3 blogerky, ktoré sledujem už roky a stále ma ich články bavia

Tipy na skvelé blogy som nepridávala už dávno. Tiež som blogosféru prestala tak aktívne sledovať ako pred rokmi. No a do tretice je tu ešte fakt, že mám pocit, že kvalita trochu opadla a sama som za posledné roky našla málo nových blogov. Zopár ale je ich naozaj málo. Dnešné tipy sa budú týkať blogeriek, ktoré sú už na scéne dlhšie. Možno sú známe, možno nie no ja ich čítam stále a naozaj čítam úplne každý jeden článok z ich pera.


A začnem najnovším objavom resp. blogerkou, ktorá sa po dlhšom čase vrátila na scénu. Jej odchod bol pre mňa dosť bolestivý a niesla som to naozaj ťažko. Reč je o Vivi z vintageblogu. V počte sledovateľov je fakt obrovská a myslím, že ju mnohé poznáte. Priniesla do nášho života fransúzsky šarm a na jej podnet som si skrátka musela kúpiť knihy Lekcie Madam Chic či Doma s madam Chic. Blog Vivi má znamenitý štýl, krásne fotky a hlavne vás zaručene vytiahne zo zlej nálady. Pôsobí totiž veľmi pozitívne a stačí jeden článok a máte okamžite lepší deň. 

Vivi píše o móde, kozmetike, o inšpiratívnych veciach, knihách a dobrej nálade. To všetko je doplnené úžasným dizajnom blogu aj fotiek a vo mne to zanecháva dojem majestátnosti. Síce to nie je úplne čistá beauty blogerky, no asi viete, že mňa zaujímajú aj takéto blogy o inšpirácii, pozitivizme a o všetkom peknom.


Pokračovať budem v podobnom štýle a to blogerkou Ivou. Tá máva svoje obdobia a v poslednom čase prispieva skôr sem-tam. Každopádne plne chápem pretože sú obdobia, kedy ani ja neviem o čom písať a potom sa nakopnem a ide to. Iva píše veľmi zrozumiteľne čo ja vždy obdivujem. Rozoberá rôzne témy z oblasti bývania či osobného rozvoja. Sledujem ju už naozaj dlho a čítam úplne každý jeden článok. Raz sme mali dokonca tú česť vidieť sa aj osobne takže o to väčšia česť. Zároveň má tiež tak ako ja trochu špeciálnu stravu a aj o tom sa nebojí písať. Iva mala kedysi aj vlastný časopis takže z jej článkov fakt cítiť, že má štýl a talent. Ako vlastne každá z dnes spomenutých blogeriek.

No a na záver tu nemôže zaznieť nikto iný ako Janka z blogu Saveonbeauty. Toto je beauty blogerka, ktorú sledujem od jej vzniku až do dnešného dňa. Blog si založila niekedy krátko po mne a jej štýl skrátka milujem. Veľakrát som si ešte kedysi pri čítaní jej článkov povzdychla, že by som tiež rada písala nejako takto. A mnohokrát sa u Janky inšpirujem aj čo sa týka kozmetiky pretože máme aj v tomto smere veľmi podobný vkus. Pokiaľ teda hľadáte naozaj kvalitnú beauty blogerku tak Save on Beauty je určite tá pravá pre vás.

Tak to by sme mali avšak týmto sa môj článok nekončí. Ostáva mi výzva pre vás aby ste mi do komentárov dali tipy na blogerky, ktoré sledujete vy. Poďme to trochu rozprúdiť a podporiť blogosféru. Vraví sa, že dnes už články nikto nečíta no podľa mňa je to mýtus. Aj knihy sa stále predávajú aj papierové a to sme v plne elektronickej dobe. Takže síce sú  videá, reels a short stories veľmi populárne myslím, že klasický text má vo svete stále svoje miesto. Minimálne v tom mojom.

Píšte mi vaše tipy na blogerky, ktoré milujete. 

Komentáre

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý milý komentár.