Podkladové bázy pod očné tiene

Ocne tiene vydrz podkladove bazy Artdeco Revolution

Tie z vás, ktoré máte mastnejšie očné viečka určite poznáte poklad menom báza pod očné tiene. Ja patrím rozhodne medzi tie, ktorým bez bázy očné tiene rýchlo zmiznú. Báza to jednoducho istí a kým kedysi to bol veľmi výnimočný produkt, dnes ho má vo svojom portfóliu takmer každá (ak nie úplne každá) značka. Lenže práve veľa rýb v mori spôsobuje stratu kvality. A deje sa to aj v prípade podkladových báz. Sama som mala doma zopár, ktoré za nič nestáli a skutočne nič nerobili. Dnes mám doma dve, ktoré sú obe perfektné, no každá v niečom iná.

Myslím, že pri vytváraní podkladovej bázy pod očné tiene sa výrobcovia inšpirovali korektormi. Mnohé bázy sú rovnako ako korektory tekuté, niektoré sú tuhé tyčinkové a sú aj také tie kelímkové. Ešte ich môžeme rozdeliť na tie bezfarebné alebo na tie, ktoré sú farebné, zvyčajne svetlohnedé. Za mňa sú najlepšie tie, ktoré sú mierne zafarbené a reálne vedia zjednotiť a mierne zafarbiť viečko. Píšem mierne, pretože tu ide skutočne o mierne zafarbenie a zamaskovanie drobných žiliek. Navyše, jemný hnedý základ vie zlepšiť kvalitu akéhokoľvek očného tieňa. Sama som skúšala najprv používať ako podklad pod očné tiene korektor. Ideálne dlhotrvácny a samozrejme dobre pigmentovaný pretože poznáme aj korektory, ktoré sú vo flakóne béžové, no v realite sú priesvitné a nekryjú absolútne nič. Nenašla som však korektor, ktorý by sa správal úplne ako podkladová báza.

Pri báze totiž nejde len o to naniesť si niečo, po čom bude tieň lepšie kĺzať. Báza nesmie po čase hrudkovatieť a za mňa by mala to viečko trochu ošetrovať a farebne zjednotiť. Ja teda siaham po béžových bázach, tie bezfarebné idú akosi, aspoň zatiaľ, mimo mňa. Bez bázy si očné tiene nikdy nedávam, jedine ak by som išla niekam na hodinku, no inak to nemá zmysel. Ako bázu môžete ešte vyskúšať fixačné spreje či bázy určené na pleť. Efekt by mal byť rovnaký, no za mňa sú najlepšie tie určené priamo na oči. A tou prvou a za mňa najlepšou je práve báza v tuhom stave od Artdeco. 

artdeco podkladova baza licenie oci tiene

ARTDECO podkladová báza je krásna, nunu chutná mini krabička. Ukrýva 4 gramy bázy, čo vám vystačí na tak dlho, že vám báza skôr vyschne a začne zmolkovať ako by ste ju stihli spotrebovať. Naberáte si ju prstom, čo som osobne neznášala, no dá sa to obísť použitím tvrdšieho štetca. Táto báza bola prvou, ktorú som skúsila a aj keď som vedela, že mi do dvoch rokov stuhne a zaschne, kúpila som si ju opäť. Je totiž jemne béžová a dokáže krásne zjednotiť viečko. O výdrži tieňov tu nemožno pochybovať, môžete s ňou ísť aj na ples. Pred hyper zdražovaním stála iba 4 eurá, dnes už stojí viac, no na Elnino.sk ju stále viete zohnať za sympatickú cenu. 

GOSH vyrába stále super podkladovú bázu v tyčinke. Tú som si ja kúpila dvakrát, prvé balenie bolo skvelé, zatiaľ čo to druhé akosi nebolo ono. Báza žmolkovala a to je asi to najhoršie, čoho sa pri báze pod očné tiene obávate. Ja si oči líčim úplne nakoniec, skúšala som to naopak, no zdá sa mi, že to nie je ono. Rozhodne však táto báza stojí za vyskúšanie a možno už tento divný problém odstránili alebo som mala nejaký starší, chybný kus. 

Revolution oci podkladova baza tekuta tiene

REVOLUTION je moja prvá, reálne tekutá báza v živote. Samozrejme, nebyť mojej beauty nenažranosti a adventného kalendára číslo dva vo výpredaji, nemala by som ju. Avšak osud zariadil, že ju doma mám a celkom rada ju aj používam. Je tekutá a zafarebná, no tu to zafarbenie nerobí takmer žiaden efekt zjednotenia očného viečka či skrášlenia tieňov. Napriek tomu báza funguje a ja ju používam veľmi rada. Dôvod je až triviálne jednoduchý, báza sa nanáša sama pomocou aplikačného štetca, aký poznáte zo všetkých korektorov. Takže si nemusím špiniť prsty a báza je na mieste ihneď. To je dôvod, pre ktorý báze odpustím, že až tak nezjednocuje viečko. 

Do dnešného top výberu sa dostali 3 bázy, každá je v inej forme. Tekuté preferujem asi najmenej, no na druhej strane, sú čo sa týka aplikácie, najjednoduchšie. Gosh sa tiež aplikuje mega jednoducho, no napriek tomu je môj absolútny miláčik práve báza od Artdeco. Netuším, či  by ju po zaschnutí prebral alkohol alebo čo, do toho sa v prípade očí ja asi púšťať nebudem. Pravidlo pri kozmetike je také, že čokoľvek sa týka líčenia očí, treba byť skutočne obozretný. Veď ako sa hovorí: oči máme iba jedny. A také alergie vedia dosť znepríjemniť život. 

Akú podkaldovú bázu pod očné tiene používate a máte najradšej?

Komentáre

  1. Ahoj, já docela často začínám a končím u báze Dermacol jednoduše proto jak jednoduše je dostupná. S výdrží mi asi úplně nepomáhá a tak až jí dodělám už mám v šuplíku připravenou na zkoušku jakousi od essence. Mám hodně citlivé oči, takže cokoliv nového je taková ošemetná věc. Taky bojuju poslední dobou s otékáním očí a s výběrem vhodné linky - přijde mi, že buď vůbec nepíšou nebo mají hrozně tvrdý hrot, že to člověka do toho víčka až jako píchá ...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Sabi ako ti len s tými linkami rozumiem. Mala som jedny skvelé, no opäť ich prestali vyrábať. Takže hľadáme dve, mám teraz jedny vo fixe, píšu ale výdrž nie je žiadna sláva. Čoskoro o nich napíšem, no v hľadaní sme spolu.

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý milý komentár.