Beauty novinky a nákupy Február

beauty novinky elnino notino stetce kozmetika biankanotes

Zisťujem, že ma tieto články vcelku bavia. Od začiatku mesiaca si poctivo píšem, čo som kúpila alebo dostala, aby som vám mala čo ukázať a na nič nezabudla. Musím však priznať, že fotenie nebolo vôbec easy. Vkuse som na niečo zabudla a mohla som začať odznova. Snáď to bude dávať zmysel. Nákupov aj noviniek je tu skutočne dosť, niečo mi prišlo aj v rámci spolupráce takže článok bude skutočne výživný. Myslím, že bez ďalších rečí sa doň môžeme hrdo pustiť. 

Elnino spolupraca produkty starotlivost o plet euphoria

PRODUKTY V RÁMCI SPOLUPRÁCE

V rámci spolupráce s e-shopom Elnino.sk sa konečne oživí moja starostlivosť o pleť. Ak si spomínate, minulý rok to nebolo v tejto kategórii nič extra a hlavne mi chýbalo dobré pleťové sérum. A tak som si vybrala na testovanie práve sérum kórejskej značky Beauty of Joseon. Ide o revitalizačné sérum so slimačím mucínom a ženšenom. Na doplnenie som si ešte vzala aj kávový pletový peeling, tentokrát z radov prírodnej kozmetiky Purity Vision. 

No a ako taký mini darček mám doma z Elnina aj parfumované telové mlieko CK Euphoria. Netuším, ako to vonia a aj preto som sa potešila, že budem môcť túto kultovú Calvin Klein vôňu vyskúšať. Hoci vo forme mlieka to určite vonia trochu inak ako samotný parfém, na skúšku to nie je zlé.

vianocne balicky kozmetika vypredaje sale loreal mexx

POVIANOČNÉ BEAUTY BALÍČKY

Nie som príliš zástanca výpredajov a zliav. Akosi na ne nemám šťastie. Zdá sa však, že sa konečne karta obrátila a ja som si ulovila až 3. Jeden som vám ukazovala ešte v predošlom článku od značky Nivea. No a potom som chytila za polovičné ceny set Mexx a ešte Loreal. Mexx ma prekvapil, vonia fajn, nevydrží to dlho, ale nevadí. No a Loreal obsahuje pleťový krém, micelárnu vodu a pleťovú masku. Vyšiel ma na 9 EUR pričom len samotný krém stojí spomínaných cca 9-11 EUR. Takže aj keď pleťovú kozmetiku z drogérie, špecificky krémy kupujem fakt minimálne, tu som jednoducho neodolala. 

DAROVANÁ KOZMETIKA

Tak vám sedím  s kamoškou na našom pravidelnom pokec stretnutí. A tu zrazu mi hovorí, že má doma set na vlasy od Dermacolu, ale nesedí jej. Vypleštila som oči, Dermacol má aj starostlivosť o vlasy? To som teda nevedela. No a tak mi darovala šampón a kondicionér pre brunetky. Síce už vraj brunetky nie som, no podľa mňa blond tiež nie. Takže moje plavé vlasy to rozhodne znesú. Koniec koncov ide o šampón na umývanie vlasov a nie na ich zafarbenie. Dermacol ma teda prekvapilo a uvidíme, aká bude kvalita. Inak šampón a kondicionér z rovnakého radu to ja doma nemávam, takže double novinka. 

dermacol sampony brunetka catrice alverde

OSTATNÉ NÁKUPY

Nakoľko mám doma dosť plné stavy, snažila som sa nakupovať minimálne. Výnimku tvorili povianočné balíčky, to však už skončilo takže prírastky ďalšieho mesiaca budú určite menšie. Nateraz som však neodolala a kúpila som si pleťový krém Catrice. V blogosfére je dosť ospevovaný, vraj je super výživný, obsahuje ceramidy a na zimu by mi mal sedieť. No sedí, aj keď je desne silikónový, no zatiaľ sa mi páči. A ešte som si musela doplniť zásoby vysúvacích ceruziek od Alverde, sú totiž jedinečné a jedna mi už došla. 

notino stetce licenie dekorativna kozmetika makepu

Takmer by som zabudla na sadu štetcov Notino. Mali takú akciu že doprava zdarma a to sa teraz oplatí. Tým pádom vás produkt vyjde na toľko, koľko je cena na internete a takéto akcie sú podľa mňa najlepšie. Presne takto ku mne prišla nová sada štetcov. Dokonca aj v krásnom obale - pepermintovej taštičke. Štetce sú krásne takže rozmýšľam, či budú cestovné alebo sa nimi budem líčiť bežne. Myslím, že na používanie párkrát ročne by ich bola škoda. Ešte uvidím. 

NOVINKY NA BEAUTY TRHU

Z noviniek beauty trhu vám dávam echo na nový makeup značky Dermacol. Rovnako má nejaký nový aj Gabrielle Salvette, ten by sa ku mne mal čoskoro dostať, tak uvidíme. Moja milovaná Weleda má tiež pár noviniek. Jednak dosť rozšírila rad Skin Food, sama chcem niekedy vyskúšať ich čistiaci krém či nočný krém. A má aj komplet nový rad, spoznáte ho podľa tmavomodrého obalu a obsahu modrého horca. Dostupný aj v DMke, overené. 

Viac som zachytiť akosi nestihla, každopádne verím, že sa vám článok páčil. Podľa mňa som toho nakúpila a získala celkom dosť. Asi najviac ma potešil balíček Loreal, ten pocit, keď konečne kúpite niečo v poriadnej zľave je fantastický. Rovnako tak ma veľmi teší aj nové sérum, zdá sa, že je to kandidát na top séra, ale ešte stále ho testujem, takže nepredbiehajme udalosti. Verím, že budúci mesiac sa budem viac krotiť, koniec koncov Vianoce už skončili a aj výpredaje po nich. Inak sa mi doma darí úspešne produkty míňať, takže som na skvelej ceste trochu uvoľniť svoje skladové beauty zásoby. Avšak takéto predsavzatie mávam každý rok a vždy dopadnem rovnako. Tak uvidíme.

Majte sa krásne a napíšte mi, čo vás nedávno v rámci kozmetiky potešilo. 

Komentáre