Beauty novinky a nákupy Jún

nakupy a novinky blogerka biankanotes spoluprace dove nivea weleda well maybelline bondi sands astrid

A máme tu leto ako sa patrí. Niektorí už možno stihli aj prvé dovolenky, mňa to ešte len čaká. Čo som však stihla to bolo osláviť svoje narodeniny. Ja som prosím slečna májová no a možno nechápete prečo to spomínam. Nejde mi o to chváliť sa, no tie narodeniny mali značný vplyv na množstvo mojich beauty zásob. A v podstate budú tvoriť 98% obsahu dnešného článku. Dostala som vcelku veľké množstvo beauty balíčkov a priznám sa, že sama som si uplynulý mesiac kúpila len dva produkty. Avšak to už predbieham, poďme sa spoločne pustiť do tých fakt hojných nákupov a aj nejakých noviniek za mesiac Jún. Dúfam, že sa tešíte, pretože ja rozhodne áno. 

Ešte predtým než tu začnem ospevovať, čo všetko som dostala musím s vami zdieľať návrat mojej tvorivosti. Zmena, ktorá zapríčinila jej značný odliv si už pomaličky sadá a pokiaľ nevybuchne bomba, tak to snáď prežijem. Konečne sa mi znova píše ľahko, nápady prichádzajú, ja cítim vnútornú radosť a zlepšil sa mi aj spánok. Takže dôvodov na oslavu bolo v máji hneď viacero. A teraz už poďme na tie BEAUTY NOVINKY.

Weleda novy rad aloe vera tonikum olej gel

BEAUTY NOVINKY A SPOLUPRÁCE

Tento bod ide v júni ruka v ruke. Elnino ma totiž oslovilo či by som chcela otestovať horúce novinky mojej milovanej značky Weleda. Veru, vedeli koho osloviť. Značku mám veľmi rada, vy to z môjho blogu už určite viete. A tak mám doma v kúpeľni, možno aj po prvýkrát v živote sériu produktov jednej rady a od jednej značky. Weleda prišla na trh s novým zeleným radom s obsahom aj aloe vera. Nájdete v ňom čistiaci a odličovací olej, čistiaci gél a toner. Produkty majú krásne, svetlo-modré obaly evokujúce leto no a k letu táto rastlina samozrejme patrí. Mimochodom tých Aloe produktov sa u mňa akosi kopí viacero. Možno bude aj samostatný ALOE článok. Chceli by ste?

dove kozmetika set

DARČEKY

Začnem asi setmi a potom pôjdeme na sólo kozmetiku. Nie všetky som si brala so sebou do Bratislavy, niečo som nechala doma na východe. Narodeniny na východe som neoslavovala už poriadne dlho, no akosi sa mi to tento rok  páčilo viac. Rodinná opekačka bola zavŕšením celej narodeninovej oslavy. Z balíčkov som dostala Nivea set Diamond Touch, ďalej set Dove s orchideou. No a do tretice ešte jeden, trochu menej známej značky Aurora Elegance. 

Nivea dezodorant krem na ruky diamond set

Nasledujú sólo produkty a sú nimi opäť hlavne produkty značiek Nivea a Dove. Od Nivea mám doplnené zásoby Antiperspirantov. Tie som dlhé roky nepoužívala, no tie sprejové mi vcelku sedia, inak preferujem skôr dezodoranty. Ďalej vcelku novinka aspoň pre mňa - krém na ruky Nivea s antibakteriálnym účinkom. No a na záver ešte niečo, čo sa na leto fakt hodí a Dove je v tomto smere na trhu asi stále takmer jediným hráčom - tónované telové mlieko Summer Magic. Trochu v retro obale na Dove vkus avšak vôňa je iná ako si ju pamätám. Toto určite v lete použijem.

Astrid serum nocny krem sweet dreams

Poslednými dvoma novinkami sú Astrid pleťové sérum s kyselinou hyalurónovou a nočný krém Bondi Sands Sweet Dreams. Obsahuje tiež spomínanú kyselinu a ešte skvalán. Kúpený asi vo Švajčiarsku, no je dostupný aj u nás na Notino.sk alebo Hebe.com.

Wella farebna maska maybelline linky

MOJE VLASTNÉ NÁKUPY

Tu je to skutočne len nakrátko. Aj kvôli problému s okom a rovnako tak z časového hľadiska som už musela svoje Maybelline Hyper Precise linky vyhodiť. No a samozrejme som si išla do drogérie pre ďalšie, opäť z dielne Maybelline a opäť vo fixe. Tak uvidíme. Poslednou novinkou je Wella Proffesional Color Fresh farba na vlasy. Nie je permanentná, je v mojom karamelovom odtieni, ide skôr o takú akoby masku takže som veľmi zvedavá. O nepermanentných farbách na vlasy tu ešte reč bude. 

Darčekov ako na Vianoce, skutočne mi takmer vypadli oči. Nemám totiž žiadne okrúhle narodeniny, iba klasických 35. No aj to je už číslo, avšak čo už, mladšia už nebudem. Našťastie mi taký vek nik netipuje čiže so far so good. Pomaly ale isto ma tá kozmetika začína prerastať, uvažujem že niektoré produkty budem rozdávať ako darčeky a nepoužívať na vlastnú potrebu. Predsa len mi je vždy veľmi ľúto, keď mám doma super produkt, ktorý nestihnem použiť. A to sledujem blogerky, ktoré tej kozmetiky majú nepreháňam 50 násobne viac. Tie už fakt netuším čo s tou kozmetikou robia. 

Používate nepermanentné farebné masky na vlasy? A čo nový rad Weleda? Zaregistrovali ste?


Komentáre

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý milý komentár.