Kozmetické katastrofy 2023

beauty prepadaky kerastase bourjois oysess


Rozmýšľala som, že tento článok o beauty prepadákoch alebo katastrofách tento rok vynechám. Nemala som našťastie až toľko beauty prešľapov. Skôr ma postretla smola toho, že sa produkty prestali vyrábať. To je podľa mňa oveľa väčšia smola, aspoň pre mňa. Každopádne zopár produktov som našla, sama sa čudujem, že je ich len tak málo. Normálne som musela presondovať blog aj vlastnú kúpeľňu aby som pre tento článok našla vhodný materiál. No a niečo som našla, nebude toho veľa, avšak pár vecí tu jednoducho musím spomenúť.

A musím začať tým najväčším prepadákom roka a tým je šampoón na farbené vlasy od Kerastase. Túto značku milujem a čo som od nich mala, všetko mi sedelo. Preto by mi ani vo sne nenapadlo, že ich inovovaný šampón na farbené vlasy mi nesadne. Kedysi mali iný a ten mi sedel perfektne a to je pri šampónoch na farbené vlasy dvojitá výhra. Nesedia mi totiž mnohé, sú pre vlasy príliš zaťažujúce. No a tento nie je výnimkou. Vlasy sú mastné oveľa rýchlejšie, zároveň sú dosť ťažké, čo je práca silikónov. Som však prekvapená pretože aj predošlý šampón obsahoval silikóny, ale sedel mi. Tento ani za svet, škoda ho, bol vcelku drahý, okolo 25 EUR a stojí mi doma takmer celý. Toto je obrovský prešľap, nie vždy je inovácia prospešná.

korektor bourjois heatlhy mix zlty podton


Pokračujem korektorom od Bourjois Healthy Mix. Tak po prvé, tá farba je oničom, je to mega žlté a mne to nesedí. Ešte väčší problém je však jeho žmolkovanie resp. drolenie a mapovanie. A to aj v mini množstve a pod očami. Našťastie sa mi ho podarilo posunúť ďalej, tak uvidíme či novej majiteľke sadne lepšie ako mne. Každopádne tu sa mi stalo presne to, čo sa mi deje často. Milovala som ich Radiance Reweal, prestali ho vyrábať. Tak som siahla po inom z tejto značky a prešľap ako bejk. Jednoducho neodporúčam. 

Wibo fixačný sprej na makeup je ďalšia beauty zbytočnosť. A ako tak pozerám, ani som vám ho na blogu neukazovala. Bol súčasťou môjho prvého mystery bagu v živote z e-shopu Pink Panda minulý rok. Všetko ostatné, čo obsahoval mi tuším sedelo, ale toto nerobilo nič. A tuším to aj dosť blbo rozprašovalo produkt. Jednoducho nič čo potrebujete. Pokúšala som sa ho doma nájsť, no zdá sa, že som sa ho už úspešne zbavila. Tak vám sem aspoň hodím link aby ste videli na vlastné oči, čomu sa vyhnúť.

prirodny balzam na pery oyess cesko dm


No a na záver jeden balzam od značky Oyess. Kúpený v Česku v DMke, u nás som túto značku dosiaľ nevidela. Zlákalo ma prírodné zloženie a obsah medu. Vonia fajn, avšak moje pery vysušuje. A to sa mi niekedy stáva aj pri prírodných balzamoch. Škoda ho, pretože podľa zloženia obsahuje samé oleje ako ricínový, kokosový, jojobový olej sójový olej či bambucké maslo. Nechápem, avšak u mňa nezabodoval.

Ako tak pozerám, nakoniec sa predsa len niečo našlo. Nebolo toho však veľa a ako vidím, mnohé produkty vôbec neuzreli svetlo tohto blogu v roku 2023. Zdá sa, že si už kozmetiku vyberám lepšie a zároveň mi nestojí doma to, čo mi nesedí. Aj keď aktuálne hľadám kamošku, ktorej budem kozmetiku posúvať.  Nebojte sa, kamošky mám, len nie sú príliš beauty založené. A doma už kozmetiku niet komu dávať takže asi to budem predávať alebo dávať do giveaway. 

Čo z kozmetiky sklamalo vás? A ako sa pasujete s tým, či nesedí vám, no niekomu inému by mohlo?

Komentáre

  1. Dceři šampony od Kerastase taky nesedly. Má vlasy jemné a tyhle výrobky ji je zatěžují a mastí.
    O všem? Ovšem!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Moje sú tiež také jemnejšie, takže asi to máme podobné. No predtým mi Kerastase sedel, ale tento nový variant vôbec.

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý milý komentár.