Zhodnotenie adventého kalendára Rituals


Rituals adventny kalendar kozmetika recenzia vianoce

V roku 2022 som si po ročnej prestávke kupovania adventných kalendárov opäť jeden dopriala. Poviem vám, pre ženu ako ja, ktorá miluje kozmetiku, sú adventné kalendáre neuveriteľným potešením. Rozmýľala som nad značkami Loccitane, The Body Shop, nakoniec to však vyhrala značka Rituals. Možno aj vďaka predošlej dosť pozitívnej skúsenosti s pár produktmi tejto značky. Kalendár bol nádherný a zároveň obrovský. Kúpila som si ho za cenu necelých 80 EUR, čo je vzhľadom k cenám jednotlivých Rituals produktov primerané. Ako hodnotím tento kalendár?

Kalendár vyzeral veľmi luxusne, čo si možno z mojich fotiek na IG Biankanotes pamätáte. Išlo o vianočný stromček, ktoré ste si poskladali, ozdobili krabičkami s číslami jednotlivých dní od 1-24 a na záver to všetko vysvietili svetlami. Všetko toto bolo súčasťou balenia. Spočiatku sa mi vidina DIY kalendára nepáčila, našťastie samotné produkty boli zabalené a tak som o moment prekvapenia neprišla. Mám rada kalendáre, kde neviete, čo vnútri nájdete. Zároveň bolo samotné ozdobenie vianočného stromčeka ako inak príjemné a ja mám doma ďalší stromček na nasledujúce roky. Takže si myslím, že vymyslené to bolo skutočne originálne. Domov ste si však z obchodu odnášali obrovskú zlatú krabicu, čo ma teda prekvapilo. Z fotiek mi ten kalendár pripadal menší.

Rituals je značka, ktorá vyrába produkty na telo, pleť, sviečky, difúzery a rôzne iné spa produkty. Zároveň má aj svoju vlasovú a pleťovú kozmetiku. No a v tejto skladbe boli aj jednotlivé produkty. Našla som tam 4 sviečky a to hlavne prvé dni kalendára. To som sa asi chápete príliš netešila, aj keď voňajú úžasne a keď horia, tak prevoňajú skutočne celú miestnosť. Je cítiť, že Rituals je kozmetika kvalitná a to aj čo sa týka sviečok. Ďalej som tam objavila skvelý difúzer a ten mi prišiel veľmi vhod nakoľko mi môj predošlý v kúpeľni akurát došiel.

Ani o plné balenia kozmetiky nebola až taká núdza. V rámci telovej kozmetiky tu bolo z každého niečo - krémy, peeling, oleje. Niektoré produkty som dostala v plných baleniach, ďalšie v menších cestovných. Zároveň sa v kalendári objavilo aj pár kúskov pre mužov. Ok partner sa potešil avšak ja až tak nie. Mám rada, ak sú kalendáre plné buď čisto dámskej alebo čisto pánskej kozmetiky. Takéto mix kalendáre sú za mňa stále nepochopené. Ono povedzme si úprimne tento kalendár vo forme stromčeka si kúpi asi máloktorý chlap. Avšak tej pánskej kozmetiky bolo na môj vkus vcelku dosť - tuším až 4 produkty. Takže ak si to spočítame - 4 sviečky, 1 difúzer, 4 krát pánska kozmetika a ešte dvakrát drogéria na pranie to znamená, že iba 13 produktov bola reálne použiteľná kozmetika pre ženy. 

Rituals starostlivost o vlasy kozmetika

Doposiaľ som samozrejme nestihla spotrebovať všetko. Kozmetiku si odkladám na cesty alebo na dobu, keď miniem svoje súčasné zásoby. Zároveň je to Rituals takže si ju tak trochu šetrím pretože ju fakt milujem. Skúšala som však ich vlasové duo šampón a kondicionér (vidíte hore na fotke) a to je tak skvelé. Mala som pocit akoby šlo o naozaj profi vlasovú kozmetiku. 

Kozmetickej časti kalendára, difúzeru a nakoniec aj sviečkam som sa naozaj potešila. Akurát si myslím, že tá drogéria na pranie tam naozaj nemusela byť. Zároveň čo sa týka sviečok ich mohlo byť rozhodne menej, aj keď priznám sa, mnohé sú už fuč a vypálené. Každopádne pri adventných kalendároch som si už tak nejako zvykla na "zbytočnosti" ktoré sú síce milé a potešia, no ja očakávam viac kozmetiky. Už som zažila v kalendároch rôzne formičky na pečenie či dokonca semienka na vysádzanie rastlín. Chápem išlo o prírodnú kozmetiku, ale uznajte. Nuž ono možno si len neterba mýliť dojmy a pojmy predsa len ide o adventné a nie kozmetické kalendáre. Aj keď oficiálne sú to adventné kozmetické kalendáre, to slovo adventné zodpovedá ich obsahu. 

RItuals kozmetika plne balenia

Adventné kalendáre považujem stále za skvelú možnosť ochutnať si danú kozmetickú značku. Myslím, že sa vyplatia hlavne pri drahších značkách a za mňa Rituals jednou takou je. Pri tých lacnejších v tom nevidím až taký zmysel. Zároveň však chcem dodať, že vďaka takýmto kalendárom máte o cestovnú kozmetiku postarané. Je to konzum a nie je to eko? Pravda avšak čo na tom záleží, keď po niečom túžite tak to musíte mať. Nerada sa pri veciach vášne riadim rozumom a to odporúčam aj vám.

Sama neviem, či som extra spokojná, priemerne spokojná alebo sklamaná. Pri otváraní jednotlivých okienok mnou prechádzali rôzne pocity. Myslím, že som skôr spokojná než sklamaná. Vône boli skvelo vybraté a hlavne mám vianočný stromček na ďalšie roky. Krabičky od kozmetiky ala ozdoby som vyhodila, no vo výpredajoch som si kúpila nové zlaté bombule na stromček, takže už som pripravená aj na Vianoce 2023. 

A čo vy? Kupujete si adventné kalendáre alebo vás tieto typy kozmetiky na jednom mieste nelákajú?


Komentáre