Beauty novinky a nákupy júl 2024

Nakupy spanielsko more dovolenka kiko milano opalovanie slnko leto dezodoranty

Začína sa leto moji milí. Mnohých z vás ešte len čakajú letné dovolenky. Ja už to mám za sebou. Opäť sme sa tento rok vybrali do nášho milovaného Španielska. Veci sa však nikdy nedejú dvakrát rovnako a veru, tento rok tá dovolenka nevyšla tak super. Dokonca sme na nej aj ochoreli a aj to počasie a teplota mora boli spočiatku nie úplný dovolenkový ideál. Napriek tomu sme si užili aspoň druhú polovicu dovolenky a ja som stihla kúpiť nejaký materiál na dnešný článok. Píšem nejaký, fakt som sa krotila, spätne to trochu ľutujem, avšak už je to raz tak. Aspoň ma tie zásoby kozmetiky nezatopia. V tomto duchu sa bude niesť aj dnešný článok, nákupov a noviniek bude pomenej, no nejaké budú. Takže poďme na to. Asi po prvýkrát to budú tuším iba zahraničné nákupy. 

kiko milano dovolenka spanielska kozmetika solar ecran kiko aloe vera

KOZMETIKA ŠPANIELSKO

Tu som dostala echo na značku KIKO MILANO. Ja viem, značka je talianska a kedysi som ju videla buď u nás alebo u susedov v Česku. V SK sa však už zohnať nedá a tak sme v rámci výletu do Barcelony museli logicky tento obchod vyhľadať. Tuším som z tejto značky v živote nič nemala, no kúpila som si lesk, ktorý je vraj nelepivý. No vlasy mi lepí tak či tak, pery však lepí zo všetkých leskov najmenej. Navyše lesk na pery som už dlho nemala, takže som si jeden vzala. 

Zvyšok tvorili nákupy potrebné. Rozhodli sme sa, že nakoľko je v našej dovolenkovej destinácii more kozmetiky, nemá zmysel ťahať si ju všetku z domu. Nebrala som takmer nič na opaľovanie, ok jeden produkt, ktorý vám ukážem inokedy. Kúpila som jedno 100 ml SPF 50 SOLAR, pri mori a viac na juhu nič nižšie nemá zmysel používať. Nasleduje logicky ECRAN after sun produkt. Nejaké krémy sme si síce vzali, no after sun som doma už nemala a tak som si nejaký kúpiť chcela. Všetky značky a produkty sú domáce, made in SPAIN. 

Posledným produktom je niečo pre potešenie aj to balzam aloe vera od IDC Institute. Stál tuším euro, mierne divne vonia, no dá sa používať. Už som ho v Španielsku vyskúšala, bližšie detaily s vami pozdieľam neskôr. Celkovo mám tento rok kopu aloe vera produktov, takže možno sa pozrieme bližšie aj na túto zložku kozmetiky. 

dezodoranty potenie rakusko bez hlinikovych soli borotalco cd lornamead

NÁKUPY Z RAKÚSKA

Nakoľko sme po prílete na Slovensko museli asi hodinu čakať na autobus z Viedne do Bratislavy, využila som to maximálne. Priamo na rakúskom letisku je drogéria BIPA tak som zašla sem, skrátiť si čas. Nekupovala som odtiaľ nič extra, zamerala som sa hlavne na cestovné balenia dezodorantov. Dezodoratny mi už ako také došli, a tie cestovné nemám doma už vôbec. Našla som jedno sprejové BOROTALCO, bez hliníkových solí a ešte jedno, ktoré som už doma mala od značky CD Lornamead. Toto je tak super mini, že si ho v Rakúsku kupujem často.

A to by bolo všetko. Ako vidíte, nákupy boli menšie na množstvo aj objem. Mám vcelku rada tie mini cestovné balenia, mám takú krabičku, kde si ich ukladám a priebežne používam. O tom, akú kozmetiku som si balila na cesty som vás informovala na svojom Instagrame Biankanotes. V zásade som vo veľkom túto krabičku využila a časť som premiestnila do menších, cestovných obalov. Z dnešných nákupov mám najväčšiu radosť z dua SPF plus after sun a z lesku na pery.

Čo vy a mini cestovná kozmetika? Kupujete alebo to považujete skôr za zbytočný konzum?

Komentáre