Beauty novinky a nákupy August


Dnes to bude krátke a stručné. Je pravda, že minulý mesiac som si sama nekúpila ani jeden produkt. Akosi nebolo treba a akosi mi to ani nenapadlo. Všetky tri dnešné produkty sa ku mne nejako dostali a krátko vám ich predstavím. Ako vidíte, je medzi nimi aj jedna vzorka, zvyčajne sem takéto mini balenia nedávam a vzorky nerecenzujem, ale charakter produktu si to mierne vyžaduje. Tak poďme na to. 

Phytopharma je švajčiarska značka kozmetiky. Pokiaľ viem, nie je dostupná na Slovensku. Mne ju doniesl brat, ktorý v tejto krajine žije. Dostala som balzam na pery a tiež krém na ruky. Všetko v takých baleniach vhodných aj na cesty. Voňať by mali po marhuliach, no aká je realita vám nepoviem. Ešte som produkty neotvárala. Pri prehľade portfólia som si všimla, že vyrábajú aj potravinárske produkty napríklad tyčinky, šťavy a podobne. Vyzerá, že tieto produkty sa dajú kúpiť skôr v lekárniach, avšak viac info som nezistila. Aké budú tieto produkty sa určite dozviete. Každopádne ja vcelku rada zbieram a skúšam kozmetiku, ktorá u nás dostupná nie je a ideálne je lokálna v danej krajine. Na druhej strane, ak mi to sadne, tak mi je smutno, že sa k týmto produktom už nedostanem alebo len veľmi ťažko. 

Dermacol BB krem


Posledným produktom, ktorý vám dnes ukážem je ani netuším či nejaká extra novinka. Ide však o BB krém značky Dermacol. Úprimne pre mňa sú BB krémy zbytočným produktom. Už len z princípu mi nemajú príliš čo ponúknuť. Hydratačný a takmer nijako nekrycí make-up resp. ľahší makeup je podľa mňa niečo skôr vhodné pre suchšie typy pleti. A tiež pre ženy, ktoré make-up nerady nosia ale chcú pleti dodať farbu. Ja viem, že síce sú vraj na trhu aj BB krémy vhodné pre mastnú pleť, stále mi tam však chýba aspoň nejaké jemné krytie. Každopádne toto BB skúsim, Dermacol to s make-upmi vie takže možno aj to BB by im vyšlo. Avšak to sa bude kontať až v zime, v lete mi BB Krém fakt netreba.

No a to je všetko. Avšak musím vám dať echo na jednu novinku z DMky. Majú totiž niečo fakt unikátne a to SPF sérum. Malo by byť vraj ľahké takže sa naň chystám. Akurát nie som príliš múdra z tých 3 variantov. Príde mi, že medzi nimi nie je takmer žiadny rozdiel. Ok majú iné účinné látky, no nepriradili k nim vhodný typ pleti. Takže možno v budúcich novinkách uvidíte, ako dopadol môj výber. 

Majte sa krásne a dajte mi vedieť, akú novú kozmetiku máte doma. 


Komentáre