Subrina Color šampón, ktorý funguje

Subrina color sampon farbene vlasy

Farbenie vlasov je záležitosť, ktorá časom zláka takmer každú ženu. Ak nie kvôli zmene farby tak kvôli sivým vlasom. Starnutie zastaviť nevieme, no prekryť sivé vlasy farbou, to sa dá. Ja si vlasy nefarbím príliš často, predsa len farbenie vlasy ničí a vysušuje. No z času na čas mám chuť a sem-tam už mám aj nejaký sivý vlas, takže je aj treba. Vždy sa mi páči, aké sú vlasy krásne a majú sýtu farbu tesne po nafarbení. No ten efekt pri bežnej starostlivosti o vlasy vyprchá extrémne rýchlo. Aby sa tak nestalo sú na trhu produkty na farbené vlasy. Za mňa je najdôležitejší šampón, práve ten vymýva farbu najrýchlejšie a preto odporúčam tie naozaj špeciálne určené na farbené vlasy. Je to však veda nájsť dobrý color šampón. O tom prečo a ako som to konečne snáď vyriešila vám porozpráva dnešný článok.

Jasné, drogéria je relatívne plná šampónov na farbené vlasy. Aj tých bez obsahu silikónov, to už nie je problém. Ich zloženie je však pre mňa stále veľkou záhadou. Či so silikónmi alebo bez, mnohé vlasy príšerne mastia, zaťažujú a tým pádom sa nedajú používať. Keď si mám vybrať medzi lesklou a krásnou farbou a nemastnými vlasmi, vždy si vyberiem to druhé. Ide o dosť nepríjemný kompromis, ale pri väčšine šampónov na farbené vlasy to inak nejde. Takto ma skamal aj môj milovaný Kerastase, jeho inovované zloženie jednoducho vlasy extrémne zaťažuje. Asi skončí ako bežné mydlo na ruky alebo tekutý prášok na pranie. 

Po tejto trpkej skúsenosti so značkou, kam som išla na istotu, som musela hľadať ďalej. No tak som pátrala na internete, ale veľmi ma nič neoslovilo alebo som už mnohé značky vyskúšala a vedela som, že po nich budú vlasy fest mastné. Zakotvila som aj v drogérii, čomu som veľké šance nedávala. Našla som niečo, čo som ešte neskúšala, predsa len tých color šampónov až tak veľa nie je. Ide o značku Subrina a ich Color Care šampón. Má 250 ml, našla som ho v DMke a stojí cca 6 EUR. Nie najmenej, ale pri dnešnej inflácii je to už takmer bežná cena. Príliš som mu síce neverila, no povedala som si, že to teda skúsim, aj tak som nič lepšie neobjavila.

subrina color zlozenie sampon silikony drogeria

Začala som mierne, opatrne, ale tu to nie je na mieste. Toto je šampón, ktorý síce silikóny má, no vlasy nezaťažuje, nemastí. Nerobí ten divný efekt ako 90% šampónov na farbené vlasy. Farbu udržiava, nevymýva sa mi tak rýchlo ako pri iných šampónoch. No a to mne osobne stačí. Navyše je krásne krémový, biely a veľmi pekne vonia. Je to taká jemnejšia, púdrovejšia vôňa a také ja môžem. Takže konečne som našla niečo, čo mi sedí a dúfam, že dlho bude. 

Ešte poznámka, takéto šampóny má zmysel používať tak cca do 2 mesiacov od farbenia. Potom to už príliš zmysel nemá, síce predĺžujú trvácnosť farby, ale nie naveky. U mňa efekt lesklých vlasov nevyčaria, lesk je podľa mňa záležitosť vrodenej kvality vlasu a ja také vlasy nemám. Avšak nevadí, šampón si určite omrknite a po farbení ho vyskúšajte. 

Hodnotenie: 5/5 bodov, perfektný, oplatí sa.

Ostáva mi len dúfať, že aj druhé balenie bude mojím vlasom sedieť. Pri šampónoch sa deje ešte jedna záhada, že si na ne vlasy zvyknú a pri druhom balení sa mastia ako čert. Nie všetky, moja Keratyna mi drží roky bez tohto efektu, až som prekvapená. Avšak v tomto prípade neviem, ide len o moje prvé balenie, no dúfam, že nie posledné. Tiež som si inak dlho myslela, že color šampóny sú len marketing, ale nie sú, skutočne vám s nimi farba bledne a vymýva sa pomalšie. A to sa oplatí. 

Farbíte si vlasy? Ak áno, hoďte mi sem aké šampóny vám sedia.

Komentáre

  1. Ahoj, vlasy si barvím pravidelně, ale že bych používala jen produkty na barvené vlasy říct nemůžu. Subrina mi hrozně dráždí vlasovou pokožku, stejně tak Elseve červený a červený Gliss Kur na tom není o moc líp. Stejně bídně je na tom i Loreál, Matrix, Wella, Balea, Isana, Natura Siberica. Vlastně bych mohla pokračovat vážně dlouho. Také si vyberu spíš nemastné vlasy, vzhledem k tomu, že i tak si vlasy musím mít obden. Mám ráda vlasovku Yves Rocher, Lee Stafford nebo Kristin Ess a od Baley pak tu s bavlníkem z té nature cosi řady.

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý milý komentár.