TOP 5 produktov leta 2022

Nedávno sa konečne po veľmi dlhom čase vrátila na blogo scénu Vivi z vintage blogu. A pripomenula mi typ článkov, ktorý som zvykla robiť - TOP 5. V poslednom čase som sa však na to akosi vykašľala resp. pozabudla som sa. A tak nastal dnes deň D kedy idem túto moju zábudlivosť napraviť. Poďme teda na mojich TOP 5 produktov, vďaka ktorým si užívam leto 2022.

Úplne prvým je nočná maska Saffee. Je to extra rýchla a super účinná skincare v týchto letných horúcich dňoch. Stačí si vyčistiť pleť, naniesť masku a už nič viac netreba. Maska pleť primerane hydratuje, lieči čokoľvek by sa v noci chcelo vydrať na povrch a ja ju skrátka milujem. Toto podľa mňa musíte mať a je fuk či máte ešte sem-tam nejaké akné alebo vôbec.

V rámci líčenia som si veľmi obľúbila dva produkty a to rúž Bourjois a očný tieň od Loreal. Rúž preto, že je to prvý tekutý rúž, ktorý moje pery nevysušuje. Vydržal aj záťažový test svadieb pretože toto leto som sa síce málo kúpala, no zato na svadbách som bola už dvoch a ešte ma čaká tretia v jeseni. Navyše aj tá farba má niečo do seba. Očný mono tieň v zlato-hnedej farbe je to, čo ja momentálne v líčení očí preferujem. Jeden tieň, ktorý si dáte na celé viečko a vybavené. Tento má navyše krásnu farbu a skvele drží. Rozhodne odporúčam, na výber sú aj iné farby, no mne sa najviac zapáčila práve táto.

Nikdy by som neverila ako mi prirastie k srdcu gélový olej Atodrem Bioderma. Skvelo sa ním odličuje, holí aj umýva celé telo. Takéto multifunknčké produkty ja milujme a nedám na ne dopustiť. Konečne chápem prečo si ho niektoré blogerky aj neblogerky kupujú na litre. Tuším sa pridám do tejto skupiny aj ja. 

Na záver letné obľúbené SPFko od Pizz Buin. Naozaj veľmi prevratná značka a veľmi prevratný produkt. Nie je zbytočne mastný čo sa mi na ňom páči naozaj veľmi. Ani neviem, možno existuje aj lepšie SPFko no ja som už skúsila všeličo a toto od Pizz Buin ma naozaj nadchlo.

Pokiaľ vás zaujíma detailnejšia recenzia ktoréhokoľvek produktu pridala som aj link. Hádam jediná kozmetika, ktorú som tu dnes nespomenula je tá na vlasy. Tu však ako viete som dosť konzervatívna a nové produkty skúšam len veľmi zriedka. Našťastie som už aj mastnotu vlasov dostala pod kontrolu a stačí mi umývať si vlasy dvakrát týždenne. Takže niet dôvod svoju fungujú rutinu meniť. To máte ako s parternským vzťahom, pokiaľ funguje a vy ste v ňom šťastní niet dôvod meniť. 

Napíšte mi aké produkty ste si počas leta obľúbili. 


Komentáre

  1. Ahoj, já si během léta oblíbila jemný medovo-mléčný scrub od Oriflamu a jablečný šampon Balea, jinak z dekorativní kosmetiky dočista vůbec nic. Skoro jsem se nemalovala a teď když bych i chtěla tak mám ječné zrno.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Sabi ten Scrub znie perfektne to by som určite rada skúsila už len pre tú kombináciu vôní. Kedysi som mala mániu na kozmetiku v kombinácii mlieko-med.

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý milý komentár.