ESSIE laky na nechty

Essie lak na nechty manikura

V poslednom čase som sa akosi viac zamerala na dekoratívnu kozmetiku a lakovanie nechtov. Asi sa moja takmer trojročná stagnácia v tejto oblasti prejavila a hlási sa o o slovo. Návrat k upravenej sexi kočke, ktorá nesedí iba doma na home office cítim už poriadne dlho. Verím, že sa mi tento rok podarí vyhrabať aj z toho officu doma do nejakého normálneho kam chodia ľudia bežne, pravidelne a fyzicky. Kým sa však tak stane celkom ma chytilo lakovanie nechtov. Lakovanie ma bavilo vždy, no v poslednom čase akosi extra viac. Možno aj vďaka tomu, že mám doma celkom dosť nových kúskov a značiek. Jednou z nich sú aj legendárne laky značky Essie. Na vyskúšanie som si vybrala rovno dva odtiene, čo by sme trochárčili však. Tieto laky mám na zozname už dlho a konečne sa ku mne dostali. 

Americká značka lakov na nechty Essie vznikla v roku 1981 slečnou Essie Weingerten. Odtiaľ pochdáza samotný názov značky. Niekde som sa dočítala, že v súčasnosti patrí pod koncern Loreal, no táto info nemusí byť 100% pravdivá. Ceny Essie lakov nie sú úplne bežné, jedna flaštička laku vás vyjde na nejakých 10 EUR, no na Elnino.sk ich viete kúpiť aj za menej. Výber farieb je skutočne obrovský a ja som sa zamerala na farby, ktoré nie sú úplne bežné. Zvolila som si krásnu, hnedo-zlatú kovovú farbu 613 Penny Talk a ešte jednu, 756 Gilded Goddess ktorá som dúfala, že bude výnimočná a netradičná. Farby som si volila z internetu takže to bol tak trochu výber naslepo. Laky sú pomerne veľké, majú takmer 14 ml takže sú omnoho väčšie než bežné laky za pár eur. To aspoň ospravedlňuje ich vyššiu cenu. Laky sú krásne lesklé, dovolím si tvrdiť, že majú vysoký lesk a na nechtoch držia perfektne. Poďme sa pozrieť na jednotlivé farby.

Essie manikura

Odtieň 613 mi sadol úplne dokonale. Farby perfektne kryje aj dlhé nechty už v jednej vrstve. Ja si však už zo zvyku a pre objektívnosť testovania dávam vždy dve. Farba je nádherná a hlavne dosť netradičná. Bežne takúto farbu v ponuke iných značiek nevidím a to bol môj cieľ. Lak som si obľúbila tak, že je momentálne mojím miláčikom číslo 1. 

Druhý lak 756 je pre mňa naopak vcelku sklamaním. Krytie je slabšie a to aj v dvoch vrstvách. Stále mi presvitajú biele nechty takže odporúčam používať len pokiaľ máte nechty úplne krátke. Aj tá farba ma nemilo prekvapila. Je trblietavá čo ja pri lakoch na nechty vyslovene neznášama a skutočne nepreferujem. Kým prvý lak je kovovoý, lesklý ale trblietavý tak akosi konštantne a jednoliato, tu ide o také tie trblietky, ktoré vidíte jednotlivo. Jednoducho toto moja milovaná farba nebude. Je síce iná, nejde o žiadnu klasickú ružovú či červenú, je to niečo medzi no tu som sa výberom netrafila.

Všeobecne som s lakmi nadmieru spokojná. Neverila by som, že laky môžu tak úžasne rýchlo zaschnúť a tak skvelo a dlho držať. Viete, že ja som na výdrž laku veľmi náročná. Tieto vám vydržia v tip-top stave 5-7 dní a aj po 10tich dňoch je manikúra stále taká, že ju nemusíte nutne meniť. Zároveň som bola užasnutá z toho ako rýchlo a jednoducho sa dajú tieto laky odlakovať. A to s úplne bežným odlakovačom takže za mňa sú tieto laky best of the best.

Hodnotenie lakov: 5/5 perfektné, akurát si treba zvoliť vhodný odtieň.

Teraz už chápem ten ošiaľ, ktorý okolo Essie lakov koluje všade po internete a medzi blogerkami. A zdá sa, že sa k nim môžem hrdo pridať aj ja sama. Ešte chcem skúsiť laky Orly, tie by mali byť čo sa kvality týka dosť podobné. Essie sa však jednoznačne zaradia medzi moje top laky. Dokonca počas Vianoc som si všimla aj Essie adventné kalendáre čo je za mňa tiež skvelý spôsob ako vyskúšať a hlavne nazbierať kopec kvalitných lakov. Na domácu manikúru mi tieto Essie laky prídu skutočne high level kvalita. Nájdete ich aj v niektorých profi salónoch čo len potvrdzuje ich kvalitu.

Majte sa krásne a napíšte mi aké laky na nechty najviac používate. 


Komentáre