Telo ako Afrodita s Afrodita Cosmetics

bambucke maslo afrodita cosmetics telo biankanotes

Ktorá z nás by nechcela byť krásna ako grécka bohyňa Afrodita? Teda, nevidela som ju síce nikdy na vlastné oči, ale legenda o jej kráse sa šíri po celom svete. Zdá sa, že sa o nej dopočuli aj v Slovinsku. Práve tam som totiž počas letnej dovolenky dva roky dozadu objavila značku Afrodita Cosmetics. Úplne v bežnej drogérii na mňa pozerala táto kráska. No a ja som samozrejme kráse Afrodity neodolala. Domov na Slovensko som si doniesla ich Telové maslo Nourish Gold. Síce si na svoju slávu u mňa doma muselo pre zásoby trochu počkať, ale už ho konečne používam. A poviem vám, skutočne som sa zamilovala. No ale to už tak trochu predbieham.

Maslo je balené v tmavom, čiernom kelímku a má 200 ml. Telové mlieko s týmto obsahom by som minula pomerne rýchlo, ale maslo, to je iná káva. Toto maslo je totiž skutočné maslo. Musela som vám sfotiť zloženie aby ste mi verili. Veru áno, hneď za vodou sa nachádza bambucké maslo. Ďalej sú tam vzácne oleje ako slnečnicový či jojobový olej. A v zložení je ešte jedno maslo a to kakaové. Nuž teda za mňa úlovok roka. Jeho cena bola na to, čo všetko obsahuje krásna, určite do 10 EUR možno aj menej, ale je to už skutočne dávno a presnú cenu vám nepoviem. Našla som ho našťastie aj na ich stránke, kde stojí necelých 9 EUR, takže zdá sa, že pamäť mám dobrú.  

inci zlozenie kozmetiky telove maslo


Dôvod, prečo som si toto maslo kúpila bola hlavne jeho vôňa. No a potom zloženie a chytľavý názov kozmetiky. Zároveň posledné roky ulietavam na rôznych telových mliekach, krémoch a maslách a mám ich doma vcelku slušnú zbierku. Kedy to miniem netuším, ale najčastejšie si kupujem práve tieto typy produktov. Presuňme sa však už konečne od omáčok k tomu podstatnému. Prečo toto maslo tak milujem? 

Po prvé, vonia neuveriteľne, tá vôňa je sladká, ale nie je umelá. Je výrazná, ale stále jemná aj keď uznávam, že táto veta je dosť kontrastná. Každopádne mne sa tá vôňa extra páči. Ďalej milujem konzistenciu tohto masla. Ak ste mali doma niekedy čisté bambucké maslo, tak toto maslo je hutnosťou takmer totožné. Hovorím takmer, je o niečo redšie, ale ten rozdiel je veľmi malý. Maslo je skutočne tuhé, no napriek tomu sa rozotiera vcelku ľahko. Ja ho používam na ešte vlhkú pokožku a ide to dobre. Samozrejme, je to maslo takže to chce trochu zapracovať, ale nie je to žiadna otrava či veda. 

Maslo používam veľmi rada aj ako krém na ruky. Jednak vonia úžasne takže si ho rada aplikujem tak často, ako to len ide. No a zároveň skutočne perfektne hydratuje - telo aj ruky. Jednoducho toto je produkt, ktorý hydratuje pokožku až do ďalšieho umytia. Môžete sa naň spoľahnúť. A ja už len dodávam, že toto je moja aktuálna zimná láska. Vidíte, asi som ho mala pridať aj medzi top produkty minulého roka, ale píšem vám o ňom až teraz takže časový sled by nesedel.

Hodnotenie masla: 5/5 bodov, perfektné.

Jediné mínus tohto masla je, že sa u nás kúpiť nedá. Najbližšie v Slovinsku čo nie je až tak ďaleko, ale zase ani tak blízko. Samozrejme, viete si ho asi aj objednať zo zahraničných e-shopov, no toto som ja zatiaľ neskúšala. Maslo sa míňa pomaly takže vám vydrží dlho, ja ho používam už skoro dva mesiace a ako vidíte, je stále takmer plné. Každopádne už teraz viem, že až ho spotrebujem, bude mi za ním smutno. Ak teda plánujete výlet do Slovinska určite sa po tejto Afrodita Cosmetics pozrite. 

Zvyknete si z letných dovoleniek nosiť lokálnu kozmetiku? 

Komentáre

  1. Ahoj, nejsem moc zvyklá jezdit na dovolené do zahraničí, z Říma jsem si nic nepřivezla byla jsem omezená příručním zavazadlem. Nicméně jako nápad to zní skvěle, pokud to letos vyjde určitě na to nesmím zapomenout.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jasné, batožinové obmedzenia tiež neznášam, ale ako blogerka aj do tých 100 ml stále niečo kúpim. No Taliansko nie je príliš krajina na kozmetiku, ja som tam bola a obchod ala drogéria som veru nenašla.

      Odstrániť
  2. Jelikož jsem nikdy na dovolené v zahraničí nebyla, tak zatím ne. 🙂

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak možno raz v budúcnosti pôjdeš a niečo zaujímavé nájdeš.

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý milý komentár.