Dobrý v posteli - Jennifer Weinerová

Dobry v posteli Weiner knihy recenzie citanie blogerka

Od svojej známej som si minule požičala pár kníh. Úplne náhodne. Moje vlastné hľadanie už akosi nefungovalo. V knižnici nemali nič čo, som chcela, alebo to bolo na dlho a dosť beznádejne vypožičané. No a nové knihy chytíte v knižnici len sem-tam. Zároveň si rada nechám pri výbere kníh poradiť niekým, kto už dané knihy čítal. Chcela som nejaké romány, na ktorých sa zasmejem a čo-to poučím. A tak tu dnes máme knihu Dobrý v posteli od Jennifer Weinerovej.

Americký román ako mnohé, holt veľká zem, veľký trh. Občas by som si už rada prečítala aj o miestach a reštauráciách, ktoré sama poznám. Holt v tomto prípade som sa musela uspokojiť s americkým prostredím. Keď si toto odmyslím tak uznávam, že spočiatku som knihe príliš neverila. Dej bol taký nejaký pochmúrny a bez nádeje a nádej je to, čo musíme v živote nunte mať. Bez nej sa žiť nedá a vidíte to na všetkých tých ľuďoch, ktorí sú v depresii. Spočiatku som si teda nebola istá, či túto knihu neodložím neprečítanú. Na druhej strane sa však čítala dobre od prvej stránky, autorka naozaj vie vtiahnuť čitateľa do deja a nepíše nudne. Tento román je jedným z tých, ktorý vás nebude nudiť blbými siahodlhými opismi postáv či prírody. Jasné, sú tam, avšak nie je ich priveľa. A dej sa nerozbehne od strany 100. Také knihy fakt nemusím.

dobry v posteli knihy recenzie

Prezradím vám aj trochu z deja. Hlavnou hrdinkou je spisovateľka a novinárka Cannie, ktorá má plnšiu postavu. Nedávno sa rozišla s partnerom, ktorý píše pre istý časopis a má v ňom mileneckú resp. sexuálnu rubriku. A v nej opisuje svoje sexuálne scénky zo vzťahu s Cannie. Tým sa to začína a ďalej prezrádzať príliš nechcem, no samozrejme, že sa to našej hlavne hrdinke nepáči. Komu by aj, pretriasať svoj sexuálny život verejne nie je nič moc. Ani rodinné zázemie nemá naša hlavná hrdinka ktovie aké. Takže námet je dobrý. Postupne sa to však začne celé otáčať, rôzne zamotávať a kniha vás naozaj zaujme. A nie je prvoplánová takže nie, netušíte ako sa kniha skončí či ako sa to celé bude vyvíjať. 

Ja som sa touto knihou bavila, bavilo ma ju čítať. Je aj trochu hrubšia, má nejakých takmer 300 strán čo som skutočne ocenila, neprečítala som ju vďaka tomu za pár dní a je fuč. Pre mňa je čítanie knihy relax takže nezvyknem čítať nárazovo. Chcem si knihu vychutnať a aj preto sa mnohokrát stopnem, aby mi ostalo niečo aj na ďalšie dni. Knižné tipy sa totiž nehľadajú ľahko.

Dobrý v posteli je skutočne skvelý román, ktorý si zaslúži vašu čitateľskú pozornosť. Ak hľadáte niečo romantické, príbehové, zamotané, nepredívateľné a niekedy tak trochu aj napínavé - toto je trefa do čierneho. Knihu vám môžem vrelo odporučiť, myslím, že si na nej zgustne každá žena. Tak ako som ju zhltla ja a už teraz mi je za ňou smutno.

Majte sa krásne a napíšte mi, akú knihu by ste mi odporučili prečítať. Ak to nebude krimi či detektívka tak sa rada nechám inšpirovať. 

Komentáre