Ako ma Doktor Hauschka vrátil k ružovej kozmetike

ruzovy krem pletova kozmetika dr hauschka nemecka kozmetika biankanotes

Ruže a ružová kozmetika sa automaticky spájajú s destináciou Bulharsko. A ja pevne verím, že sa mi raz podarí vrátiť sa sem a nakúpim si tony kozmetiky. Pravdaže, to by sme museli ísť autom a na tak dlhé cesty sa ja necítim. Nie ako vodič, to už absolútne nie, ani ako spolucestujúci. Aj keď som cestovný typ a nebýva mi zle, som po cestách veľmi unavená. A to aj po tých bežných tripoch východ-západ, ktoré absolvujem pravidelne, niekoľkokrát ročne. Nuž ale to som už odbočila od ruží a ružovej kozmetiky, ktorou môj blog kedysi dosť hrdo ovlýval. Tie časy sú však dávno preč, no našťastie sa mi ich postupne darí oživovať. A to práve aj vďaka ponuke Elnino.sk, kde sa dá nájsť nejaká-tá ružová kozmetika. Napríklad vo forme ľahkého, hydratačného krému od Dr. Hauschku. Samozrejme, s výťažkom z ruží.

Značka má svoje meno v blogosfére dobre zapísané. A možno aj všade inde. U mňa doma sa nachádza skutočne po prvýkrát. Tak nejako som však tušila, že budeme kamarátky a mala som úplnú pravdu. Na chvíľku sa však ešte zastavím pri samotnej značke. Je prírodná a nesie meno po svojom zakladateľovi, Rudolfovi Hauschkovi. Ide o nemeckú kozmetiku, ktorá vlastní certifikát BDIH čo znamená, že netestuje na zvieratách, jej produkty neobsahujú ropné látky, syntetické farbivá či vône. Vyrábajú produkty tak na telo, ako aj na pleť. No a tá pleťová ma zaujíma samozrejme najviac. 

Vlastne netuším, čo je taká kultový, Dr Hauschka produkt. Ja som chcela nejaký pleťový krém. Pri prechádzaní ich portfólia som narazila na niečo, čo upútalo moju pozornosť. Značka má ružový rad resp. krémy s výťažkom z ruží. A to ako správny milovník ružovej kozmetiky musím mať a preskúmať. Bolo rozhodnuté, akurát som si pre istotu zvolila krém vo verzii Light. Existuje aj klasický krém, no nakoľko nemám vyslovene suchú pleť, radšej som zvolila toto. Pri prírodnej kozmetike je totiž hutný krém zvyčajne fakt huntý. 

Dr Hauschka lahky hydratacny krem na plet s ruzou

Krém ROSE LIGHT je určený pre normálnu pleť, neobsahuje SPF a má 30 ml. Stojí cca 17 EUR, čo je priznávam trochu vyššia, no za mňa v prípade pleťového krému stále akceptovateľná. Pri pohľade na zloženie je vám tiež jasné, že platíte za kvalitu. V produkte je hneď na druhej priečke sezamový olej, potom tu máme ružovú vodu, mandľový, slnečnicový olej, bambucké maslo a mnohé ďalšie oleje a látky. Produkt vonia, čo ma trochu prekvapilo, no ide o vôňu z prírodných esenciálnych olejov. To je podľa mňa vždy tak trochu hop alebo trop, esenciálne oleje vedia byť tiež dosť výrazné a niekomu môžu spôsobiť alergiu. 

A teraz vás už asi zaujímajú moje vlastné dojmy. Tak v prvom rade milujem hliníkové tuby a krémy v nich. Skutočne oveľa viac ako tie plastové takže za obal má značka rozhodne bod najviac. Vzhľad je jednoduchý, tu by som si ja vedela predstaviť niečo krajšie, ale nevadí. Krém vonia po ružiach, vôňa je pekná, no na môj vkus dosť výrazná, čo som úplne nečakala. Napriek tomu to mojej pleti neprekáža, a krém znáša perfektne. A nielen čo sa týka vône, ale aj samotného účinku. Krém je úžasný, je síce denný, no ja ho používam znova ako krém na všetko - na deň, na noc aj ako podklad pod make-up. Nežmolkuje, perfektne sa rozotiera, nesedí na pleti, no vyživuje ju dostatočne. Nie je zbytočne hutný ani mastný, no zároveň sa z pleti nestratí. Jednoducho krém ako má byť. Skutočne chápem čo na týchto krémoch všetci tak milujú. 

Hodnotenie: 4/5 bodov, keby menej voňal tak plných 5.

Napriek trochu výraznejšej vôni sa k nemu rozhodne opäť vrátim. Stal sa mojím miláčikom a obsadil si čestné miesto v kategórii top pleťových krémov. A tam boli ako viete doposiaľ len Havlík Krásna slečna a Weleda kosatec. Zdá sa, že konečne mám tretí krém, ktorý môžem točiť podľa chuti. Doma mám aktuálne všetky tri krémy, všetky sú prírodné a všetky skvelé. A ja som šťastná, že moja prvá skúsenosť s pánom doktorom Hauschkom bola skutočne na jednotku. 

Používate produkty Dr. Hauschka alebo ste doposiaľ nemali tú česť?

Komentáre

  1. Miluju tyhle "růžové" vůně :-) Věřím, že kosmetika může pomoci, je fakt, že já už třeba bez Saloos nedám ani ránu

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý milý komentár.