

Krém je podľa môjho názoru úchvatný. Toto doma skrátka musíte mať. Je hutný, no napriek tomu sa rozotiera perfektne. Vonia sviežo-sladko, no nie je to nič extrémne prenikavé. Mňa však tá jeho vôňa doslova chytila za srdce. Ak ste niekedy mali Cold cream, ktorý pokožku chráni v zime pred mrazom, tak tento krém je tiež označený za akýsi Cold cream značky. Takže tip skôr asi na zimu, no ja som ho začala používať ešte počas studených zimných mesiacov. 

Telove maslo

Rozotiera sa úplne ako maslo, ten pocit, keď si ním natierate telo je na nezaplatenie. Také skutočné domáce SPA. Vždy sa naň po sprche veľmi teším. Pokožku zanecháva hydratovanú tak primerane, na druhý deň je ešte niečo cítiť, no úplne 24 hodinovú hydratáciu asi nečakajte. V tomto smere mi krém Weleda Skin Food príde stále lepší. Tento mu však výrazne šliape na päty. V zásade mu fakt nemám čo vytknúť. Páči sa mi aj celkom jednoduchý obal a do produktu som sa zamilovala. A pri láske na prvý pohľad predsa neriešite detaily však. Každopádne tu ani žiadne mínusy nevidím. Možno jedine to balenie avšak v ponuke je aj klasické telové mlieko a to je tuším pumpičkové. Toto je skôr niečo medzi krémom až maslom na telo. 

Hodnotenie: 5/5 bodov.

Dúfam, že z dnešného článku je to moje nadšenie z krému cítiť. V opačnom prípade by som bola veľmi sklamaná nakoľko toto je asi môj objav roka. A prišiel ku mne znova v čase, kedy som bola bez nápadov. Vedela som, že chcem nejaké nové a pekne voňajúce telové mlieko a toto mi prišlo do cesty. Znova sa mi len potvrdilo, že želania fungujú. Vraj aj tie väčšie avšak tam to chce vytrvať a nevzdať sa nech sa deje čo sa deje. No na druhej strane na nich zbytočne nelipnúť. To je však už téma mimo kozmetického sveta. 

Majte sa krásne a napíšte mi, či ste už skúšali niečo od značky Barnangen. Prípadne aký je váš obľúbený telový krém/mlieko/olej.

Komentáre

  1. Od značky Barnangen som nič neskúšala, ale tvoja radosť alebo nadšenie z tohoto krému sa nejak preniesla aj na mňa a mám chuť ísť hneď a zaraz do drogérky a kúpiť si ho. Na telové krémy si moc potrpím a to hlavne teraz keď sa blíži leto a budeme opäť nosiť holé nohy. Ďakujem za tip, určite vyskúšam ♥

    xx Alexandra z 𝕄𝕊 𝔸𝕃𝕎𝔸𝕐𝕊 𝕃𝔸𝕋𝔼 / INSTAGRAM

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mám radosť pokiaľ moje články inšpirujú druhých. Daj vedieť ako sa ti krém páčil.

      Odstrániť
  2. Ahoj, značku znám, ale ještě jsem jí nezkoušela. Přesně nějaký takový krém sháním, tak možná někdy budeme mít spolu tu čest. Nadšení z článku opravdu znát je, a to v každém jednom řádku. Děkuju za skvělý tip!

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý milý komentár.