Rýchla večerná rutina v 3 krokoch

Vecerna pletova rutina skincare toner jednoduchost kozmetika biankanotes

Doba je aká je a preto doslova milujeme rýchle riešenia, rýchle rutiny a rôzne vylepšováky. Ja sama síce večernú starostlivosť o pleť alebo rutinu ak chcete milujem, no mám dni, kedy sa mi jednoducho nechce. Nechce sa mi čakať, kým sa produkt vstrebe do pokožky a tak podobne. Pokiaľ takéto večery mávate tiež a som si istá, že vás bude dnešný článok zaujímať. Mám tu pre vás 3 produkty, ktorých vzájomná kombinácia dodá pleti presne tú dávku výživy, ktorú potrebuje.  Paradoxne som do používania zaradila aj sérum, ktoré mi spočiatku a samostatné pripadalo neúčinné. 

Krok odličovania a čistenia pleti tu vynechám. Je to absolútny základ a žiaľ - nevyhnete sa mu. Jedine na čistej pleti môžu produkty pracovať ako majú a ich účinky sa naplno prejavia. Moja rýchla večerná rutina, ktorú vám dnes prezradím a poradím pozostáva z 3 základných produktov - TONER - SÉRUM - OLEJ. Kombinovať to môžete ľubovoľne a samozrejme by vám stačili aj toner a pleťový olej. Ja som však pridala aj sérum nakoľko samostatne nefunguje. Keďže však rada experimentujem primiešala som doň kvapku olej a čakala, čo sa bude diať. A diali sa zázraky.

Larens bio peptide sprej toner hydratacia plet

KROK 1 - TONER

Na vyčistenú pleť si nanesiem pleťový toner. Aktuálne som veľmi spokojná s tonerom Saffee Moisturising toner. Pleť hydratuje, vonia veľmi jemne takže nejde o nič čo by ma príliš iritovalo a jeho cena je viac ako priaznivá. Zvyčajne sa toner používa až po aplikácii pleťového séra, no ak máte sérum s kyselinou hyalurónovou ako ja, tak viete, že si vyžaduje vlahu a vopred vlhkú pleť. Obyčajná voda by vám v kombinácii s touto kyselinou pleť zbytočne vysušila. Preto odporúčam sérum.

Botanica Slavica Uriage skincare sipkovy olej serum HA


KROK 2 A 3 - ZMIEŠAJTE SÉRUM S OLEJOM

Možno to platí na všetky séra, no v mojom prípade som miešala sérum na báze vody čiže sérum s kyselinou hyalurónovou spolu so šípkovým olejom. Iný pleťový olej doma nemám a tento považujem za najlepší. Nápad skombinovať tieto dva proudkty vznikol veľmi jednoducho - mala som doma sérum s HA od značky Uriage. Veľmi sa mi páčil obal, vôňa aj konzistencia séra, no ako základné sérum mi nestačilo a nefungovalo. Cítila som, že to chce niečo pridať. Samozrejme, na sérum s HA si musíte niečo dať alebo to skombinujte a aplikujte naraz. Výsledok ma veľmi príjemne prekvapil. Pleť je hydratovná takže už nie je potrebné nanášať extra olej či nejaký ďalší krém. A v tom je tá ľahkosť tejto rutiny. Jednoducho si prestriekam pleť tonerom a nanesiem moje vylepšené sérum s olejom. A môžem ísť spať. Nič zložité, žiadna alchýmia.

Možno sa pýtate či sa pleť aj tak nevysuší. Sérum je vždy potrebné niečím uzamknúť teda naniesť naň ideálne krém alebo nejaký pleťový olej. V zime volím radšej oleje a šípkový je taká moja skrášľujúca topka. Skutočne zo mňa spraví krajšiu ženu z večera do rána. Nie nadarmo sa mu hovorí prírodný anti-ageing však? 

Ako vidíte, večerná rutina nemusí byť nutne dlhá a nudná. Môžete sa so svojou kozmetikou vyhrať, akurát je fajn ovládať základy toho, ako vhodne  kombinovaťkozmetiku. Tejto téme som sa na blogu pravda zatiaľ úplne nevenovala. Ak by vás to zaujímalo tak niečo také môžem napísať. Je však pravda, že považujem svoje publikum za veci znalé ženy, ktoré základy ovládajú. A pokiaľ nekombinujete nejaké AHA, BHA kyseliny, vitamín C či retinoly tak si myslím, že je to celkom bezpečné. Pri týchto látkach treba kombinovať opatrne. 

Akú najjednoduchšiu večernú pleťovú rutinu používate?

Komentáre