Laky na nechty Pinka Panda

pink panda eshop lak na nechty manikura

Pink Panda je značka a zároveň e-shop s rovnomenným názvom. Ešte v januári som si odtiaľ objednávala beauty kalendár Revolution a spolu s ním pár ďalších produktov. Medzi inými aj tieto vcelku lacné laky na nechty. Zvolila som si ružovú a druhá mi bola pribalená ako darček v Mystery Bagu. A tak som sa rozhodla spraviť tú manikúru viac zaujímavou a skombinovať oba laky. Môj chlap si myslel, že som si na niektoré nechty zabudla dať druhú vstrvu. Nuž čo už nevadí, tento trend určite poznáte - skombinovať dve farby v jednej manikrúre. Farby sú krásne, no čo výdrž a moja celková spokojnosť s lakmi? Viem vám ich odporučiť alebo do toho radšej nechoďte? Čítajte sa dozviete sa viac.

Laky ma skutočne prekvapili krásou svojich farieb. Hlavne tá ružová Flamingo je taká čistá ja. Jemná, nie zbytočne neónová (neónové farby neznášam), no stále žiarivá a do istej miery výrazná. Druhá farba oficiálne nazvaná ako Cutie je kombináciou hnedej, púdrovej a oranžovej. Samotne by mi na nechtoch a ku mne pripadala táto farba dosť fádna, no v tejto kombinácii je to super kombo. Z výsledného efektu lakov som nadšená. Na moje prekvapenie laky aj veľmi rýchlo uschli. Ich konzistencia po vytvrdnutí mi pripadá veľmi vosková a dosť chemická. Takže som bola zvedavá, ako sa budú laky chovať naďalej a hlavne ako mi zničia/nezničia moje fakt kvalitné nechty.

pink panda eshop lak na nechty manikura

S výdržou som celkom spokojná aj keď to nie je žiadne terno. Nejaké 4 dni vydržali, no potom sa začal lak hlavne na ľavej ruke (som ľaváčka prosím pekne) trochu odlupovať. Logické, s touto rukou robím všetko možné a tomu zodpovedá aj rýchlejšie zlupovanie laku. Inak sa však lak naozaj držal na moje prekvapenie slušne. Na laky Nobea to síce výdržou nemá, ale niečo to dá. Možno keby tie farby neboli tak úžasné tak by som tú výdrž hodnotila prísnejšie. 

Myslím, že tieto laky stoja za vyskúšanie. Hovorím, určite nepatria medzi to najlepšie čo na trhu nájdete. Na druhej strane majú krásne farby, expresne rýchlo uschnú a aj tie obaly ma jednoducho dostali. Zároveň stoja na dnešnú extra drahú dobu skutočne takmer nič takže minimálne vyskúšať sa oplatia. 

lakovanie manikura pink panda blogerka

Na fotkách vidíte jednotlivé laky, hovrím sú krásne či už obaly a rovnako aj tie farby. Výdrž však nie je úplne najviac ohurujúca, no na druhej strane tých cca 5 dní vydrží. Záleží veľmi čo robíte, všimla som si, že tieto laky majú menšiu odolnosť voči manuálnym prácam a umývaniu riadu ako niektoré iné. Zrejme ich zloženie nie je tak dobre naformulované. Avšak pre tie farby ich fakt milujem, aj keď až toľko nevydržia. Neviem, či ste si to všimli, ale nájsť na trhu lakov na nechty netradičné odtiene nie je až tak úplne ľahké. Klasická červená, modrá, biela, ružová v takých tých základných líniach to ešte trh dáva. Avšak rôzne podtóny, zaujímavé odtiene alebo sýto pigmentované púdrové farby - to už zase nedokáže každý. Pink Panda však našťastie áno.

Hodnnotenie: 4/5 bodov, spokojnosť aj napriek slabšej výdrži. 

Napriek kontroverznejšej recenzii vám laky rozhodne odporúčam. Možno u mňa skutočne zavážili tie farby a fakt, že sú skvelo pigmentované a teda aj v jednej vrstve kryjú perfektne. Sama neznášam laky, kde si musíte dať dve vrstvy a ešte dávať pozor na ťahy štetcom aby vám nebolo vidieť holý necht. Také laky sú za mňa to najhoršie čo existuje. Lak musí farbiť, kryť, byť výrazný no a ideálne držať. S tou výdržou je to v tomto prípade o niečo slabšie, no pre tie farby im to viem odpustiť a zase nie je to až taká katastrofa. Mala som už aj laky ktoré zliezali po dni lakovania. To už je skutočný horor.

Majte sa krásne a dajte mi vedieť či ste skúšali kozmetiku Pink Panda. Sedela vám? 


Komentáre