Kozmetika H and M - laky

H and M lak na nechty manikura ruzovo-fialova lakovanie nechty kvalita

Veľmi dávno, ešte skutočne v prvých rokoch tohto blogu, som milovala malinovú masku siete H and M. Veru, nepredávajú len oblečenie či doplnky, ale aj kozmetiku. A aj keď sama bývam voči takýmto no name značkám skeptická, pri H and M som to riskla a vyplatilo sa. Za tie roky už svoj kozmetický rad zmenili a povestnú masku už nepredávajú. Nedávno som v tomto obchode bola znova. Sem-tam sa mi tu podarí kúpiť niečo na seba a i keď tentokrát nemali nič, čo by ma zaujalo, pristavila som sa pri ich kolekcii lakov. A zaujala ma farba, ktorá sa dá najlepšie opísať ako fialovo-ružová. Nie príliš svetlá, ani extrémne tmavá. Niečo podobné som doma mala od značky Yves Rocher, samozrejme, už sa ten lak nevyrába. Vetu, že sa niečo prestalo vyrábať čítavate tento rok u mňa pomerne často. Nie som z toho nadšená, no deje sa mi to. Každopádne som sa rozhodla, že krásny lak za cenu cca 5 EUR si kúpim. Za skúšku až tak veľa nedám.

Poznáte ma, na laky na nechty som veľmi náročná. Ak to nedrží dosť dlho, nemá to v mojej zbierke čo robiť. Tak som skúšala, koľko dní dá tento. A neuveríte, ale skutočne patrí medzi laky dlhotrvajúce. Neviem, čo sľubuje výrobca, v predajni majú ku kozmetike žalostný, takmer nijaký popis. Logicky teda chápete, že som sa mohla spoľahnúť iba na vlastné testovanie. A to dopadlo nad moje očakávania. Skutočne excelentne. Lak dal s prehľadom týždeň, čiže celých 7 dní. Samozrejme, v dvoch vrstvách a s podkladovým lakom. 

lak manikura handm siet

K celkovej výdrži lakov prispieva ešte niekoľko faktorov. A verte mi, že ak by som sa nimi neriadili tak mi ani tie kvalitnejšie laky nevydržia. Na druhej strany, ak je raz lak málo trvácny, môžem robiť všetky body tejto nechtovej rutiny, aj tak rýchlo zlezie. No mne veľmi pomáha nepoužívať horúcu vodu na umývanie rúk (nechápem, prečo to je by deafult v zime takto u mnohých ľudí nastavené). Tiež pri upratovaní zvyknem používať rukavice. Výnimkou je riad, ten umývam normálne bez rukavíc, tam to chce cit. Avšak tu sa to dá vylepšiť používaním prostriedkov na riad s označením Sensitive. No a myslím, že veľký vplyv má fakt, že si nanesiete lak rovno v dvoch vrstvách. S jednou mi lak vždy zliezol raz dva a bolo jedno, o akú značku ide. 

Myslím, že k laku na nechty toľko stačí. Nemám čo dodať, je úžasný, stojí podľa mňa primerane. Ok ak nedáte za lak viac ako 2 eurá, tak vám to asi príde dosť. Ja osobne to neriešim, idem za kvalitou a navyše 5 EUR za lak nie je nič extrémne. Lak nie je jednorázová záležitosť, vydrží vám skutočne dlho. Inak lakovanie nechtov ma v poslednom čase znova začalo baviť. Paradoxne nechodím fyzicky do práce (žiaľ stále), no možno si to práve týmto kompenzujem. Aj keď ja mám nechty našťastie pekné a rada ich ukazujem aj si ich rada lakujem. 

Majte sa krásne a dajte mi vedieť, či si nechty lakujete samé. Ak áno, aké značky lakov zvyknete používať?

Komentáre