Čo som našla pod stromčekom

Ahojte, 24. decembra síce už bolo, ale rozhodla som sa s vami podeliť o moju vianočnú nádielku kozmetiky. Našťastie každé Vianoce mi nejaká nová kozmetika pribudne, z čoho mám samozrejme obrovskú radosť, a tak sa môžete tešiť na nové recenzie.

A teraz už k veci, tu je fotka vianočnej kozmetiky 2013 


Zľava:

1. Eucerin Regeneračný krém na ruky 5% Urea pre suchú až veľmi suchú pokožku - krém som zatiaľ použila dvakrát, je hutnejší, ale rýchlo sa vstrebáva a ruky fakt vyživuje. Podrobnejšia recenzia ešte len príde.

2. Dove Purely pampering - Vyživujúci sprchové gél - kokosové mlieko a kvety jazmínu. - na tento sprchový gél sa teším asi zo všetkého najviac, veľmi pekne vonia a ja výrobky Dove veľmi obľubujem. Z radu purely pampering som už jeden sprchový gél vyskúšala a bola som s ním veľmi spokojná, nájdete ho aj na blogu. 

3. Palmolive - Sprchové mlieko - obsahuje výťažky z orchidey a aloe vera - značka Palmolive nepatrí medzi moje obľúbené, ale nie je zlá, vôňa výrobku je fakt výrazná, ale mne nevadí. Začala som ho používať ako prvý, takže postupne príde aj  recenzia. 

4. Palmolive - tekuté mydlo - obsahuje výťažky z orchidey a aloe vera. - mydlo z rovnakej rady ako predchádzajúce sprchové mlieko, vôňa bude tiež predpokladám rovnaká, uvidíme. 

Mňa z tejto kozmetiky najviac potešili Eucerin krém na ruky a sprchový gél od Dove. Každopádne mám po Vianociach dosť veľkú zásobu sprchových gélov, čo je fajn, aspoň si nemusím lámať hlavu výberom v obchode. K radu od Palmolive som dostala aj sviečku, bolo to v takom vianočnom balíčku, ale obal som už vyhodila. 

A aká bola vaša vianočná nádielka?Ktorá kozmetika vás najviac potešila?

Komentáre