Skúšam osvedčené kúsky dekoratívnej kozmetiky

makeup

Dnešný článok sa bude niesť v znamení čísla 3. Postupne som si totiž kúpila alebo dostala v rámci spolupráce 3 kúsky dekoratívnej kozmetiky, ktoré sa tešia veľkej obľube. Hádam najznámejší je práve makeup Maybelline Fit Me. Ten si vychvaľuje asi každá žena, ktorá ho začala používať. Ja som čo sa týka make-upov dosť skeptik a ak sú zmatňujúce o to viac, no nakoľko bol v riadnej akcii tak som si povedala, že za tú cenu ho skúsim. Niekedy som skrátka nepoučiteľná a učím sa jedine na vlastných skúsenostiach. Takže vám dnes ukážem, čo v rámci dekoratívky počuť z každej strany že je TOP. A či je to TOP aj u mňa.

Maybelline Fit Me je zmatňujúci make-up so stredým krytím. Odtieňov je na výber fakt dosť, ja som po dlhom testovaní siahla po odtieni 101. Ten mi prišiel najviac doružova takže by mi mal sedieť. Prvotne som si myslela, že tieto make-upy sú len žlté, ale našťastie mysleli aj na nás studené (ružové) typy. Neviem ako to bolo kedysi, ale dnes sa už s odtieňmi výrobcovia make-upov zlepšili. Make-up som kupovala za nejakých necelých 5 eur alebo možno dokonca 4 čo mi prišla super cena za test. 

makeup

Tento make-up miluje aj veľká make-up ikona Getthelouk. YouTuberka, ktorú myslím pozná každá fanúšička kozmetiky, špeciálne ten dekoratívnej. Je však pravda, že sa po nej v poslednom čase zľahla zem, ale to je vedľajšie. Mala som takú predtuchu, že tento make-up ako všetko zmatňujúce pre mastnejšiu pleť príliš nebude. A je pravda, že tento make-up vidím v spokojnosti používať hlavne ženy s normálnou alebo suchšou pleťou. 

Ja mám s čímkoľvek zmatňujúcim veľmi zlé skúsenosti. Zvyčajne mi to upchá póry tak, že mám akné ako čerstvý stredoškolák vchádzajúci do puberty. No a hádate správne inak tomu nebolo žiaľ ani v tomto prípade. Make-up nie som schopná nosiť ani len jeden deň. Teda no jasné môžem avšak to akné malé či väčšie, hlavne také menšie toho mám potom požehnane. Škoda nakoľko krytím mi vyhovuje a farbou tiež. Myslím, že ak máte akné tak vám to krytie stačiť nebude. Ja som už ale našťastie za týmto obdobím takmer úspešne takže nepotrebujem nič vysoko krycie. Žiaľ na normálnu resp. mastnejšiu pleť ho ja určite neodporúčam. 

Hodnotenie: 2/5 bodov, keby nespôsoboval akné tak určite áno, inak nie.

ruz

Pokračujem niečím, čo mi práve naopak spočiatku pripadalo nanič. A tým je tekutý rúž Bourjois Rouge Velvet, paradoxne v odtieni tiež Velvet 07. Nejde o žiadnu novinku na trhu, tie v dnešnom článku asi hľadať ani netreba. Zase iná blogerka si ho však dosť chválila, tuším Byťženoujeúžasné no a ja som sa nechala zlákať. Na rúže mám slabosť a mať doma niečo, čo je tekuté a nevysušuje pery je fakt výzva. Predtým som mala tekutý rúž Maybelline Stay Matt a bol super. Len pery extrémne vysušoval. Je pravda, že rýchlo uschol, fakt sa neotláčal a dával všetky svadby či iné dlhšie udalosti. Avšak to vysušovanie pier, to som zase nedávala ja. 

Tento rúž mi spočiatku nesedel. Blogerka písala, že na perách uschne a u mňa ani za ten svet. Potom sa však niečo stalo a začal fungovať ako mal. Rúž teda na perách uschne, len to chce trochu dlhší čas. Nič pre netrpezlivé typy ako som ja. Následne je však rúž vcelku príjemný a síce mierne vysušuje avšak ja mám od istého času také pery. Nemusí to robiť aj vám. Zdá sa mi však, že vysušuje podstatne menej a je komfortnejší ako rúž Maybelline. Takže za mňa výhra a páči sa mi aj tá farba. Je to niečo medzi ružovou a hnedou a podľa mňa trochu aj fialovou. Nič úplne nude to ma asi poznáte ale chcela som niečo menej výrazné. Takže taká zlatá stredná cesta. Navyše ten aplikátor je perfektný, veľmi precízny a na tekuté rúže myslím akurát.

Hodnotenie: 5/5 bodov, perfektný avšak žiaľ neprešiel úplne záťažovým testom svadieb. 

oci

To najlepšie som si nechala nakoniec. Z Elnina mi zaslali na vyskúšanie očný tieň Loreal Oil Eyeshadow. Vybrala som si ho v odtieni 21 Almighty čo je podľa môjho oka taká hnedo-ružovo-zlatá farba. Asi viete, že očné tiene používam veľmi rada no a tento zase odporúčala youtuberka Tina takže dnes je to naozaj luxusný výber. Tieň má podľa mňa krásny obal a samotný očný tieň je zlisovaný do nádherného tvaru. Cenovo na mono tieň je o niečo drahší ako sme zvyknuté avšak nakoľko je vraj super tak myslím, že sa oplatí vyskúšať. 

Samotný tieň je maslový, možno až jemne krémový. Ja ho nanášam ako všetky tiene pomocou aplikátora a nie štetcom či prstom. Prstom to fakt neznášam byť celá od líčidiel, navyše sú miesta na oku kam sa prstom dá dostať ťažšie aby to aj nejako vyzeralo. No a štetce mi prídu slabé, nevedia tiene naniesť na oko tak intenzívne ako aplikátor. Tieň sa mi veľmi páči, nepráši príliš a pristane mi. V poslednom čase som sa dosť zaľúbila do zlatej, hnedej a ružovej takže daná farba je pre mňa ideálnou kombináciou. V zásade vám stačí len tento tieň na celé viečko a môžete ísť von medzi ľudí. Alebo si len tak sedieť nalíčená doma či točiť videá ako ja. Praktické a to ja môžem.

Čo sa týka výdrže tak ja si dávam bázu pod očné tiene vlastne vždy. Bez nej to moje extra mastné očné viečka skrátka nedávajú. Dáva však celý deň, mala som už tú česť to skúsiť a som fakt spokojná. Farba som čakala, že bude viac dohneda a tmavšia, v skutočnosti je svetlejšia avšak páči sa mi aj tak. Na dovolenku by ste si vystačili vlastne len s týmto tieňom. Myslím, že zvládne aj úlohu rozjasňovača takže znova som našla niečo multifunkčné. 

Hodnotenie: 4/5 bodov, takmer dokonalé.

Tá farba by mohla byť trochu lepšia, no to je zase o výbere. Inak som s tieňom fakt spokojná a v zásade mu niet čo vytknúť. Rúž mi taktiež dokonale sedí a vydrží fakt dlho, skúšala som ho aj do práce a dávam si ho aj bežne keď niekam idem a večer je ešte stále na mieste. Make-up mi nesadol vôbec ten teda skúsim posunúť nejakej kamoške. 

Majte sa krásne a napíšte mi ako ste spokojné s danými produktmi, ak ste ich skúšali. 

Komentáre