Tipy na seriály s dušou

Filmové alebo seriálové tipy sem veľmi nedávam, no tentokrát urobím výnimku. V poslednom čase som našla až 3 seriály, ktoré stojí za to vidieť. Dva sú skutočne takým akoby pohladením pre dušu, ukazujú ako život ide a páči sa mi, ako sa v týchto seriáloch veci riešia. Dodávajú takú nádej do života. Tretí je viac komédia, no ukazuje na pozadie mužského sveta čo sa týka vzťahov, toho o čom sa muži medzi sebou bavia alebo nebavia a dobre sa na to pozerá. No ale ako vidím, zase som vám takmer všetko prezradila hneď na úvod. Idem vám ich teda rovno ukázať. 


HVEZDY NAD HLAVOU

Začnem takmer našim seriálom resp. seriálom od susedov z Česka. Nedávno, počas leta vysielala TV Joj tento vcelku príjemný seriál. Bežné prostredie zo života, obyčajní ľudia a hlavne také rozumné aj vtipné dialógy. Hlavnými postavami sú napríklad Tereza Kostková, rozvedená zverolekárka s dospievajúcim synom. Potom je tu pán architekt Roman Zach, ktorý sem prišiel hľadať svojho otca. Ďalej je tu klasická dedinská krčma, pani ktorá vie o všetkom a podobne. A čerešničkou na torte je majiteľ koní Bolek Polívka. Príbeh je zasadený do na mňa už až trochu príliš klišé prostredia. Dedina avšak taká akoby z Čičmán pomaly. Domy vyzerajú polorozpadnuté, extrémne staré. Niečo na štýl seriálu Horná Dolná, no tento je taký akoby viac inteligentnejší. Neviem jednoducho sa mi na to dobre pozeralo, prinášalo mi to vždy nejaké dobré riešenia do života a celkovo som si tento seriál obľúbila. 

ordinacia s vyhladom na more serial nemecko

ORDINÁCIA S VÝHĽADOM NA MORE

Tento som objavila náhodou. Bola som doma na východe a večer boli všetci zalezení za počítačmi. A nakoľko som sa nudila, knihu som tuším nemala žiadnu, ktorá by ma bavila, tak že skúsim "telku". A jediné čo išlo a vyzeralo ako tak zaujímavo bola práve nemecká Ordinácia s výhľadom na more. Našťastie je seriál kvalitou na míle vzdialený od tých našich slovenských alebo aj českých ordinácií. Toto sa pozerá skvelo, stále to vysiela Jednotka takže to ide parádne, vkuse a bez reklamy. Tento seriál mám rada, hlavná postava je lekárka Nora. Rozvedená, má už dospelého syna, pracuje striedavo v ordinácii a na urgente. Spočiatku sa v seriáli dosť objavuje aj jej bývalý manžel, úspešný právnik. Aj sa zdá, že sa k sebe vrátili, no napokon sa ukázalo, že jeho túžba po iných ženách je silnejšia ako láska k bývalej. Bolo mi z toho smutno, no tým sa seriál nezastavil. Ja vám neviem, tento seriál sa jednoducho vydaril a oplatí sa ho vidieť. Veľmi sa mi páči, keď sa s Norou radí jej syn a ona mu v podstate nedáva priame rady, učí ho ako sa rozhodovať sám za seba a tak aby bol spokojný. A naučila ma, že každým rozhodnutím niečo stratíme. Vždy, aj keď sa rozhodujeme najlepšie ako to ide. Nie je možné nestratiť. Myslím, že opäť veľmi realistický pohľad na život. 

alfa samci serial spanieslko

ALFA SAMCI (ALFA MALES)

Toto je španielsky seriál, ktorý si viete pozrieť na Netflixe. A neuveriíte, ale len kvôli tomuto seriálu som si Netflix na mesiac zaplatila. Ja vám neviem, no akosi nie som príliš Netflix fanúšik. No dostala som na tento seriál echo, že sa tu dá veľa pochopiť o mužoch a ich pohľadoch na vzťahy. Štvorica kamošov, každý s iným love story príbehom. Zatiaľ vyšli dve série, no plánuje sa ďalšia. Ja vám neviem, tento seriál sa mi páčil. Je dosť vtipný, no zároveň som vďaka nemu zistila, že muži sa tak ako my ženy o vzťahoch nebavia. Radia si niekedy samé hlúposti, nevedia si príliš pomôcť. Vedia mať vzťah na ktorom im záleží a popri tom aj milenku. Asi najviac som mala rada rodinnú dvojicu s deťmi. Absolútne nemožný mi pripadal Santi, ktorý sa zdal najviac rozumný, no v realite stváral také somariny že dovidenia. Mimochodom bol stále zaľúbený do svojej bývalej. No a potom sa mi páčil ešte Pedro, to je taký typický alfa samec. Pekná frajerka, no radšej nič viac. Veľký dom, kariéra a podobne. Pozerá sa na to dobre. 

Neviem, či je to nejaká moja zvláštna črta, no ja vždy hľadám nejaké rady a ponaučenia. Zároveň mám rada humor, no nie taký blbo prízemný. Mňa napríklad fakt nikdy nechytil seriál Priatelia ani Gilmore Girls. Mala som rada Čarodejnice, tie sa však napríklad na Netflixe vôbec nenachádzajú. A ako tak vidím, je fajn občas dať šancu aj programu v televízii. Možno je to dôchodcovské ale čo na tom. Televízia vie tak trochu aj budovať vzťahy, je to iné ako sledovať film na počítači. TV je zvyčajne v obývačke a tam môžete s partnerom sedieť pri sebe a to buduje blízkosť viac ako oddelené pc stoličky. 

Poznáte tieto seriály? Ktorý seriál najviac oslovil vás?

Komentáre

  1. Odpovede
    1. Super, daj vedieť, pre mňa to bolo fakt dobré, vtipné a aj som sa čo-to o mužoch naučila

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý milý komentár.