História môjho života - top objemové riasenky!

Riasenky volume objem rias Maybelline recenzie huste riasy

Mojimi rukami už prešlo toľko kozmetiky, že si na niektoré kúsky už ani sama nepamätám. Chvalabohu, je tu ešte tento môj milovaný blog, ktorý si mnohé kúsky pamätá aj za mňa. Čo sa týka riaseniek, tiež som ich už vyskúšala kvantum a momentálne striedam už len pár osvedčených stálic. Riasenky, ktoré preferujem sú tie, ktoré dodávajú riasam objem. Pokiaľ teda patríte medzi ženy, ktoré hľadajú top objemové riasenky tak sa vám dnešný článok bude určite páčiť. A vezmeme to od podlahy, vcelku dosť historicky.

Ešte na strednej škole som používala také tie double riasenky (dnes PRO) od Loreal. Na moje veľké prekvapenie sa vyrábajú dodnes a to som bola na strednej asi tak 20 rokov dozadu. Sú to prelomové a skutočne legendárne riasenky. Na jednom konci máte bielu podkladovú bázu a na druhom klasickú, čiernu riasenku. Ok dnes je už možno biela podkladová riasenka bežnou vecou, ale 20 rokov dozadu tomu tak nebolo a Loreal patrili medzi skutočne výnimočné riasenky. Ten objem je určite zabezpečený aj tou bielou bázou avšak celkovo som tie riasenky milovala. Akurát si pamätám, že kedysi vcelku rýchlo vyschli. Hádam tomu už dnes tak nie je.

Presunieme sa do obdobia mojej aktívnej spolupráce so značkou Avon. Tam som mala možnosť zistiť, že aktuálne to už s riasenkami fakt vedia. V pamäti mi však utkvela hlavne 5 in 1 lashes riasenka, ktorá sľubuje kopec benefitov a majú ju dokonca aj v rôznych, farebných verziách. Odporúčam vám však siahnuť po klasickej čiernej. Tá mi prišla najlepšia a riasy boli skutočne volume effect. 

Značka Yves Rocher má čo sa objemu týka skvelú riasenku Sexy Pulp Up. Mala som ju už viackrát doma a stále mi sedela. Akurát po poslednej inovácii obalu mi už akosi nefungovala, avšak možno som len nejako netrafila dobré balenie. Šancu jej však ešte určite dám pretože je jednou z mojich top. Pamätám si, že som mala obdobie, kedy som točila dookola iba túto riasenku a Maybelline. Podľa toho, ktorá bola v akcii. A iné som ani neskúšala.

Na notino.sk kúpite značku Nobea. Tá má super 3D riasenku, ktorá sa možno na prvý pohľad nezdá tak super, no po pár použitiach, pochopíte. Spočiatku je akoby dosť mokrá, no potom sa ustabilizuje a robí nádherné riasy. Mala som už 2 balenia a určite si ju niekedy kúpim znova. 

Dostávame sa ku kráľovnám objemových riaseniek - riasenkám Maybelline. Či už siahnete po Colossal, Lash Sensational alebo ich najnovšej Sky High, všetky vám budú sedieť. Mojou srdcovkou je asi stále tá Lash Sensational len prosím vás, opäť klasická. Skúšala som vodeodolnú a nerobila objem ako klasické. Nuž teda úprimne ja som ešte dobrú vodeodolnú riasenku nemala aj preto si takéto riasenky ani nekupujem. Skúsila som pár, nesedeli mi a navyše ak sa idem kúpať tak to riešim jednoducho - no makeup. Ideme sa predsa kúpať, nie sme na nejakej módnej prehliadke. Alebo sa mýlim?

Posledným kúskom,  ktorý som mala spomenúť možno na začiatku je riasenka Max Factor 2000 Calorie. Prvé balenie som mala opäť niekedy na strednej,vtedy ma však príliš neohurila a navyše dosť rýchlo vyschla. Po rokoch som sa rozhodla dať jej druhú šancu a ako z môjho nedávneho článku viete, dopadlo to skvelo. Navyše je ultra ľahká a perfektne sa odličuje.

Tak to by sme mali, riaseniek je celkom dosť.  Až som sama prekvapená.  A dokonca mám doma aktuálne otvorené rovno 3 čo nie ne príliš praktické,  ale tak to vyšlo.  Najbližšie sa chystám na nejakú double Loreal riasenku.


Majte sa krásne a napíšte mi, aké riasenky na objem rias vám najviac vyhovujú. 



Komentáre