The Ordinary set pre mastnú pleť

the ordinary set mastna plet

Konečne si znova dáme niečo hlbšie a obsiahlejšie z mojej milovanej starostlivosti o pleť. Tento set som dostala minulý rok na Vianoce. Veľmi som sa mu potešila pretože veď The Ordinary. Kto by túto značku nemal rád však? Bola priekopníčkou v starostlivosti o pleť. Zaviedla jednoducho formulovanú kozmetika a z ich sér sme všetky padali na zadok. Dnešný set obsahuje všetko, čo v rutine potrebujeme. Gél na čistenie pleti, sérum a následne krém. Jednoduché 3 kroky, jednoduché a účinné ako samotná značka. Ako na mňa pôsobili jednotlivé produkty v sete a čo si o nich myslím? Čítajte ďalej.

Set bol krásne zabalený, jednoducho a čisto a presne toto k The Ordinary patrí. Našla som v ňom pleťový gél v objeme 50 ml, sérum s kyselinou salicylovou 30 mla krém gélovitej konzistencie 30 ml. Celý set je vhodný skôr pre mastnú resp. zmiešanú pleť. Tu som cieľovka občas, kedysi by som ňou bola určite viac. Vplyvom času si však už moja pleť žiada niečo viac a akné ma už takmer účinne obchádza. Myslím si však, že pre mladé ročníky by tento set mohol byť ideálnou voľbou. Nebojte sa aj ja ho stále potrebujem, len nie až toľko ako kedysi. 

the ordinary foaming gel

Začnem pekne po poradí tak ako sa produkty v rutine používajú. A logicky musím začať gélom na čistenie pleti. Glucoside Foaming Cleanser je oficiálne čistiacou penou vo forme gélu. Trochu zvláštna charakteristika produktu, konzistenciou mi to príde ako klasický gél. Je nepenivý, vonia nijako resp. skôr tak akoby lekárensky a čisto kozmeticky. Zloženie som našla tu. Ja mám 50 ml balenie, ktoré som akosi nevedela nájsť osobitne. Predáva sa skôr väčšie, 150 ml balenie za cca 14 EUR. Toľko oficiality a teraz už poďme na moje dojmy.

Svoj vzťah s pleťovými gélmi som už mierne prehodnotila. Kým kedysi som ich rýdzo neznášala, dnes ich mám vcelku rada a považujem ich za veľmi praktické. Aj tento gél som používala dvakrát denne, klasicky pri rannom aj večernom čistení pleti. Gél je pomerne riedky takže pozor na množstvo. Mne sa na prvýkrát vytlačilo gélu extra veľa, potom to už bolo lepšie. Obal sa mi páči, logika tiež, no z gélu som na zadok nespadla. Neviem ale nepripadá mi nejako extra super. Možno aj tým, že tak čisto kozmeticky vonia-nevonia. Mne to akosi nesedí. Tým pádom som sa z jeho používania až tak netešila. Dá sa to používať, nerobí to s pleťou nič zlé, vyčistí ju to, no podľa mňa sú aj lepšie gély.

Hodnotenie: 3/5 bodov, priemer. 

bha kyselina salicylova 2% the ordinary akne serum


Sérum s 2% kyselinou salicylovou som už doma síce mala, no nie toto od The Ordinary. Mala som iné, tuším to bol Revox. A používala som ho iba na lokálne akné. Tým pádom mi sérum doma dosť dlho stálo, lebo minúť 30 ml sem-tam je takmer nemožné. Nemožné bez toho aby sa medzičasom nepokazilo. Poučená týmto prístupom som zvolila nový. Sérum si nanášam nie lokálne, ale klasicky plošne na celú pleť. Ok takmer celú, suché čelo toto sérum príliš nepotrebuje, max raz týždenne. A musím priznať, že toto je správny spôsob. Pleť je viditeľne krajšia, póry sa mi zdajú menej viditeľné a to už po pár použitiach. Myslím, že toto sérum ocení pleť s akné, tá mastná aj tá zmiešaná. Zároveň táto BHA kyselina býva obsiahnutá v mnohých sos produktoch na akné. Málokedy samotná, väčšinou v kombinácii s inými ingredienciami napríklad so zinkom. Moja pleť ho vie oceniť a využiť jeho benefity aj keď už akné príliš nemám.  

Hodnotenie: 4/5 bodov, veľmi dobré. 

krem gel the ordinary ceramidy beta glukan


Na záver krém, jeden z najnovších The Ordinary produktov a to Natural Moisturizing factor + beta glukan. Tento si viete zaobstarať aj v mojom mini 30 ml balení za cca 7 EUR. Zloženie nájdete v linku vyššie. Z ingrediencií tu nájdeme okrem beta glukánu aj ureu, hyaluronát sodný, aminokyseliny či moje aktuálne najmilovanejšie ceramidy. Krém je ľahký a spomedzi troch noviniek asi najľahší. Čo je škoda, na krém som sa veľmi tešila a z celého setu je pre mňa najmenej využiteľný. Trochu som to už tušila pretože som si o ňom niečo naštudovala. Napríklad aj u iných blogeriek a vedela som, že toto je gélový krém. Mne tá konzistencia pripomína krémy resp. gély s kyselinou haylurónovou. A na mne fungujú všetky rovnako a to je nijako. Krém si dám a za pár minút ho niet, navyše mám pocit, že mi pleť jemne vysušuje alebo akoby sťahuje. Hydratácia žiadna a to som ho začala používať už v lete kedy mi ešte sedieť mohol. Vtedy býva moja pleť mastnejšia, no žiaľ ani to nepomohlo. Naozaj netuším či majú takéto krémy v kozmetike využitie. Za mňa sklamanie a nech lovím v hlave ako chcem, netuším komu by mohol sedieť. 

Hodnotenie: 2/5 bodov, sklamanie. 

A teraz trochu čistej úprimnosti. Nemyslím si, že som pre set už teraz úplná cieľovka. Avšak bol to darček, moja milovaná značka a potešil ma. Osobne by som si už asi zvolila iný, niečo na normálnu pleť, prvé vrásky a viac hydratačné. Napriek tomu som dala do testovania maximum úsilia, predsa len The Ordinary som nechcela len tak odbiť. Sérum ma prekvapilo a to som od neho čakala najmenej. Krému som verila a neviem ho využiť. Gél je slušný priemer, no nič čo potrebujem. Ak máte z dnešného článku zmiešané pocity, sme v tom spolu. Inak celkovo mi príde, že ja a The Ordinary si nie vždy rozumieme. Keď som si prechádzala tu na blogu našu históriu, aj tá bola zmiešaná. No do ich sér vám stále odporúčam ísť. Toto BHA alebo Cčkové séra sú vydarené. Treba skúšať. 

Ako to máte vy s The Ordinary? Sedí vám všetko alebo je to tiež také skôr "zmiešané?

Komentáre

  1. Ahoj, já jsem od The Ordinary zkoušela přiznám se akorát kyselinu hyaluronovou, více mě oslovilo The Inkey List a tak jsem otestovala více jejich produktů - za mě mají výbornou kyselinu hyaluronovou nebo třeba Omega Water Cream či kofeinový oční, naopak mi moc nesedl jejich druhý oční krém rozjasňující a občas mi přijde, že mi trochu nesedí ten jejich slavný ovesný cleanser, že je na mě možná až trochu moc hutný. Přitom vloni mi seděl, tak nevím zda nezměnily složení.

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý milý komentár.