Linky v pere po prvýkrát

Maybelline Hyper Precise linky oci blogerka slovenska biankanotes

Nechcem sa už príliš opakovať, no asi som vám už spomínala, že tento rok je u mňa rokom miznutia kozmetiky. Nemizne však u mňa doma, to práve naopak. Mizne z ponúk značiek a pultov online aj offline obchodov. Jednoducho tento rok som si v mnohých prípadoch musela hľadať nových miláčikov. A do tohto sa mi veru nepúšťalo ľahko, i keď rada skúšam nové produkty. Tekuté očné linky sú mojou súčasťou už pár rokov. Dlho som používala iba tie s pevným hrotom. A potom prišli tie ultra super linky Loreal Ultra Precision. No a zakrátko na to s ich výrobou prestali alebo som ich ja objavila neskoro. To je dilema asi ako čo bolo skôr - vajce alebo sliepka. Takže som musela hľadať odznova. Tie s pevným hrotom sú samozrejme stále v prevahe, vyrábajú sa a sú fajn, no občas mám pocit, že sú k jemnému očnému viečku príliš agresívne. A tak som sa rozhodla skúsiť niečo, voči čomu mám veľa výhrad - linky vo fixke. Presvedčil ma fakt, že sa už roky tešia veľkej sláve a moja milovaná značka Maybelline jedny také má. Sú nimi Hyper Precise all day. Ok trochu ma uchvátilo aj to slovíčko Precise. V prípade predošlých liniek od Loreal sa mi to vyplatilo. Tak som si ich vybrala a pustila sa do testovania. A dnes uvidíte výsledok aj to či vám ich odporúčam alebo radšej nie. 

Dobre, siahodlhý úvod máme za sebou, no ja to jednoducho inak neviem. Snáď ste si už na moju písomnú výrečnosť zvykli. Skôr ako pristúpim k samotnej recenzii vám musím ozrejmiť ešte jednu vec. Prečo som sa tak veľmi vyhýbala linkám vo fixke. Spomínam si, že som akési jedny dávnejšie mala. Už si fakt nepamätám značku, no viem len, že mi extra rýchlo vyschli a aj kým boli ešte mokré, totálne nekreslili. Tým sa moje skúšanie liniek vo fixke skončilo. Zdá sa však, že od tej doby prešli tieto linky dlhým vývojom a verím, že upravili tieto počiatočné vady. Linky Maybelline kúpite za cenu cca 5 EUR, čo je za mňa viac ako skvelé. Sú čierne, sú vodeodolné a sú matné. Pri linkách ich vodeodolnosť oceňujem, býva zárukou toho, že sa linky neotláčajú a dobre držia. 

ocne linky vo fixke vodeodolne tekute cierne maybelline

Maybelline riasenky milujem, no a tak som dala šancu aj ich linkám. Sú vo fixke, otvárajú sa ľahko, tá fixka resp. hrot mi pripadá nejako zbytočne dlhý, ale nie som odborník, možno to má nejaký účel. Tak som si linky naniesla a čakala čo sa bude diať. Uznávam, dokážu vykresliť vcelku tenké linky a pracuje sa mi s nimi po troche cviku viac-menej dobre. Stále nedosahujú úroveň toho, čo si predstavujem pod pojmom top, ale dávam im šancu. Po nanesení som sa po pár hodiných pozrela do zrkadla a čo nevidím - linky otlačené na hornom viečku. Totálna katastrofa. Ok je pravda, že očné tiene používam v poslednom čase pomenej. A s nimi sa linky držia na viečku lepšie ako bez nich. No aj tak ma to otláčanie nepríjemne prekvapilo. A to som mala linky na sebe možno 2 hodiny. Hovorím si toto má byť vodeodolné? No neviem neviem. Po nejakej dobe som sa odvážila na ďalšie pokusy s linkami. Zvolila som rovnaký postup avšak použila som aj nejaký podklad pod očné tiene. A výsledok bol úchvatný, linky držali na mieste po celý deň, bez rozmazania. 

Hodnotenie liniek: 4/5 bodov, vcelku dobré. 

Pokiaľ máte mastné očné viečka ako ja, aj pred linkami použite podklad. Takto vám budú držať na mieste po celý deň. Odličovanie liniek je fajn, ale sú to linky takže bežné odličovače si s nimi až tak neporadia, tie dvojfázové bez problémov. Takže aj linky vo fixke ma konečne príjemne prekvapili, mám ich pár mesiacov a stále sú mokré, stále kreslia. A sú precise asi v tom, že sú tenké a vedia kresliť dosť precízne. S trochou cviku je šanca, že budeme veľké kamošky. Neprekonali síce moje top od Loreal, ale čo už, keď sa nevyrábajú. 

Majte sa krásne a dajte mi vedieť, ktoré tekuté linky vám najlepšie sedia aj kreslia. 


Komentáre