Catrice HYDRO protect krém na suchú pleť

Catrice hydration krem na plet sucha plet supinky

Nepatrím medzi sušienky, ale v zime sa tá moja pleť tak občas správa. V mrazoch sa na nej dokonca vedia tvoriť aj šupinky. A to uznáte, že len tak obýčajný krém si s nimi neporadí. Skúšala som hádam všetko, čo doma mám, no aj tu nastal problém. Zistila som, že mám doma deficit nielen pleťových sér, ale aj hutnejších krémov na zimu. Našťastie ma kamošky blogerky zachránili a ja som vedela, čo musím vyskúšať. Je to práve tento vcelku nový Catrice krém, ktorý si už stihol získať svoju slávu medzi blogerkami. Ide konkrétne o pleťový krém HYDRO PROTECT MELTING MOISTURIZER. No a práve o ňom vám toho dnes chcem a zároveň aj musím napísať viac.

Začnime obalom, cenou a tým, čo krém obsahuje. Také tie pre mňa na písanie nudné, ale pre vás na čítanie rozhodne dôležité informácie. Krém obsahuje 50 ml a predáva sa za cenu cca 6 EUR. Ja ho mám z Notino.sk. Mal by sa síce dať zohnať aj v drogérii, ale akosi som ho tam nevidela. A to som prešla skutočne zopár predajní aj sietí. Našťastie to online shopy vždy zachránia. Pomer cena množstvo podľa mňa skvelé. Bežné krémy na pleť majú len 30 ml takže toto je rozhodne plus. Na mňa ako spotrebiteľa zapôsobilo aj balenie, čisté, krásne, nádherná farebná kombinácia. Takže na prvý pohľad paráda.

Poďme už konečne k zloženiu a tomu, na akú pleť je krém vhodný. Krém obsahuje kyselinu hyalurónovú, hydratačné zložky a pozor - ceramidy. A tie ako iste viete v krémoch vyhľadávam resp. od čias mojich skúseností s Cerave mliekom s ceramidmi, vhodnom aj na pleť, je to za mňa top zložka. Produkt je vegánsky, vhodný pre všetky typy pleti a mal by zabezpečiť jej hĺbkovú výživu. No a možno topka na záver oficiálnych informácií - je bez parfumácie. 

Catrice hydro protect krem zlozenie inci ceramidy

No a teraz už poďme na moje dojmy. Toto je prosím pekne i keď vegánsky, ale stále podľa mňa taký akoby veľmi silikónový a vyhladzujúci krém. Je to iný efekt na aký som zvyknutá pri prírodných krémoch. Možno aj z toho dôvodu ho na jedno použitie potrebujete viac. Rozotiera sa však skutočne rozprávakovo, skoro ako nejaká jemná pena či šľahačka. Konzistencia je zamatová a na pleti vám vytvorí efekt ala detská pokožka. Podľa mňa je toto super krém za skvelú cenu. Za mňa sa však pomerne rýchlo spotrebúva, po mesiaci intezívneho používania mi z neho ubudla už polovicu čo je dosť. No a nie som si celkom istá nakoľko až tak preferujem tak extra vyhladzujúce krémy. 

Skúšala som tento krém používať hlavne na noc a tiež ako podklad pod make-up. Na noc skvelý, rozumie si aj so sérami a pleť veľmi dobre vyživil aj v chladnejších dňoch a suchšom stave. Či by stačil rýdzim sušienkam, to ja neviem posúdiť, ale vyskúšať to treba. No a na moje veľké prekvapenie zvládol aj make-up. Väčšinou tieto vyhladzujúce krémy plus make-up spolu dosť žmolkovali, tu sa to však nedeje.

Na zimu tento krém odporúčam všetkým, vrátane zmiešanej, možno aj mastnej pleti. Suchej pleti bude možno viac sedieť v lete, ale možno sa mýlim, takýto typ pleti nemám. Ja si ho rozhodne počas zimy kupovať budem, mne by zase na leto bol príliš. Vždy sa však naň teším a aj napriek tomu extra vyhladzujúcemu efektu si ma krém získal.

Hodnotenie: 5/5 bodov, perfektný.

Som milo prekvapená, že Catrice čo je vlastne dekoratívka dokáže tak perfektnú skincare.  Samozrejme, už to dokázali aj mnohé iné značky, ale o tých Catrice produktoch sa hovorí dosť. Zaujímavé je, že takmer každá ich skincare novinka sa okamžite stáva legendou beauty trhu. Niektoré blogerky tento krém dokonca prirovnávajú ku krému Happier Barrier od Geek and Gorgeous. Ten som neskúšala, ale budúci rok sa naň chystám. Na leto používam skôr iné krémy. No a zdá sa, že napriek tomu, že čo sa týka krémov používam skôr tie prírodné, konečne som objavila niečo dostatočne dobré aj v radoch bežných krémov z drogérie. Aj keď práve tento som v drogérii akosi nenašla. Každopádne určite chápete, že vám ho rozhodne odporúčam vyskúšať. 

Aký krém na zimu používate? Čo hovoríte na Catrice skincare?

Komentáre