Top produkty jar 2023

jar top produkty laky blogerka

Jar je pre mňa tým hádam najkrajším obdobím v roku. Možno aj kvôli tomu, že mám vtedy narodeniny. Tieto som síce nemala až takú radosť ako bežne, ale spomínam si, že som mala nejaké obdobie slabšieho spánku takže to s tým môže súvisieť. Každopádne radosť z jari ma našťastie neopustila a myslím, že v tomto čase som si zamilovala celkom dosť nových produktov. Možno nie nových na beauty trhu, ale nových v rámci tohto beauty blogu. A tie by som vám dnes rada ukázala pretože skutočne stoja za zmienku. 

Laky na nechty Pink Panda milujem hlavne pre ich farby, ktoré s obdobím jari krásne korešpondujú. Či už si spravím kombinovanú manikúru alebo farby použijem osobitne, hlavne tú ružovú, výsledný efekt stojí za to. Lak sú navyše cenovo veľmi dostupné, kúpite ich za niečo vyše 2 eur takže sa ich vyskúšať skutočne oplatí. A ten obal - to je jednoducho čistá jar, láska, zamilovanosť a všetko, čo k prebúdzaniu a novej energii v živote patrí. 

Revoltuion paletka bronzerov je set 4 nádherných farieb. Opäť plná glittrov, na ktoré aktuálne neviem prečo extra letím. Možno prechádzam do fázy luxusu a noblesy? Hm neviem, platovo to tak veru nevidím ale ktovie. Každopádne paletka je excelentná, farby mi sedia, dajú sa využiť opäť multifunknčne na oči aj na rozjasnenie pleti a navyše na prenášanie je veľmi skvelá a zatiaľ drží pokope. A dokonca má aj zrkadlo čo oceníte hlavne mimo domu. 

Riasenka Max Factor  2000 calorie mi spočiatku pripadala výdržou slabá. Postupne som však zistila, že je práve naopak super dobrá a navyše ultra ľahká. Dá sa vrstviť a dokonale odlíčiť, žiaden povlak na druhý deň a asi aj preto ju tak milujem. Myslím, že obrovský poklad ležiaci už pekných pár rokov na pultoch obchodov. Ja som ju kedysi príliš nebrala ako niečo extra super, no dnes mám iný názor. Je úžasná a používam ju najčastejšie zo všetkých. A to mám doma stále aj Maybelline riasenky. 


licenie revolution max factor paletka rozjasnovace oci riasenka

Rúž Maybelline odtieň Galactic Mauve 240 som spočiatku vôbec neospevovala. Videla som ho u jednej mojej obľúbenej biznis mentorky a to viete, že som ho musela mať. V drogérii sa síce ten odtieň netváril najviac žiarivo, ale povedala som si - risknem to. Rúže od Maybelline tieto klasické tuhé som zatiaľ v živote nemala aj keď sú na trhu dlho. Ako prvé som zaznamenala, že majú úžasné hydratačné vlastnosti. Samozrejme to ide ruka v ruka s výdržou, ktorá tým pádom vôbec nie je celodenná. Farba je trblietavá čo je ďalšia vec, ktorú som kedysi pri rúžoch nemohla vystáť. Avšak táto farba sa mi nakoniec páči. Je to kombinácia ružovej, fialovej a jemne hnedej. No tá hnedá tam byť za mňa nemusela, ale zvykla som si a nakoniec mi ten rúž pristane. Zároveň si všímam, že mám akési glitter obdobie a takéto lesklé farby sa mi páčia či už v líčení, na nechtoch alebo v oblečení. Nuž o farebnej typológii a psychológii inokedy, ale možno si len všimnite, aké farby nosíte. Určite sa tie farby v priebehu rokov menia a ono to veľa vypovedá o vás samotných a témach, ktorými si aktuálne prechádzate. Každopádne rúž je super a určite ho odporúčam. 

ruz pery licenie maybelline galactic mauve

Sprchový gél Dove to je taká klasika, ktorá vie vždy prekvapiť novými vôňami. Čo sa týka drogérie tak u mňa sú značky Dove, Indulona a Nivea takou stávkou na istotu. Dove mám celkovo veľmi rada a tento sprchový gél s vôňou lotusového kvetu a extraktu z ryže bol po dlhšom čase pre mňa zmenou zo sladkých typov vôní na také viac svieže a jarné.

Tak prehľad jarnej kozmetiky je za nami. Na to ako krásne a slnečno jar začínala tak sa nám potom v máji nejako dosť zadaždilo. Aspoň to však vraj avizuje dobrú úrodu a pre mňa ako milovníčku zberu húb poriadne úlovky v lese. Už len sa tam dostať pretože i keď som mala v jari narodeniny, tak ma skolila aj nepríjemná choroba takže to nebolo úplne tak ako by som si to predstavovala. No čo už aspoň som si oddýchla a asi aj schudla. Aj keď mám postavu stále super, tak mi to neuškodí. 

Majte sa krásne a napíšte mi akú kozmetiku ste si v jari obľúbili vy. 

Komentáre

  1. Ahoj, ten sprcháč od Dove vypadá skvěle a i ta řasenka od Max Factor. Já si během jara oblíbila tvářenku trend it up ač jsem tvářenková nikdy nebyla a korektor Rimmel Multitasker. V rámci péče sérum Beauty of Joseon a kofeinový oční krém The Inkey List :-)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý milý komentár.