Catrice vosková ceruzka na obocie

Catrice ceruzka obocie

Maybelline Brow Precise bol za mňa to najlepšie, čo na úpravu obočia kedy existovalo. Moje hľadanie ešte aspoň 1 kusu skladom dopadlo márne a tak som sa (veľmi ťažko) musela zmieriť s tým, že je koniec. A musím hľadať niečo podobne skvelé. Bežné ceruzky či gély nie sú nič pre mňa. A tak som sa jedného dňa vybrala do drogérie. Prešla som si sortiment každej značky a nenašla príliš nič moc. Nakoniec som však predsa len vzala niečo, čo ma zaujalo a bolo o dosť iné ako všetko bežné - vosková vodeodolná ceruzka na obočie značky Catrice.

Catrice je pre mňa značkou pri ktorej sa vždy rada zastavím. Väčšina produktov mi vyhovuje a zároveň aj ceny si stále drží veľmi prijateľné. Ich legendárne korektory pozná a vyskúšala už hádam každá z nás. Pero Fix and Fill Waxy Brow Pen je presne to, čo som potrebovala. Mala som ešte za čias aktívnej spolupráce s Avonom podobný produkt. V zásade, aby som vám predstavila, o čo ide a ako to funguje. Ide o vysúvací produkt, ktorý má konzistenciu niečo medzi voskom a ceruzkou. Nie je potrebné ho nijako strúhať a hlavne nie je potrebné obočie už nijako ďalej fixovať. Produkt samotný obočie krásne dokreslí, zafarbí chýbajúce miesta a zároveň ho zafixuje. Hurá wow konečne. Netvrdím, že efektom prekonal produkt od Maybelline, avšak priblížil sa k nemu asi najviac.

Catrice pero na obocie licenie

Moje pero mám vo farbe 010 Blonde Brown. Farba obočia by mala cca korešpondovať s farbou vašich vlasov a podtónom pleti. V mojom prípade svetlé hnedé vlasy (niekedy až plavé) a pokožka so studeným podtónom. Pero má hnedú našťastie neutrálnu farbu, žiadne červené podtóny takže presne pre mňa. Aj tá farba mi sedí, trochu som sa bála, či to nebude príliš blond a príliš svetlé, ale našťastie som sa trafila úplne dokonale. A z používania sa teším každý deň.

Toto pero vás vyjde na necelé 4 eurá čo je podľa môjho názoru perfektná cena. Navyše ide o produkt, ktorý môžete používať tak ako je - žiadne strúhanie, žiadne dodatočné štetce či kefky. Za mňa úplne ideálny produkt, ktorý odporúčam každej žene. Vhodný aj na cesty, maximálne praktický a ja si kúpim radšej rovno ešte 1 balenie do zásoby aby ho zase neprestali vyrábať ako všetko skvelé.

Hodnotenie: 5/5 bodov, absolútne dokonalý produkt.

Neviem ako to máte s obočím vy, no ja sa bez upraveného obočia už takmer nepohnem z domu. Vyzerá to naozaj úplne inak ak si žena obočie upraví a ak nie. Nájsť niečo, čo vám vyhovuje nie je ako vidíte vôbec ľahké. Páčia sa mi ešte rôzne pomády, no toto sa mi zdalo praktickejšie. Ani som neverila, že mi výber bez predchádzajúcich recenzií vyjde tak skvelo.

Majte sa krásne a dajte mi vedieť, čo používate na úpravu obočia. Teším sa na každý nový tip. 


Komentáre