Moje kozmetické rituály alebo ako sa starám o svoju pleť

Ahojte, dnes by som vám chcela ukázať, ako sa starám o pleť, čo používam a ako často. Postupne určite pridám aj recenziu o mojej telovej kozmetike, či starostlivosti o vlasy. Dnes to bude o mojej pleti, ktorá ako už iste viete je mastná, mám problémy s akné, hlavne s jazvičkami, občas ma ešte stále potrápia aj nechcené vyrážky. 

Akné je kapitola sama o sebe, nie a nie sa ho zbaviť. Čierne bodky ma tiež trápia, ale nie tak veľmi ako tie jazvy. Jediná vec, ktorá na ne fungovala z dostupných krémov bol Diacneal od Avène, , žiaľ v ich ponuke som tento výrobok už nenašla, asi ho nahradil Triacneal, ale ten už na jazvy tak účinný nie je. Inak sa ich dá zbaviť asi jedine laserom, istý čas som chodievala na zopár sedení a výsledky boli fakt viditeľné, no momentálne na to nemám čas. Ak poznáte niečo fakt účinné na jazvičky tak sem s tým, rada si nechám poradiť. 


Moje kozmetické rituály by som zhrnula asi takto: 

1. Ráno si pleť umyjem od nečistôt, ktoré sa na nej usadili počas noci obyčajnou vodou, nie úplne studenou, ale ani nie teplou, takou vlažnou. Nechce sa mi ráno si pleť čistiť gélom, takže len obyčajná voda. 

2. Následne sa nalíčim a ide sa. V zime používam pod make-up aj podkladový krém, momentálne Garnier Essentials - 24h pleťový krém. Recenziu naň nájdete tu. Zvyšnú časť roka však nepoužívam pod make-up nič, žiaden krém ani bázu, jednu bázu som už mala a nebol to podľa mňa veľký zázrak.


3. Každý večer sa ako prvé dokonale odlíčim, neodlíčená by som nemohla ani zaspať, nie som na to proste zvyknutá, celý deň má na sebe človek make-up takže si myslím, že večer to určite treba dať dole. Na oči používam zvyčajne odličovač od Balei, ten dvojfázový, no momentálne ho nemám, takže používam Garnier Essentials. Recenziu nájdete tu Pleť odličujem pomocou Micelárnej vody z Dermacolu. Recenziu naň nájdete tu

4. Následne si pleť vyčistím čistiacim gélom, momentálne používam gél s obsahom mikrostriebra od znakčy LR Micro Silver Face Wash. Tento výrobok som ešte nerecenzovala, takže sa naň môžte tešiť.

5. Na takto vyčistenú pleť nanesiem sérum z Eucerinu - DermoPurifyer. Recenzia bude čoskoro.

6. Očné okolie ošetrím krémom Nivea Q10 plus proti vráskam, nerobím to pravidelne, ale občasne, skôr ako takú prevenciu proti vráskam. Recenzia bude čoskoro. 

7. 1x týždenne si pleť vyčistím peelingom, momentálne ešte používam peeling z Eucerinu z radu DermoPurifyer, recenzia je tu a následne nanesiem na pleť masku, momentálne najviac používam Malinovú masku z H&M. Maska je fakt skvelá, viac v recenzii tu. 

8. Občas ak mám pocit suchej pleti nanesiem na tvár opäť krém z Garnier Essentials - 24h hydratačný krém. 

9. Ak sa mi občas objaví nejaká tá vyrážka a potrebujem sa jej rýchlo zbaviť, nanesiem na ňu zelený korektor Avène Couvrance, ktorý za pár hodín dokáže s vyrážkou spraviť zázraky. Korektor som  už recenzovala, príspevok nájdete tu 


A čo používate vy na svoju pleť? 

Komentáre